1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Posel smrti 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Posel smrti 2 - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



Základní informace


Adventuru posel smrti je snad zbytečné představovat, v roce 2003 zčeřila vody české herní scény opravdu velkolepě. I v dnešní době je to adventurní skvost, co se týká grafiky, délky hrací doby i dalších aspektů. Dvojka se odehrává dvanáct let po skončení jedničky, navštívíte v ní spoustu starých známých míst, ovšem ne tak, jak je známe z jedničky.


Ve hře je, narozdíl od jedničky, k dispozici deník a nápověda, ovšem správný adventurista možnost nápovědy ihned vypne. Hned za začátku hry si můžete zvolit mezi obtížnostmi nízká a normální.


Při možnosti nízká je hra opravdu jednoduchá. Můžete přeskočit některou z mnoha miniher a hra vám v průběhu udílí rady, co a jak. Úkoly se vám zapisují do deníku, a pokud kliknete na šipku pod úkolem, objeví se víceméně celé řešení. Dále je zde ikonka, po jejímž kliknutí se vám objeví všechny aktivní místa na obrazovce. Ovšem tyto dvě možnosti jdou zapnout i vypnout v obou herních obtížnostech.


Dále ještě stojí za zmínku automatické ukládání. Pokud zemřete, což se může stát poměrně lehce, a nemáte hru uloženou, nemusíte začínat od píky, ale od checkpointů, kterých je několik v každé kapitole.


Graficky se hra taktéž vydařila, ovšem jednička u mě stále vede. No a co se týká příběhu...nebudu tu psát spoilery a vesele do hraní.



Návod


Tipy k návodu - pokud někde píšu, ať s někým pokecáte, automaticky to znamená vyčerpat všechny témata rozhovoru. A většinou, než seberete nějakou věc, tak ji Darren nejdřív nějak okecá, je tedy potřeba pro sebrání na ní kliknout dvakrát.


I. Kapitola


Nacházíte se ve sklepě. Prozkoumejte polici s harampádím a vemte z ní krabici s pojistkami. V inventáři z krabice vyndejte pojistku. Otevřte pojistkovou skříň a v ní oddělejte krytku. Vyndejte starou pojistku a na její místo dejte před chvílí nalezenou pojistku. Poté sepněte spínač a můžete jít nahoru do obchodu.


V krámě pokecejte s velice příjemným Fullerem a oznamte mu, že jste vyměnili pojistku. Pošle vás dát před obchod ceduli. Tak ji vezměte a dejte tam. Venku vás osloví mladá slečna Angelina s žádostí o fotografie, bohužel focení vám vyfoukne Fuller a místo toho vás pošle odnést dopis do restaurace paní Bibové a vyzvednout balíček. Vydejte se tedy ulicí k náměstí a jděte rovnou do Bibovy restaurace. Na uvítání do vás vrazí jakýsi muž. Paní Bibová je za barem, tak jí předejte dopis. Její chování je velmi zarážející. Z pultu  u kasy ještě seberte tři plátky chleba a ocet. Nyní se vydejte z restaurace vyzvednout balíček v obchodě se suvenýry v přístavu. Ovšem osloví vás u stolu sedící doktor Newhouse, že vaše matka se nedostavila na schůzku. Poté, co domluví, pokračujte konečně ven z restaurace.


Jděte přes náměstí zpět k obchodu a dále do přístavu. Tady vlezte do obchodu se suvenýry. Dvakrát zkuste promluvit s prodavačkou a dvakrát budete nešetrně odmítnuti, protože paní za kasou má zrovna "důležité" jednání s kamarádkou. Jděte tedy ven a promluvet se ženou stojící opodál. Dozvíte se něco o tragické smrti její kamarádky Carrie. Poté běžte ke kabrioletu a kopněte do něj. Spustí se alarm. Nyní běžte zpátky do obchodu. Prodavačka je už volná. Promluvte s ní s dostanete balíček. Pak s ní znovu promluvte a vyčerpejte všechny témata rozhovoru. Nyní běžte odnést balíček Fullerovi. Před obchodem znovu potkáte Angelinu, která na Fullera pěkně nadává a požádá vás zda byste jí nepřinesli fotky na hotel. Jak odchází, vidíte, že ji sleduje tentýž muž, který do vás vrazil v restauraci. V tom se objeví Fuller a vy musíte chtě nechtě zpátky do ateliéru.


Opět promluvte s příjemným Fullerem, pokud chcete slyšet hromadu sprostých slov, promluvte o všem, co jde. Pak běžte do zadního pokoje a telefonem se pokuste zavolat matce. Nebere to. Vyruší vás Fuller a řekne vám, že matka předtím telefonovala do obchodu. Rychle odběhnete domů a najdete matku omráčenou na podlaze. Zkuste s ní promluvit a poté telefonem na stole zavolejte záchranku. Doktor vám řekne spoustu věcí, které musíte přinést do nemocnice. Ze stolu seberte dávkovač léků a v kabelce najdete kartičku pojištěnce. Nyní běžte do ložnice, kde prozkoumejte noční stolek. Ve spodní zásuvce najdete mámin adresář. Pokuste se jej otevřít, ale zjistíte, že je zamčený. Klíček je schovaný pod kytkou na okně. Odemkněte jej a přečtěte. Pokračujte do koupelny. Cestou si určitě nezapomeňte prohlédnout obraz, je na něm starý maják z prvního posla. V koupelně vemte hromadu prášků z poličky. Nyní běžte zpátky do obýváku ke stolu, použijte adresář na telefon a zavolejte doktorovi. Tím by byly vyřešeny všechny formality a můžete jít do nemocnice.


Nacházíte se před nemocnicí. Běžte dovnitř. Darren půjde rovnou za sestrou a odevzdá jí kartičku a léky. Ta začne hrotit problém s pojištěním když v tom zazvoní telefon a volá doktor. Sestra vám vrátí kartičku pojištěnce a můžete za matkou. Doktor vám řekne, že je v kómatu a vy z toho začnete vinit Fullera, že jí zavěsil. Pokuste se s matkou promluvit, napodruhé zavolá, ať nechodíte skrz to zrcadlo. Prozkoumejte stolek a najdete projímadlo. Z máminy postele ještě vezměte stetoskop a jděte pryč. U recepce opět narazíte na tajemného cizince, který vyzvídá na vaší matku. Než k němu doběhnete, tak uteče. Ještě promluvte se sestrou o všem co půjde a opusťte nemocnici.


Jděte zpátky do matčina domu do ložnice a pokuste se otevřít sekretář. Budete k tomu muset vyřešit jednoduchou skládačku.



