1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Prisoner of Ice
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Prisoner of Ice - návod

Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW)



1) SOUTH POLE


Varoval  jsem  vás.  Jako  člen  speciální  americké  špionážní jednotky se na

začátku  hry ocitáte  na palubě  ponorky Victoria  kotvící u  břehů Antarktidy

těsně  poté, co  na fašistické   výzkumné bázi  došlo ke  zvláštním událostem.

'Něco', co tyto  události uvedlo do pohybu bylo  vytaženo z ledu pokrývajícího

antarktickou pevninu. Část onoho 'něčeho' se právě nachází v bednách, kde jsou

s vámi  na  palubě  ponorky.  V  okamžiku  počátku  hry  (jakmile  si detailně

promluvíte  s kapitánem  Lloydem) začne  tohle 'něco'  rozmrzat v  bednách, do

kterých to bylo fašisty (neznámo jak) uzavřeno, díky požáru na palubě. Jakmile

budete u požáru, popadněte ze stěny hasicí přístroj a obě ohniska ohně uhaste.

Utečte z místnosti a už se  tam nevracejte. Promluvte si s Driscollem, získáte

stručný popis situace a vysílačku.  Otevřete šuple levého stolu a prozkoumejte

ho.  Najdete  dekódovací  tabulku  radiosignálu,  magnetofon  s  čistou páskou

a klíček. Tabulku  (Code Book) použijte na  rádio, ale zatím není  koho volat.

Neznáte  ani  potřebnou  frekvenci,  takže  jděte  doprava  do kabiny posádky.

Promluvte si s Waynem o Bjornovi  Hamsunovi. Zpod levé dolní postele vytáhněte

záchrannou vestu a okované boty, ze stěny  u levých dveří sundejte sekeru a ze

stolku vpravo dole seberte medaili  svatého Kryštofa. Znovu jděte k nemocnému,

pošlete Wayna  pryč a použijte  na chudáka Hamsuna  medaili. Novou verzi  jeho

blábolení  nahrajte na  magnetofon. Vraťte  se doleva  do velínu.  Odehraje se

průšvih.  Příšeru zažeňte  použitím magnetofonu   na Ryana.  Až bude  po všem,

rozbijte  sekerou rozvaděč  elektřiny v  pravé části  místnosti a přehazováním

spínačů spojte žlutou, šedou a zelenou  linii shora dolů tak, aby proud obešel

zkratovaná místa, je  to tak jednoduché, že netřeba radit.  Pak slezte dolů do

otvoru  těsně  pod  rozvaděčem.  Mechanik  Stanley  má  problém. Přehoďte páku

v pravé části místnosti a zavolejte  Driscolla vysílačkou (pokud ji snad ještě

nemáte, Driscoll vám  ji dá). Zachráněný Stanley se s  vámi podělí o frekvenci

rádia. Než vylezete do velínu, zdvihněte  ze země maličký francouzský klíč. Ve

velínu  klíčem odmontujte  kovové kolo  z urvaných  dveří uprostřed  místnosti

a rádiem zavolejte o  pomoc. Jděte doleva skrz vyrvané  dveře, nasaďte Ryanovi

okované boty  a kapitánovým klíčkem  odemkněte schránku na  jednom z mrazicích

boxů.  Ve  schránce  najdete  nenabitou  pistoli.  Jděte doprava, promluvte si

s Driscollem,  pak jděte  znovu doprava  do místnosti  s nemocným  a pak  dolů

k torpédům. Dole se  přebroďte do pravé části místnosti, kde  do otvoru ve zdi

nasaďte kovové kolo a zatočte s  ním, čímž vypumpujete vodu. Seberte poplašnou

střelu, otevřete  pravou dolní torpédovou  komoru a dvířka  vpravo od ní.  Pak

zavolejte vysílačkou Driscolla a hurá na povrch mořský !