Opět vzpomínka na jedničku, tentokrát je to farnost Warmhill. A další narážka přijde vzápětí, tentokrát na vesničku Willow Creek. Seberte ze sekretáře krabičku a knihu a přečtěte si ji. Najdete i dopis, ten si také přečtěte. Vraťte se do nemocnice a knihu odevzdejte sestře jako důkaz, že matka opravdu zaplatila. Na odchodu ještě ze stolu seberte dva časopisy. Nyní běžte zpátky k Fullerovi. Zjistíte, že ten tajemný cizinec je u něj v krámě. Jděte tedy na dvorek. Z kotce vemte psí misku, z boudy na nářadí starý vlasec, z kapoty auta lano a z kýble držadlo. Oknem mrkněte co se děje vevnitř a zkuste dveře. Jako na potvoru, zamčeno. V inventáři tedy spojte vlasec a držadlo od kýble a přes horní okno nad dveřmi si otevřte. Vejděte dovnitř. Tady vyslechnete část rozhovoru než zavadíte o hodiny a musíte utéct. Vraťte se zpátky do krámu. Zjistíte, že Fuller zmizel a po prozkoumání jeho foťáku i to, že už vyndal i film. Jděte do sklepa, pokuste se vejít do tajných dveří a po ostré hádce jste právě skončili s brigádou u Fullera.


Běžte vedle do vetešnictví, pokecejte s Eddiem a kupte si štípačky (visí na pultu). Pak prozkoumejte vysílačku a zeptejte se ho na ni. Poté po vás bude chtít ohodnotit minci,  to uděláte pomocí katalogu ležícího na stole. Pošle vás ještě za majitelem hotelu pro slepeckou hůl. Běžte dál do suvenýrů a řekněte Rossie, že chcete druhý balíček pro Fullera, který vám ale nedá. Prozkoumejte prázdné stvrzenky na pultu. Promluvte s ní znovu a zeptejte se, zda tu nemáte balíček vy. Jakmile se otočí, ukradněte si z pultu práznou stvrzenku na balíky. Potom znovu promluvte s Rossie o zákaznici. Pak prokecněte zákaznici, dejte jí časopisy, ona odejde zavolat Fullerovi a v ateliéru je klid. Můžete si ještě ve stojanu s průvodci přečíst  něco o Willow Creek. Vraťte se zpátky k ateliéru, vidíte jak Fuller odchází. Zkuste vlézt dovnitř, je zamčeno. Tak jděte zadními dveřmi.


V místnosti seberte propisku a v iventáři jí použijte na nevyplněnou stvrzenku. Pak použijte stetoskop na trezor. Nyní jej musíte otevřít. klikejte na kolečko levým tlačítkem myší  jakmile se ozve zvuk západky, klikejte na druhou stranu a to pořád dokola, dokud se trezor neotevře. Z trezoru vezměte film s Angelininými fotkami. Nyní se vydejte zpět do obchodu se suvenýry a ukažte Rosii falešnou stvrzenku. Bohužel ještě vyžaduje podpis pošťáka. Jděte tedy do nemocnice a promluvte se sestrou. Pokračujte do mámina pokoje, kde najdete na stole přání s pošťákovým dopisem. Použijte přání na stvrzenku a podpis je na světě. Nyní jděte znovu do suvenýrů a balík s papírem už dostanete. Cestou do fotokomory se ve Fullerově domě ještě stavte ve sklepě, odstraňte dřevěnou bednu a seberte vývojku. Jděte do fotokomory. Tady seberte destilovanou vodu a ustalovač.


Film vložte do nádobky na vývojku a zalejte to vývojkou. Až se film vyvolá, vylejte vývojku a nalejte do ní ustalovač. Pak film seberte. Vybalte fotografický papír a jeden list fotografického papíru vložte pod zvětšovací přístroj. Vyvolaný film vložte do zvětšovacího přístroje. Přístroj zapněte zhruba na pět vteřin. Pak do misky na vývojku nalejte vývojku a destilovanou vodu a do toho vložte papír vyjmutý ze zvětšovacího přístroje. Jakmile se na fotce objeví tvář,  vyjměte ji. Do misky na vodu o kousek vedle nalejte destilovanou vodu a do toho vložte hotovou fotku. No a výsledek je na světě. Může se stát že se Darrenovi nebude fotka líbit a proces je potřeba opakovat (fotografický papír do zvětšovacího přístroje, do vývojky a do vody). Jakmile bude fotka v pořádku, Darren sám dodělá ostatní. Jakmile je hotov, zazvoní zvonek. Je to paní Bibová z restaurace a nechá vám pro Fullera dopis. Darren ovšem chce dopis nějak tajně otevřít, aby to nebylo poznat.


Nyní se vydejte k hotelu. Dostanete se tam tak, že kliknete na ceduli hotelu na molu u suvenýrů. Pokecejte s recepčním o všem a hlavně se vyptávejte pořád dokola na pokerové turnaje. Nakonec vám dá Eddieho slepeckou hůl. Běžte dál k Angelině do pokoje. Darren jí řekne, že fotky od Fullera stojí za starou belu a nakonec to dopadne tak, že Angelinu nafotí on. Když už to začne být zajímavé, naplní film. Nakonec ho Angelina pozve na večeři. Na schodech Darren opět uvidí záhadného cizince, jak se vyptává na Angelinu. Nakonec ještě pokecejte s recepčním a opusťte hotel. Běžte k ateliéru a zjistíte, že Fuller je zpět a tudíž se nedá využít fotokomora. Opět navštivte Eddieho vetešnictví. Vraťte mu hůl a půjčte si od něj projektor. Nyní máte před sebou dva úkoly - vyvolat fotky a zjistit, co je v dopise od paní bibové.


Jděte do matčina domu, ovšem cestou se ještě stavte u bibovy restaurace a šlohněte si červenou žárovku na imitaci temné komory. Doma seberte v kuchyni ze zásuvky misku a ze sporáku konvici, kterou naplňte ve dřezu vodou. Konvici s vodou dejte na sporák a zapněte jej. Pomocí páry odstraňte lepidlo z dopisu a zjistíte že obálka je plná peněz a že Fuller paní bibovou asi vydírá. Teď zbývá vyvolat fotky. Všechno už máte, tak jděte do koupelny. Darren se zde zavře a za chvíli jsou fotky hotové. Teď běžte hodit dopis do Fullerovy schránky. V animaci vidítě Darrena s Angelinou na večeři a jak Angelina otevře skříňku z mámina sekretáře. Uvnitř je fotka a Darrenova matka s krásnou postavou, i když by v té době měla být těhotná. Darren má noční můru a první kapitola je u konce.



II. Kapitola


Darrena probouzí zvonek. Je to muž od policie a oznamuje, že Fuller byl zavražděn a že Angelina je hlavní podezřelá. A rád by věděl, jak vypadá onen tajemný muž, co se v okolí pohybuje. Opusťte pokoj. Nacházíte se na policejní stanici, kde musíte sestavit podobiznu muže. Poznámky máte v notýsku.