2) THE FALKLAND ISLANDS


Další cesta vede na Edwardovu základnu amerického námořnictva na Falklandských

ostrovech. Kapitán  Sears se vás  evidentně snaží držet  stranou od důležitých

informací.  Promluvte s  ním. Po  dialogu rychle  otevřete levé  šuple pravého

stolu a  vyndejte z něj útržek  papíru. Z téhož stolu  seberte balíček cigaret

a formulář se svou  fotografií, poté počkejte na seržanta  Quincyho. Na chodbě

se podívejte na stůl strážného a seberte  z něj film tajné agentky Miss Molly,

o které  se zmiňoval  kapitán. Jděte   3x doprava.  Promluvte si  s McLaglenem

o filmu a o personálních záznamech (Files)  a dejte mu balíček cigaret. Pak mu

dejte film a  kochejte se brutálnostmi. Než odejdete  z místnosti, prohledejte

knihovnu. Najdete  klasickou JEDINOU knihu, která  se hlásí jako 'Book'.  V ní

najdete  kus utržené  stránky. Přiložte  k němu  utrženou stránku, kterou máte

u sebe a kód 496523 ke kapitánovu sejfu je na světě. Projděte dvěmi místnostmi

zpět.  Narazíte  na  doktora  nastupujícího  do  výtahu. Všimněte si maličkého

tlačítka na stěně,  kterým doktor přivolává výtah. Dveřmi  vedle výtahu se ale

zatím  vraťte  do  haly,  kde  jste  odcizili  film  a  jděte do pravých dveří

k radistovi. Dokument se svou fotografií  podržte nad párou unikající z konve,

čímž  získáte svou  fotografii, pak  pokecejte s  radistou a  získejte od  něj

zprávu o zrádci na stanici. Další  pokec odhalí informaci o tom, že personální

záznamy se  nachází za skladem  zbraní. Jděte do  kapitánovy pracovny, odsuňte

obraz  na levé  stěně, podívejte  se na  sejf, zadejte  kód 496523  a ze sejfu

vyndejte  razítko  a  klíčky  ke  spouštění  autodestrukce  ponorky  Victoria.

Podívejte  se  na  kapitánův  stůl,  na  připravenou  propustku  nalepte  svou

fotografii  a  dokument  potvrďte  ukradeným  razítkem.  Zavřete  sejf i obraz

a sjeďte výtahem do suterénu za použití tlačítka, které tiskl doktor. Strážným

mříží ukažte  pas a projděte  horními dveřmi v  pravé stěně. Z  police vezměte

prázdnou krabičku.  Podívejte se do modrošedé  bedny a uvidíte mrtvolu  - cha!

Vyjděte ven a  vstupte do dolních dveří v pravé  stěně. U sestřičky se ohlaste

k doktorovi. Až odejde, prozkoumejte červenou  knížku vpravo od psacího stolu.

Počkejte, až se  sestra vrátí a jděte za doktorem.  žekněte, že máte potíže se

žaludkem  a jako  důkaz ukažte  krabičku ze  skladu s  tvrzením, že  jste její

plesnivý obsah  pozřeli (Yuck!). Než se  doktor vrátí, rychle z  pravého stolu

seberte šedou knížku (Assembling manual). Vraťte  se ke strážím a zaťukejte na

dveře  v severní  stěně. Strážci  zbrojnice Finnlaysonovi  dejte šedý  manuál,

pustí vás  dovnitř. Ze stěny  sundejte hasicí přístroj  a z popelníku  vezměte

cigaretu. Cigaretou  zapalte papíry v  koši a schovejte  se na místo  označené

jako 'Dark corner'. Po menším zmatku  uhaste oheň hasicím přístrojem a vejděte

do levých dveří.  Podívejte se do pootevřeného šuplete  a prohledejte záznamy.

Odejděte  ze  zbrojnice.  Promluvte  s  kapitánem.  Osud  vás přivede znovu na

ponorku Victoria.  Ze země zvedněte řetěz  a přivažte ho k  tyčce v místě, kde

jste ho našli. Jděte stále doprava. Na konci ponorky najdete na zemi schránku.

Otevřete ji a vyndejte dva železné  předměty. Použijte se na sebe v inventáři,

čímž získáte  speciální klíč. Tímto  klíčem teď otevřete  vchod do ponorky  na

jejím levém konci (To the Bridge).  Uvnitř jděte doprava do kajuty posádky. Ve

skříni vlevo nahoře najdete list se zaříkávadly. Jakmile se vrátíte do velínu,

bude  zle. Rychle  prohledejte kurzorem  stěnu v  místě, kde  stával Driscoll.

Ťukněte na  tlačítko 'Button' a do  zámku vložte kapitánův klíček.  Pak rychle

vyběhněte  ven po  žebříku. Autodestrukce  se postará  o zbytek.  Po rozhovoru

s doktorem a  nakreslení znamení na  podlahu nemocnice seberte  jehlu. Ta není

sice  v  kupce  sena,  ale  na   doktorově  stole,  její  hledání  však  vyjde

nastejno.Jehlu použijte  na mapu v místnosti  se sejfem a z  tajného přístěnku

seberte  zápisky  a  kámen.  Ten  zažene  pryč  příšeru  v nemocničním pokoji.

Z dekódovaných  zpráv na  listinách se  dozvíte o  Hamsunově příteli  v Buenos

Aires. Další vaše cesta proto vede právě tam.


3) BUENOS AIRES


Jděte  rovnou k  recepčnímu Hernandezovi  a promluvte  s ním.  Bude následovat

delší  vysvětlování, které  hodně osvětlí  příběh. Až  se opět ujmete 'řízení'

Ryana, jděte doprava a nahoru a do  knihovny. Promluvte s Dianou a seberte hůl

a tři  knihy. Ve  třetí poličce  zezdola teď  v pravé  části místnosti najděte

maličkou knihu 'Book' a stiskněte ji. Vlezte do tajného vchodu. Rozbitý žebřík

opravte holí a vylezte do vyššího  patra. Blíže se podívejte na místo označené

jako 'Empty  spaces'. Do prázdných  míst vložte tři  knihy, které máte  u sebe

v pořadí  :  SOPHOCLES,  SHAKESPEARE,  GOETHE.  Vysunou  se schůdky do vyššího

patra. Tam ťukněte myší na pravou sekci knihovny, čímž Ryan automaticky otevře

knihu s  nákresem předpotopního výtahu. Promluvte  o tom s Dianou  a stiskněte

tlačítko (Switch) ukryté ve střední  části knihovny. Pak jděte doprava, směrem

za Dianu (hnusárna).  Nahoře zatlačte na sošku vpravo a  z otvoru v prostřední

vytáhněte klíč. Jim  otevřete dveře vedle této prostřední  sošky a projděte na

terasu. Prozkoumejte disk v Diskobolově ruce. Pak vylezte na sochu Diany, z ní

skočte na sochu Jupitera a odtamtud vezměte Diskobolův disk. Zase fašisti !


4) SCHLOSSADLER BASE 1937


Začínáte  ve velice  smutné cele.  Vaše kamarády  postupně odvádí  na popravu.

Rychle  popadněte lžíci,  hrníček a  nádobu ze  stolu a  židli od pravé stěny.

Lžící zaťukejte na  zeď a promluvte si s profesorem.  Až odvedou všechny pryč,

přijdou do vaší cely a zase odejdou,  získáte navíc papír a pero. Ted' dávejte

pozor,  protože   přichází  zatím  nejoriginálnější   útěk  z  vězení   viděný

v počítačové  hře. Papírem  ucpěte umyvadlo  a chvíli  počkejte, až se strážný

přijde podívat, proč zpod dveří vytéká voda. Přetáhněte ho židlí, prozkoumejte

ho a seberte  mu klíče. ZAMKNĚTE se v  cele, aby vás nemohli rušit  při práci!

Posuňte stůl do středu místnosti, postavte  na něj židli a vylezte nahoru. Pak

uvolněte  ventilaci lžící,  šachtami lezte  doprava, až  do místnosti s lávou.

Strčte do  jednoho ze dvou  bílých krápníků 'rostoucích'  ze země (Stalagmite)

a z otevřivší  se jeskyňky vytáhněte rubín  a ametyst. Jděte doprava  a vložte

ametyst  do pravého  oka sochy  a rubín  do oka  levého. Vejděte do teleportu.