Pak máte ještě možnost na malou chvíli vidět Angelinu, než ji odvedou. Je čas sehnat důkazy, že je nevinná. Cestou ven ještě promluvte policistkou. Vydejte se do nemocnice a promluvte se sestrou. Potom se pokuste proklouznout chodbou vlevo, ale budete sestrou zastaveni. Takže další úkol - odlákat sestru. Nakonec si ještě v automatu kupte láhev sody a pokuste se do ní nalít projímadlo, což se vám nepovede. Jděte do pokoje vaší matky, prozkoumejte obrazovku a vytáhněte z boku jeden kabel. Přijde sestra a cesta dál je volná. Seberte z pultu dodací lístek a skočte do suvenýrů, pokecejte s Rosii a vemte prázdnou krabici na zemi. Ještě se stavte na pokec s recepčním  v hotelu. Vraťte se do nemocnice a pokecejte s hlídačem, jako že nesete zásilku tekutého mýdla. Co čert nechtěl, on po vás chce ještě průkaz návštěvníka.


Jděte k Bibově restauraci a vidíte, jak paní Bibová sype smetí do kontejneru. Prozkoumejte jej a naleznete roztrhaný dopis, který musíte sestavit.



Tím pásem máte první důkaz proti Fullerovi. Stavte se ještě v restauraci, kde pokecejte s doktorem a s paní Bibovou. S tou budete muset pokecat několikrát, abyste vyčerpali všechna témata. Nakonec vám dá i šálek kávy. Ten použijte na doktora a "omylem" jej polejete. Jde si schladit popáleninu a paní Bibová mezitím jeho plášť pověsí v restauraci. Teď z něj bez problémů můžete vzít průkazku.


Vraťte se zpět do nemocnice a hlídač vás už v pohodě pustí na pitevnu. Zde z vozíku seberte stříkačku a prozkoumejte spisy a schránky s osobními věcmi. Musíte zjistit, které číslo patří Fullerovi. Proto vezměte spis jeden po druhém, až se nakonec dopracujete ke správnému číslu. Teď už jen najít jeho schránku s osobními věcmi. Ta leží hned pod spisy. Darren ze schránky vezme pouze klíče, které v inventáři prozkoumejte.


Nyní se vydejte na průzkum Fullerova domu. Zjistíte, že přední i zadní dveře jsou zapečetěné policejní páskou a každé vniknutí by bylo hned poznat. Na molu u suvenýrů seberte kovovou trubku a vraťte se k Fullerovu domu. Na mříž od sklepa přivažte lano a pomocí kovové trubky ji vypačte. Vlezte do sklepa a jděte nahoru do pokoje, kde se podívejte na mapu a hlavně na rukou psané poznámky.



Přejděte k hodinám na zdi, prohlédněte si je a klíče použijte na šestihranou dírku. Naleznete krabičku, kterou v inventáři otevřte. Objeví se čtyři negativy. Jděte k pultu na krámě a negativy použijte  na prosvětlovací stůl. Nyní musíte negativy různě otáčet a kládat přes sebe. Nakonec vám z toho vyleze čtyřčíslí 2482.



Teď jděte zpět do sklepa a na podlaze dejte stranou prkna, je pod nimi váha, kterou prozkoumejte. Nyní musíte tahat za provázky v pořadí, jak je uváděla poznámka na mapě. Pořadí je - Monument Valley, pláž, sfinga, velká čínská zeď a zámek. To bysme měli stranou plátna na zdi. Nyní je ještě potřeba na váhu zatlačit stejnou vahou, kolik vážil Fuller a do číselníku zadat kód. Čísla známe. Chybí už jen Fullerova váha.


Jděte zpátky do nemocnice a pokecejte s hlídačem. Zmíní se vám, že má žízeň. To se velice hodí. Jděte do pokoje vaší matky, do stříkačky natáhněte projímadlo a vstříkněte jej do láhve z automatu. Ještě seberte váhu pod postelí. Teď běžte dát láhev hlídačovi, který si najednou musí záhadně odskočit. Běžte zvážit Fullera na vozíku a potom zvažte prázdný vozík vpředu. Vyjde vám z toho, že to prase Fuller váží 134 kilo. Když se pokusíte odejít, vlítne dovnitř hlídač s pistolí a na vás něco jako že jste feťák a kradete léky atd. Na policejní stanici dostanete od insperkora krátké kázání a můžete pokračovat v jízdě.


Vraťte se do sklepa a postavte se na váhu. Darren váhu doplní různým haraburdím. Znovu vyťukejte kód a můžete vstoupit do tajné místnosti. To co zde najdete je...nechutné. Fuller sem zřejmě vodil svoje oběti a fotil je sado maso přivázané řetězi k posteli. Odhrňte závěs v rohu. Je zde  podobný šestihraný otvor jako v hodinách. Seberte z rohu postele mosaznou kouli a použijte ji na otvor. Tím se otevřela plechová skříň, ve které jsou fotky paní Bibové. Další důkaz proti Fullerovi a taky, že někteří lidé mají motiv spíš, než Angelina. Jděte na policejní stanici. Během rozhovoru se objeví onen tajemný cizinec a představí se jako soukromý detektiv Reginald Borris. Ovšem i tak je krajně podezřelý, když tvrdí, že fotky Angeliny, které pořídil Darren, mu dal Fuller. Detektiv pošle Darrena pryč. Po dalším kázání, tentokrát od policistky, opusťte stanici.


Zajděte do hotelu, vidíte jak recepční odhání racky. Pokecejte s ním. Díky rackům je hned jasné, jak odlákat recepčního, abyste se mohli dostat do Angelinina pokoje. V inventáři rozdrobte chleba na drobky a ty nasypte na verandu, odkud předtím recepční racky vyháněl. V tu ránu je tam má znova. Jakmile opustí hotel, vpližte se dvnitř. Za recepcí seberte klíč a pokračujte k Angelině do pokoje.


V pokoji prozkoumejte lampu a najdete štěnici, ke které tu ovšem musí být ještě zesilovač. Nad komodou vyndejte mřížku ventilace a najdete vysílačku. Prozkoumejte ji a Darren vám poradí, že byste se měli na vysílačku zeptat Eddieho. Jděte tedy k němu a naštvaného recepčního si moc nevšímejte. Pokecejte s Eddiem a vraťte mu projektor. Řekne vám, že včera zachytil nějakého nového radistu vysílajícího morseovkou a že dnes opět v šest by měl vysílat. Pomůže vám ho zaměřit a nadiktuje vám kupu věcí, které musíte sehnat na sestavení antény.


Kovovou trubku najdete na dvorku za Fullerovým domem, původně jste s ní páčili mříž. Teď jděte k Bibově restauraci a pomocí štípaček si odstřihněte kousek měděného drátu ze světelného řetězu, který v inventáři štípačkami ještě oholte od izolace. Sluchátka najdete v matčině domě vedle televize a kompas sundejte z mámina dalekohledu. Dostanete od Eddieho školení a hurá na to. Na kompasu musíte nastavit 73°, což je nejsilnější signál, a stisknout červené tlačítko. Pak se automaticky vrátíte do Eddieho obchodu. Zjistíte, že detektiv vysílal z lodi a Eddie vám řekne že prý večer přijde do města pro vás. Nakonec vám Eddie z dobroty srdce půjčí i loď.