Jděte k vozíku, podívejte se do něj a vytáhněte tyč. Vraťte se o trochu zpátky

a tyčí  vylomte jeden  z kamenů,  po kterém  stéká láva  (Stone). Do vzniklého

lávového jezírka tyč  ponořte, aby se nažhavila a potom  s ní uvolněte zamrzlé

kolo vozíku (Cart Wheel). Do vozíku  strčte a utíkejte doprava k ventilátorům.

Do  velkého  ventilátoru  tyč  zasuňte,  aby  se  zasekl.  Až  budete mít opět

kontrolu,  vyrazte mříž  a použitím  na Ryana  přečtěte stránku  z knihy, čímž

zničíte Prisonera. Následuje malý výlet do budoucnosti.


5) SCHLOSSADLER BASE 2037


Začíná  se nám  to hezky  rozjíždět, co  ? Vpravo  za teleportem  leží na zemi

maličká věc hlásící se jako 'Barrel'. Jejím sebráním získáte hned předměty dva

'Barrel'  a 'Middle  Section'. V  pravé části  místnosti se použitím terminálu

dozvíte kompletní  zázemí zápletky této hry  provázené obrázky takové kvality,

jakou mé oko na monitoru ještě nespatřilo. Dále vpravo od terminálu leží další

sekce zbraně  'Butt'. U pravé  paty teleportu se  můžete podívat na  důkaz své

totožnosti -  na polovinu destičky, která  u vás byla nalezena  v dětství před

více než  sto lety (viz.  příběh). V levé  části místnosti se  válí dva náboje

'Nitrogen Charge'.  Na velkém bílém  pultu se nachází  maličká baterie, kterou

musíte najít! Pak  na pultu vyhledejte obrazovku, která  se hlásí jako Scanner

a v její  pravé části zasuňte  baterii do otvoru,  který se hlásí  jako 'Slit'

a stiskněte  červené tlačítko  vlevo. Přímo  do obrazovky  pak nastrkejte  tři

části zbraně. Kompletní  zbraní rozstřelte kámen v levém  rohu sálu. Ve skříni

za ním najdete kamenný disk a kámen Mnar. Použitím kamenného disku na Ryana se

vrátíte  do roku  1937. Prisonera  rychle zneškodněte  přečtením stránky (opět

použít stránku  na Ryana). Promluvte na  své přátele a přesvědčete  je, aby se

teleportovali do  bezpečí. Zpátky v  Buenos Aires "znovu"  odstřelte teroristu

speciální zbraní. Che.


6) ILLSMOUTH


Zatáhněte za kruh v levé stěně a na vysutý podstavec se blíže podívejte. Znaky

sestavte do tohoto pořadí :


Horní řada : AIR, WATER, FIRE, ICE

Dolní řada : CTHULHU, DAGON, NYARLATHOTEP, A PRISONER


Podívejte se  na knihu Necronomicon a  vložte do ní kámen,  který máte u sebe.

Promluvte s oběma muži, knihu si  vezměte a opusťte místnost. Skočte do loďky.

Jakmile skončí automatický dialog se Searsem,  ťuknutím na něj se s ním pusťte

do řeči. Zeptejte se ho na HOWARDa PARKERa, JOHN T. PARKERa a na THE OLD ONES.

V momentě, kdy skončí další neuvěřitelné  vyprávění, rychle přesekněte lano za

vašimi  zády. V  další sekci  udeřte mečem   do pravé  lebky a  v dolní  části

místnosti sešlápněte kámen hlásící se jako 'Flagstone'. Lebkou vpravo projděte

do závěrečného utkání - vyvolávání CTHULHU! Jakmile domluví Narackamous, ihned

na Ryana použijte obětní meč znovu a  po řeči třetí ho použijte do třetice. Až

promluví Dietrich, použijte na Ryana meč. Teprve až Dietrich odhalí svou masku

a bude  chtít otevřít  bránu, hoďte  do kruhu  zapovězený Necronomicon.  Konec

v křečích si tak neberte, i smrt může zemřít.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.