Nacházíte se na detektivově lodi. Jděte do podpalubí, Tady prozkoumejte notebook a  seberte fotky ze stěny. Zjistíte, že vás detektiv celou dobu špehoval. Vedle notebooku seberte složku Angeliny a podivnou fólii. Pak prozkoumejte obraz a zjistíte, že za ním je sejf. Nyní jej musíte otevřít. Bohužel stetoskop sebou již nemáte. Použijte průhlednou fólii na mapu na stěně (musíte ji správně nastavit) a dozvíte se kód k trezoru, vlastně světové směry. Je to SW-S-SE-E-NE-NW.


Tyto hodnoty zadejte do trezoru a on se otevře. Najdete zde podivný prsten a disketu, kterou si prohlídněte v notebooku. Bohužel baterie notebooku právě vypověděla službu. Tak se podívejte  do zásuvky stolu a najdete malý klíček. Prozkoumejte pohovku a pomocí klíčku odemkněte zásuvku, kde naleznete generátor. Pravým tlačítkem myši jej zkuste spustit, bohužel ale není palivo. Běžte na palubu a prozkoumejte lavici, kde naleznete kanystr benzínu, který nalejte do generátoru. Znovu zkuste nastartovat a jakmile se rozjede generátor, běžte se podívat, co vlastně je na té disketě. Dozvíte se, že Fullera zabil pan Biba, který zřejmě přišel na to vydírání. V tom vás vyruší detektiv s namířenou pistolí. Darren ho praští a uteče na palubu. Tady musíte jednat rychle a co nejrychleji ho praštit ráhnem, jinak vás zastřelí. Darren ho pak ještě přetáhne pádlem a detektiv spadne přes palubu.


K večeru sedí Darren s Angelinou nad hotelem a Angelina říká, že přijde celé té veci s Willow Creek na kloub. nakonec se políbí. Za pár dní sedí Darren v Bibově restauraci a paní Bibová mu říká, že má hned přijít do nemocnice. Jděte tedy tam a sestra vás pošle za doktorem. Jděte do jejího pokoje. Přijde doktor a oznamuje vám, že matka bohužel ráno zemřela. Nakonec jste svědky toho, že Angelina volá Darrenovi že je ve Willow Creek, varuje vás před jakýmsi řádem a že je tam i Reginald a hovor končí voláním o pomoc. Kapitola opět končí strašidelnou noční můrou.



III. Kapitola


Začínáme animací Darrenova přesunu z Biddefordu do Willow Creek. Nacházíte se před hotelem. Vlezte dovnitř. Darren se automaticky začne bavit s recepčním Murrayem a po pronajmutí pokoje se dozvíte i něco o Angelině. Až dokecáte, ze stojanu na pohlednice seberte mapu. Dále vezměte ze stolu láhev vodky a nůž. Běžte dál k hotelovým pokojům a Darren si automaticky odloží do svého pokoje batoh. Nyní je úkolem číslo jedna dostat se k Angelině do pokoje. Ze stolu seberte část novin a z popelníku zápalky. Prozkoumejte hodiny nad knihovnou a pomocí nože z nich vyndejte baterky. Jděte zpět do hlavní haly, pokecejte s Murrayem a pokračujte ven.


Tady dejte noviny do hromady listí a sirkami to zapalte. Běžte to oznámit Murrayovi a tím je recepční z cesty. Seberte klíč od Angelinina pokoje. Poté se vrátí Murray a brblá něco o vandalech. Jděte zpět k pokojům a vstupte do pokoje Angeliny. Z přikrývky seberte nit a ze stolku pod televizí uspávací prostředek. Pak znovu prozkoumejte postel, odsuňte ji stranou a najdete poklop, který prozkoumejte.  Ze stěny sundejte Angelininu fotku a najdete jakési papíry se zašifrovanou zprávou. Do sklenice na stole nalejte vodku, vložte do ní knot a zapalte to. Nalezené papíry použijte na tento ohýnek. Přečtěte si zprávu a můžete pokračovat do vesnice.


Ve vesnici jako první narazíte na místní knihovnici, tak ji hned prokecněte. Než vyčerpáte všechna témata, musíte za ní chodit jak ocas. Ovšem jakmile se zmíníte o řádu stromu, před kterým vás Angelina varovala, sebere se a odejde. Nyní jděte do muzea, kde jste svědky hádky dvou turistů. Pokecejte s dementním hlídačem Bobbym a pokuste se mu sebrat bublifuk. Běžte k velké vitríně, kde si pečtěte výtažek z kroniky rodu Gordonů. Zjistíte, že je zde zmínka o tom tajemném  řádu a je třeba získat celou kroniku. Znovu pokecejte s hlídačem a on si nakonec postěžuje že má hlad. Pokračujte k jarmarku, kde pokecejte s Tomem ve stánku s Chilli. Poví vám spoustu narážek na první díl posla smrti. Kupte jedno Chilli, které odneste Bobbymu. Za odměnu dostanete prskavku. Znovu s ním pokecejte a pak už si bublifuk budete moct vzít.


Jděte zpátky do vesnice a na molu pomocí lana vytahněte z vody kbelík vody. Pak naplňte s kbelíku bublifuk. Vraťte se zpět do muzea a ve skříni vedle velké vitríny s kronikou najdete tekuté mýdlo, které odlejte do bublifuku. Pak ho dejte Bobbymu, který si okamžitě stoupne a začne si pouštět bublinky. Teď mu můžete sebrat z kapsy u bundy klíč, pomocí kterého se pokuste otevřít vitrínu s kronikou. Bohužel, zrovna je zavíračka a Bobby vás vyžene. Venku jste ještě svědky podivného představení jakéhosi opilce. Vraťte se zpátky k hotelu, cestou ještě vyslechněte monolog paní Valleyové. Cestou do pokoje zjistíte, že někdo poslal Angelině dopis, ovšem Murray vám jej nedá a ke všemu jej zamkl do bezpečnostní schránky. Takže jej musíte získat.


Vraťte se zpět a nalejte do Murrayova šálku s čajem uspávací prostředek. Tak a Murray je mimo hru. Prozkoumejte zamčené schránky a jděte k Tomovi do hostince. Tak dlouho do něj lejte pivo, až vám nakonec dá paklíč. Jděte zpátky ke schránce a paklíč použijte. Teď jej musíte natvarovat tak, aby vršek spodní poloviny všech pístů byl v rovině s červenou linií.



Pak se schránka otevře a vy si můžete vzít a přečíst dopis. Zjistíte, že jej napsala Angelina sama sobě. Běžte vedle na chodbu a z knihovny seberte knížku pohádek bratří Grimmů, což jsou oni v dopise zmiňovaní bratři. Nakonec z ní Darren vytrhne jen seznam pohádek. Teď jděte k Angelině do pokoje a použijte seznam pohádek na poklop. A je tu další hlavolam.


Musíte zde nastavit k číslům stránek odpovídající symbol. Nejprve si střední kolo nastavte tak, aby nalevo bylo číslo 62. Tím máte automaticky ostatní čísla nastavená. A symboly nastavte takto - od č. 62 po směru hodinovývh ručiček - včela, krkavec, had a žába.



Uslyšíte cvaknutí a otevře se vchod do podzemí. Darren tam ovšem nechce vlézt, dokud neseženete světlo. Jděte zpět k recepci a po scéně s turisty vezměte jeden ze suvenýrů v podobě klíče duší z jedničky. Vložte do něj baterie a světlo je hotové. Použijte klíč na otvor a už můžete vlézt dolů do kanálu.


Stoky jsou pěkné bludiště. Přejděte stoku po můstkách a jděte za roh, dozadu, dozadu vlevo a dozadu, kde seberte dřevěný trámek. Vraťte se zpět na druhou obrazovku od žebříku do pokoje a jděte vpravo, kde seberte u zábradlí železnou tyč. Vraťte se zpět a jděte dozadu a dozadu vpravo. Zde pomocí trubky nadzvedněte mříž. Než ji podlezete, tak ji ještě podepřete dřevěným trámem, jinak na vás spadne a zemřete. Pak prolezte a jste ve druhé části labyrintu.


Jděte dozadu vlevo a 2 x vpravo. Zde prozkoumejte rouru a najdete kus látky. Pak pokračujte rourou dál. Dopadnete do jakési místnosti plnou trubek, ovšem rozbijete si vaše světlo. Používejte blesk foťáku a musíte si sehnat světlo. Místo aktivních míst se vám objevují otazníky, musíte najít trubku, hadr a kbelík s olejem. Hadr obalte kolem trubky a namočte ji v kbelíku s olejem a na to všechno použijte zápalku, čímž jste vytvořili slušnou pochodeň. Prozkoumejte vytržené kabely pod rozvaděčem a vraťte je na místo. Vyjměte železnou tyč, která brání otevření dveří a pomocí rozvaděče už dveře otevřete a Darren i rozsvítí světlo. Vyjděte ven. Začne s vámi mluvit maskovaný chlápek, řekne vám že jste ve starém vojenském bunkru, že se odsud nedostanete a že vás za pár dní vyzvedne a naznačí, že Angelina je mrtvá.


Ze stolu seberte šroubovák, z horní police řetěz a zapalovač. Vedle vařiče vemte hliníkovou misku, ze které v inventáři pomocí nože seškrábejte hliník. Znovu pomocí nože seškrábejte trochu rzi z rezavých mříží vlevo a výslednou směs použijte na zámek. Zapalovačem zapalte plynový vařič a od něj zapalte prskavku, kterou použijte na zámek. Pak vykopněte mříže od cely a cesta dál je volná. Dojděte k vypínači vedle kompresoru a rozsviťte. Pak seberte hadici, vedle nafukovací člun a z prostřední police krabici, z níž se vyklube hořčíková pochodeň. Nastavte tři páky - zleva  - nahoru, dolu a dolu, čímž si otevřete dveře zpět do zadní místnosti, kudy jste přišli. Prozkoumejte krvavou skříň a zjistíte, že je zde polomrtvý Reginald Borris, ten který vás a Angelinu pronásledoval v předchozích kapitolách. Za chvíli je už mrtvý úplně, tak prozkoumejte jeho tělo a v náprsní kapse najdete lístek s částí nějaké básně a po druhém prozkoumání ještě lepenku. Dále prozkoumejte levou skříňku a seberte z ní dynamit, v pravé najdete odpalovací šňůru.


Prozkoumejte poklop a otevřte jej. Vlezte dovnitř, u žebříku seberte rukavice a francouzák a prozkoumejte další poklop, který už otevřít nepůjde. Použijte na něj dynamit a na dymanit odpalovací šňůru. Jděte zpátky nahoru a druhý konec šňůry použijte na odpalovací zařízení, které najdete vedle kompresoru v hromadě haraburdí. Odpalte dynamit. Ovšem, poklop se nepodařilo otevřít a je třeba proces opakovat, ale trochu jinak. Ze skříněk znovu vezměte dynamit a odpalovací šňůru, ale tentokrát přidělejte dynamit na uvolněný nosník u stropu. Znovu šňůru, odpalovací zařízení a odpálit. Betonový nosník prorazil otvor, ovšem blokuje vlez. Namotejte kolem něj řetěz a přidejte k tomu člun, který nafoukněte. Nosník je z cesty. Vlezte dolů a prozkoumejte mříž nalevo, to je cesta ven. Darren vám chytře poradí, že by se mohl nahoru nechat vynést vodou. Na konec v inventáři použijte lepicí pásku na rukavice a pomocí nich přehoďte kabel, který kouká hned vedle poklopu.


Jděte zpátky do místnosti s nádržemi a pokuste se nasadit hadici na výpusť a po konstatování, že je příliš krátká, seberte i druhou a v inventáři je spojte. Nyní už na výpusť nasadit půjde. Ještě dojděte dát druhý konec hadice do otvoru k mříži. Jděte pustit vodu a zatopte potrubí. Vraťte se zpět a jděte do zatopené chodby. Venku použijte francouzák na mříž a jste na svobodě. Seberte řetěz a pomocí tlačítka otevřte dveře do bunkru. Prozkoumejte vozík a zjistíte, že nemá jedno kolo. Vraťte se zpět do bunkru a pomocí klíče sundejte kolo z kompresoru. Pak jej nasaďte na vozík a ten kousek odtlačte. Řetěz přivažte k mříži vedle druhých dveří a druhý konec k vozíku. Odstraňte prkna pod vozíkem a nakonec vozík naplňte kameny. Pokuste se vozík shodit, ovšem je moc těžký a chce to nějakou páku. Vezměte jedno prkno a pomocí něj shoďte vozík dolů. Vlezte do otvoru, který jste si pomocí vozíku udělali. Jste v jakési společenské místnosti řádu. Pokuste se odejít dveřmi, ovšem dostáváte zásah flusačkou a třetí kapitola tímto končí.



IV. Kapitola


Po tradiční noční můře se probouzíte připoutaní k židli. Můžete se pohybovat po místnosti, ovšem můžete nést pouze dvě věci a z toho jedna je dřevěná lišta, kterou seberte ze stolu. K ní tedy můžete přibrat další jednu věc. Prozkoumejte láhev a přesuňte ji na světlo. Pak seberte skleněný střep a pomocí něj láhev rozřízněte. Seberte starý hadr a namočte jej v rozlitém oleji. Seberte další střep a použijte jej na hadr nasáklý olejem, čímž pomocí slunečního záření rozděláte oheň. Od ohně zapalte lištu a použijte ji na pouta, a hopla, jste volní. Darren ještě uhasí oheň.


Zkuste vyjít ze dveří. Nacházíte se na schodišti, kde vás nějaká žena osloví Samueli, ovšem jak se později ukáže, byla to jen halucinace a zjistíte, že vás tu drží Tom a Bobby. Darren se vrátí zpátky do pokoje. Ze stěny vpravo seberte prostěradlo a za ním najdete rodokmen rodiny Gordonů. Ještě víc vpravo seberte figurínu. U židle seberte lano a zbytky pout a z police vezměte hlavu. Prozkoumejte podivné místo, je nalevo vedle lampy, najdete zde dětské autíčko. Přehoďte lano přes stropní trám a jeho konec přivažte k balíku zabaleného povlečení. Tím by byla hotová past. Teď dejte na židli figurínu, k ní přidejte hlavu a to celé přehoďte prostěradlem. Nyní už můžete past na Bobbyhu spustit. Použijte autíčko na dveře, čímž Bobbyho přilákáte. Darren spustí past a přiváže Bobbyho k židli. Teď už můžete opustit místnost.


Dole seberte autíčko, ze stolu papír od svačiny a prozkoumejte krb, ze kterého pak vyndejte ohořelý kus dřeva. Nyní prozkoumejte truhlu. Na ornamenty nahoře použijte svačinový papír a Darren je pomocí uhlíku obkreslí. Obkreslené ornamenty použijte na klavír. Teď musíte zahrát podle not. Stiskněte klávesy v tomto pořadí - první, třetí, třetí, druhá, pátá, třetí, druhá a třetí. Poslouchejte, kolikrát se vám poté přehrají všechny tóny.



Z počtu tónů jste získali kombinaci k truhle - 3, 2 a 5. Kombinaci nastavte na truhlu, ve které najdete svoje věci. Teď už můžete pokračovat ven.


Nacházíte se před jakýmsi zarostlým zámkem. Nalevo pokecejte s chlapcem a zjistíte, že jste na staré usedlosti Gordonů ve Walesu, která ovšem v jedničce vypadala k nepoznání jinak. Dozvíte se spoustu dalších věcí, mimo jiné i to, že zde Angelina byla už předtím, než jste se poznali, což je velice podivné. Také se zmíní o spoustě událostí z prvního dílu. Vraťte mu autíčko a seberte ze země sekeru. Jděte dále do zahrady. Ze země seberte hadici. Pokračujte do další obrazovky. Přes bahniště se dostanete ke kryptě, kde seberte kladkostroj. Jděte dovnitř. Ze země seberte popruhy a prozkoumejte pravý sarkofág. Zjistíte, že byl nedávno otevřený, ovšem víko je velmi těžké. Pomůžeme si pomocí kladkostroje. Popruhy navlékněte na sarkofág. Venku pomocí sekery poražte tři stromky napravo od vchodu do krypty a svažte je zbytky pout. Darren trojnožku připraví nad sarkofág. Kladkostroj zavěste na trojnožku a můžete zvedat. Sarkofág je pryč a můžete vlézt dovnitř.


Nacházíte se na místě, kde se v jedničce odehrál výbuch, při kterém přišel o život Richard. Ze země seberte kus plastové trubky, v polici seberte složku a v inventáři ji prozkoumejte. Podívejte se na plakát o krevních skupinách na zdi. Je zde klíč k otevření trezoru a to je výskyt krevních skupin - ABBAO. Zadejte to tedy do trezoru. Prozkoumejte vnitřek a zjistíte, že chybí krevní vzorky Richarda a Williama. Jděte ven z krypty, kde vás chlapec varuje, že se vrátil Tom. Jděte zpátky ke dveřím do zámku. Shlédnete animaci, ve které Tom vyjde ven, rozhlíží se po vás a má pistoli. Je potřeba na něj nastražit past.


Pomocí sekery v inventáři přesekněte hadici na dvě menší části. Vraťte se zpět do zničené laboratoře a plastovou trubku použijte na svařovací hořák, čímž rozměkčíte konce. Pak zahřátou trubku použijte na dvě části hadice a hadice je opravená. Vraťte se tam, kde jste hadici našli, a připevněte ji na kohoutek. Druhý konec hadice dejte do bahna na vedlejší obrazovce, kam jste prve zapadli. Pusťte vodu a z nevinného bahýnka máte pořádnou bažinu. Jděte k zámku a Darren naláká Toma do pasti. Prokecněte jej a získáte informace a klíčky od auta. Darren odjíždí zpět do hotelu.


V hotelu vám Murray předá dopis, zjistíte že je od Angeliny. Dozvíte se spoustu překvapivých informací, a chce se s vámi v jedenáct hodin sejít u majáku. Nejdřív ale musíte získat zbytek informací z kroniky rodu Gordonů. Jděte do muzea a schovejte se do skříně nalevo od kroniky. Jakmile bude muzeum prázdné, klíčkem odemkněte vitrínu a přečtěte si kroniku, nezapomeňte i na druhou stranu, na kterou otočíte kliknutím na levý dolní rok kroniky. Z odpadkového koše vezměte obal od žvýkačky. Dále v muzeu seberte dřevěnou desku vedle šicího stroje, kterou položte na drtičku ve vedlejším oddělení senzací. Prozkoumejte okno a použijte na něj obal od žvýkačky, čímž zblbnete alarm a můžete vylézt ven.


Opět vás na ulici potká opilec a opět má kecy o nějakých duchách atd, ovšem říká i vám dobře známou básničku a že ji slyšel kdesi v dole. Darren se tedy odebere na místo, kde končila třetí kapitola, nejprve má podivnou vidinu a pak vyslechne rozhovor dvou mužů. Schovejte se za kabinu výtahu vlevo. Po chvíli přijdou dva muži a, pozor, knihovnice slečna Valleyová, představená řádu. Po chvíli přijdou další dva členové a koná se setkání řádu. Darren se pokusí utéct, ale je přistižen a začíná na něj hon. Ocitáte se opět venku před bunkrem, ze kterého jste unikali ve třetí kapitole. Je třeba jednat velmi rychle, členové řádu jsou vám v patách. Vběhněte dovnitř, zavřete za sebou dveře a založte je kovovou trubkou. Přesuňte prostřední a pravou páku dolů a tím si otevřete dveře dál. Jděte do další místnosti a pomocí rozvaděče zavřete dveře. Seberte hadici a kovovou tyč a v inventáři je spojte. Výsledek použijte na kanalizační rouru a pomocí hadice se dostanete nahoru.


Ale hon nekončí, jste opět ve stokách. Utíkejte čtyřikrát doleva a dostanete se k mříži. Vytáhněte špalek a mříž zapadne na svoje místo. Teď běžte doleva, pak doprava a nakonec k Angelinině pokoji. Vylezte po žebříku nahoru, kde už na vás čeká Murray. Seřve vás, že kvůli odkrytému poklopu smrdí celý hotel. Nacházíte se u majáku. Prozkoumejte dvakrát vysokou trávu a naleznete ohořelou mrtvolu Angeliny, nebo si to aspoň myslíte, čímž kapitola končí.



V. Kapitola


Nacházíte se u majáku. Už na první pohled to zde vypadá jinak než na konci minulé kapitoly. Pokuste se vejít dovnitř, odkud probleskuje fotoaparát, ale zjistíte, že Darren začíná mít pěkné halucinace. Zdá se mu, že na něj útočí mrtvoly Reginalda Borrise. Prozkoumejte náhrobek, je Fullerův a zaútočí na vás jeho mrtvola. Nakonec prozkoumejte strom a na něm se objeví mrtvola vaší matky. Darren opět upadá do bezvědomí.


Darren se probere do slunečného dne v jakési rozvalině. Jde se podívat do přístřešku, kde je nějaký člověk a představí se jako Ralf a má imaginárního přítele pana Bubbyho. Tak ho prokecněte, řekne vám že jste měli noční můru a že je z bývalého sanatoria. Dále vám řekne co se vlastně stalo, další informace o Angelině a že se nacházíte v rozvalinách staré akademie. Jděte doprava k ruinám, cestou uvidíte přelétat havrana. Prozkoumejte podstavec se šachovnicí. Teď budete muset dát dohromady šachové figurky a ještě je umístit do správných děr. Jedna se válí v trávě u podstavce, ta patří do díry nalevo. Druhá je pod hromadou kamení u brány, patří do díry dole. Jděte pokecat s Ralfem, prý má pak Bubby jednu figurku ale dá vám ji pouze za nějaký hudební nástroj a taky vám řekne, že lesklé věci krade havran.


Pokračujte k majáku. Ze stromu seberte papírek, je na něm návod, kam umístit jednotlivé figurky. U vchodu do majáku seberte nůž a v trhlině figurku krále. Vraťte se k Ralfovi a pomocí nože odřízněte větvičku černého bezu. Na ní použijte v inventáři nůž a máte flétnu, kterou dejte Ralfovi. Za ní získáte figurku koně, kterou dejte na podstavci doprava. Figurku krále umístěte nahoru. Jakmile umístíte poslední figurku, kámen se z brány odsune a můžete vstoupit.


Nacházíte se v jakési podzemní prostoře. Prozkoumejte batoh, najdete zde Angelinin deník a přeložený lístek. Jeden po druhém si přečtěte. Příběh se pomalu začíná odkrývat a z deníku a dopisu vyčtete mnoho informací a to, že k otevření dveří musíte dát dohromady třídílnou mozaiku. Prozkoumejte spacák a zjistíte, že to co hledáte - část mozaiky, nejspíš ukradl havran. Vyjděte ven z podzemí.


Jste u brány do zámku Black Mirror. Vpravo seberte větev a prozkoumejte branku. Pak použijte větev jako páčidlo. Jděte dál. Začnou s vámi mluvit Luis a Bates. Pokecejte s Batesem, představíte se jako policista Falk vyšetřující vraždu Angeliny, a poté co se zmíníte o Angelině, odvede vás za lady Victorií a lady Eleanor. Darren má opět vidinu, tentokrát něco vidí v zrcadle. Pokecejte s oběma ženami. Z košíku vezměte kus bavlny.  Prozkoumejte monolit, přistupte k němu a prozkoumejte nápis. Zjistíte, že je to tajná skrýš. Jděte ven a pokračujte ke stájím. Tady pokecejte s Luisem. Vezměte kladivo z bedny na nářadí a o kousek dál žebřík. Prozkoumejte hnízdo na studni a zjistíte, že je zde první kousek mozaiky. Přistavte k němu žebřík a pokuste se vylézt nahoru. Ale havran vás klovne a je tedy potřeba jej nějak odlákat.


Vydejte se od stájí dveřmi do kuchyně. Tady pokecejte se služebnou Sally. U dveří seberte holiny a z poličky čajovou lžičku. V inventáři ji přivažte k bavlně. Zajděte ještě do hlavního sálu a pokuste se vejít do dveří nalevo nahoře, kde lady Victorie telefonuje, ale budete přistiženi. Jděte zpátky ke stájím a čajovou lžičku přivažte pomocí bavlny k dřevěným schodům. Tím odlákáte havrana z hnízda a můžete si vzít první část mozaiky. Nakonec ještě obalte holinky v bahně u žebříku. Ještě pokecejte s Luisem. Jděte zpátky do kuchyně a dvakrát prozkoumejte konvici na plotně. Pokuste se ji vzít, ale Sally vás zastaví. Promluvte s ní, řekne vám, že Bates šel do vesnice pro čaj. Je potřeba ji odlákat. Jděte do hlavního sálu, po schodech nahoru a do koupelny. Na podlahu použijte zablácené holinky. Vraťte se za Sally, řekněte jí o tom a ona to rychle odběhne uklidit.


Vezměte čajovou konvici a odneste ji do knihovny na čajový stolek. Darren vám pak chytře poradí, co dál. Přejděte k telefonu a zavolejte Murrayovi do hotelu. Odejděte zpátky do vesnice. Sledujete Batese, který jde z knihovny a mluví s Tomem. Pokuste se vejít do hospody, ale je zamčeno. Na dveře použijte paklíč a postupujte stejným způsobem, jako s bezpečnostní schránkou v hotelu.



V hospodě seberte ze stolu čaj a odejděte. Nacházíte se zpátky u zámku. Jděte do knihovny a do konvice přidejte čaj. Skočte za Sally do kuchyně a řekněte jí, že má oznámit čajový dýchánek. Jděte nahoru do koupelny a podívejte se do zrcadla. Opět vidíte ducha Samuela, který vám ukazuje na protější zeď na jednu kachličku. Prozkoumejte kachličku a rozbijte ji kladivem. V dutině najdete stránku z deníku Williama, kterou si přečtěte.


Jděte do hlavní místnosti k monolitu a prozkoumejte hrazení kolem monolitu. Zjistíte, že jehlany se dají stlačit. Podle stránky v deníku stlačte druhý, čtvrtý a pátý, ten, co stlačil Darren, zase vytáhněte. Za nápisem si otevřte tajnou schránku a najdete druhý kousek mozaiky. V tu chvíli se vrátí Bates a začne s vámi mluvit. Pak ho lady Victorie pošle si odpočinout. Jděte nahoru do koupelny, seberte mop a použijte jej jako špunt ve vaně. Pak pusťte vodu. Skočte za Batesem do pokoje a pořádně s ním pokecejte, téma koupelna použijte až nakonec. Půjde to uklidit. Ještě to skočte oznámit Sally do kuchyně a můžete jít do Batesova pokoje.


Prozkoumejte sloupek u postele a najdete malý klíček. Ten použijte na zásuvku v rohu. Najdete zde klenotnici, fotku a listiny. Prozkoumejte listiny a najdete zde papírek s kombinací, který si přečtěte. Vyjděte ven z pokoje a jste svědky toho, že Bates a Sally opouští koupelnu. Prozkoumejte obraz na chodbě a najdete zde první číslo. Jděte k bráně do hradu a prozkoumejte všechny tři sochy nymf, každá má svoje číslo, nakonec se Darren dopracuje k tomu, že první symbol je hvězda. Ještě vyberte schránku a přečtěte si dopis,  který jste zde našli. Skočte do knihovny a pokecejte s oběma ženami. Dozvíte se o staviteli a Victorie vám řekne další symbol podle Batesova jména - nůž. Pak přejděte k rodokmenu vedle a prozkoumejte jej. Dozvíte se, že třetí symbol je růže. Jděte za Sally a pokecejte s ní. Teď pokecejte s Batesem, sedí tam, co seděly lady. Skočte nahoru na chodbu a použijte telefon. Teď už víte všechno potřebné a můžete to jít oznámit Sally. Poslední symbol je kříž a sir Egmont je pouze reklama na vločkách. Vraťte se k Batesovi do pokoje a nastavte na klenotnici symboly v tomto pořadí ve směru hodinových ručiček - kříž, růže, nůž a hvězda.



Klenotnice se otevře a v ní je klíč a polovina zlatého přívěsku, na které je vaše fotka z dětství.


Sejděte dolů, Bates mezitím odešel. Klíč použijte na zamčené dveře do vyhořelého křídla hradu. Po animaci se nacházíte v jediném odemčeném pokoji. Zde prozkoumejte zrcadlo. Je zde jakýsi mechanizmus, ale chybí nějaká maličkost. Ještě vpravo seberte dřevěnou destičku s vyrytou hlavou a s nápisem Ralf. Skočte tedy za Ralfem do ruin a zeptejte se ho na to. Dá vám zbytek hry, do které v inventáři vložte chybějící kostičku. Teď musíte hlavolam poskládat tak, aby v horní řadě byly všechny kostičky tmavé, ve druhé řadě první dvě tmavé a druhé dvě světlé, třetí řada celá světlá a v poslední řadě první světlá a další dvě tmavé.



Z posledního políčka pak můžete vyndat kuličku. Vraťte se zpátky k zrcadlu a vložte do něj kuličku. Hned je tu další hlavolam, pomocí pěti ovládacích čudlíků na boku musíte kuličku dostat do středu. Až se vám to podaří, zrcadlo se odsune stranou a před vámi je tajný vstup. Jděte dovnitř. Nacházíte se v dokonale zachovalém dětském pokoji. Prozkoumejte zásuvku a najdete hrací skříňku a pod ní třetí část mozaiky. Pak spusťte hrací skříňku a Darren z té melodie omdlí.



VI. Kapitola


Poslední kapitolu hry začínáte zase v dětském pokoji, kde na vás mluví vaše pravá matka. Oslovuje vás Adriane a zjišťujete spoustu šokujících informací, například že Angelina je vaše sestra a chtěla vás zabít, řád že se vás snažil chránit, další informace o onom požáru zámku atd. Nakonec vás pošle za Batesem. Po rozhovoru s Batesem skočte za Luisem ohledně letenek, ale on o ničem neví. Jděte nahoru do koupelny, najdete zde mrtvolu Sally. Někdo jí opařil vařící vodou. Zavřete okno, pusťte vodu a v místnosti vznikne mlžný opar. Prozkoumejte Sallyino tělo a na vaně najdete napsáno písmeno B. Pokuste se odejít z místnosti, ale zjistíte, že na chodbě hoří. Z prádelníku vezměte ručník a namočte jej ve vaně. Vyběhnětě ven a po schodech dolů.


V hlavní místnosti má Darren další vidinu a najde zde omráčeného Batese, který vám řekne ať utečete a pak vám zemře v rukách. Darren opouští zámek. Venku se setká s Luisem, který mu řekne, že to on zapálil zámek a odveze vás k ... Angelině. Ano, je to živá Angelina, vaše proradná sestra. Zjistíte, že potřebuje vaši krev, aby se dostala do podzemí pod akademií. Také zjistíte, že u majáku to nebyla její mrtvola, ale mrtvola paní Valleyové, kterou zabila Angelina. Nakonec i zjistíte, že zde drží vaši matku. Nakonec se celá skupina přesune dolů, kde má Darren za úkol pomocí mozaiky otevřít dveře.


Všechny tři části mozaiky nasázejte do kamenného podstavce. Seberte petrolejku a umístěte ji tam také. Z podstavce seberte svíčku a pomocí ní zapalte petrolejku. Světlo z ní míří skrz mozaiku na lví hlavu v bráně. Angelina vás donutí bránu otevřít a pokračovat dál. Nacházíte se v místnosti, kde je potřeba zatlačit na osm kamenných desek. U mříže seberte lístek s návodem, jak použít kamenné desky. Stoupněte si na druhou desku v levé části a promluvte s matkou. Dojde si tam stoupnout a levé kamenné dveře jsou otevřené. Jděte tam. Přečtěte si všechny čtyři hádanky na kamenných deskách a přejděte k podivnému stroječku. V hádankách je odpověď. Nastavte stroječek takto - ke slunci plamen, ke květině sněženka, k ledovému krystalu vločka a k listu větrný mlýn.



Otevřou se vám dva otvory ve sloupu, z levého vezměte zdobenou hůl, v pravém není nic, další dvě hole jsou ve sloupech po stranách.


Vraťte se zpět do centrální místnosti a zelenou zdobenou hůl zasuňte do čtvrté desky v levé části, žlutou zdobenou hůl zasuňte do první desky v levé části a modrou zdobenou hůl do čtvrté desky v pravé části. Postavte se na druhou desku v pravé části. Pak řekněte matce, ať se tam postaví. Vyjděte pravými dveřmi nahoru a prozkoumejte panel. Nastavte tam symboly, které jsou vyryty u třetího lana nalevo od vás, musí sedět jak tvarem, tak barvou. Páčkou přehazujete mezi levou a pravou stranou.



Pak stiskněte tlačítko. Jděte dolů a postavte se na třetí desku v levé části. Spadne past, ale Darren včas uskočí. Z pasti odpadne čepel. Seberte ji, jděte nahoru a odřežte lano, podle kterého jste nastavovali symboly.


Pokecejte s Angelinou,  Luis si půjde stoupnout na desku, ale past jej zabije. Nakonec se i Angelina s Darrenem postaví na desky a mříž se konečně otevře. Prozkoumejte podstavec, Angelina na vás nakonec vystřelí. Dojde k podstavci a umístí na něj ukradenou kouli z muzea. Nakonec všichni tři projdou bránou. Ozve se démonický Mordredův hlas, matka se rozběhne a Angelina ji postřelí. Darren uteče do předchozí místnosti. Rychle vyběhněte ven, kde už čekají členové řádu. Začnou řvát, že jste prokletý a Darren musí utéct zpět dovnitř. Proběhněte zpět portálem a spustí se závěrečné video celé hry. V něm vám vaše matka zachrání život před Angelinou, ale ta vás stihne poranit a vaše krev, krev Gordonů, dopadne na temnou knihu...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.