1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Rally Championship Xtreme
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Rally Championship Xtreme - návod

Co autoři (ne)domysleli


Rally Championschip X-treme má určitě spoustu zratek, o těch se ale rozepíšu až někdy jindy. Teď o chybách ve hře. Vemme to pěkně od shora:


Když se dlouho budete plácat za startem, bude ukazovat "Vynechaný checkpoint".


Jako konec závodu se bude počítat i to, když dojedete závod mimo bránu.


Někdy nabouráte hned po startu, ale nejde vám couvat. Je to tím, že zpátečka bývá každý závod prvních pár vteřin uzamčena. Její aktivaci provedete jen tehdy, když budete potřebovat couvat, a to držením šipky dozadu a zároveň klávesy [B].


Stíny ve hře


V RZ (Rychlostních Zkouškách) se většinou (pokud nemáte deaktivováno) objevuje nějaký váš spolujezdec. Říká se mu stín, a je to jedna z vašich minulých jízd. A jak poznáte, že si Vás chce program nahrát do paměti, a udělat z vás stín? Za startem to bude vypadat, jako by tam byla natážena na šikmo tenká bílá nit.


Trochu srandy ve hře dosáhnete. Když někam přesunete složku CarStats ze složky DATA. Teda jedná se jen o kola:



Je to dobré v tom, že nikdy neztratíte kola.



Docela vtipně to skončí, když vás to ještě před projetí startem resetuje na trati USA RZ2: Otočte se na startu, a jeďte směrem od benzínky. Resetne vás to. A teď si zkuste vyjet:



A teď si vemme blbosti v tratích v RZ: (do blbostí nebyly započítávány resety, či vjezdy na dvory, kde vše funguje tak, jak má.)


Wales-RZ1: Na startu začněte couvat dozadu, a pak sjíždějte kolem plotu ze svahu. Po chvíli vás to resetuje zpátky na silnici. . . ale za plot, a vy se nemůžete hýbat!



WalesRZ2-Couvejte pořád dozadu. A najednou, slyšíte, narazili jste. Jako když najedete na zeď, i když tam žádná zeď nění.



WalesRZ2-ani ne před 1. checkpointem je po levé straně odbočka. Na ni je spadlý strom. Kdo by však čekal, že cesta za ním pokračuje, mýlí se.



WalesRZ2-před 2. checkpointem dojedete k jezeru. Zde je hned několik možností, jak se projet diváky. Jedna z nich je mezi ploty nahoru, tam se otočit, a vjet mezi diváky.



WalesRZ3-Jedete do zadu. . . a bum. Zase jste narazili do zdi, která tam není. Nebo to je odporová síla vzduchu :-)


Wales RZ4-Chcete udělat exkurzi dovnitř Vašeho auta? Na startu plnou parou zpět! Podaří se vám přeskočit plot, a pak sledujte, co je na kameře!



USA RZ1-Hned zezačátku hry přejíždíte po dřevěném mostě, kterému na několika místech chybí zábradlí. Když se však budete snažit projet těmi dírami ze svahu, objeví se tam naše známá neviditelná zeď.



USA RZ2-Když za šestým checkpointem pojedete rovně, dá se přejet most vlevo. Na konci mostu se otočte a vracejte se mostem. Projeďte mezi 1. a 2. autem z pravé strany, a pak se klidně můžete projet lidmi. Kteří jsou jako duchové.



USA RZ2-A pod tím mostem vede řeka, kterou se dá normálně dojet až do cíle. Z normálního vzhledu vypadá normálně, ale když si přepnete do toho vzhledu, kde to vypadá, jako když koukáte z přední SPZ, neuvidíte vodu. Uvidíte trať, jako by tam voda nebyla. Na té řece také stojí za povšimnutí, že teče do kopce.



USA RZ3-Mezi 1. a druhým checkpointem, hned co uvidíte po pravé straně řeku, je po levé straně něco, co vypadá jako dům. Když k tomu však přijedete blíž, připadne vám to jako garáž. Ale když se budete snažit do toho nabourat, nepodaří se vám to. Holt někde zdi chybí, někde přebývají.



USA RZ4-Opět, naše chybějící zeď, když budeme couvat na startu.


USA RZ4-Těsně před cílem už se asi programátorům moc nechtělo makat, protože dost spletli kola, u těch aut vlevo.



Manx RZ1-po cestě celým staveništěm projedete do přírody, kde pojedete pod mostem. Dá se k němu vyjet bokem , a když to uděláte, zjistíte, že k mostu nevede žádná cesta, a nedá se na něj vjet (neviditelná zeď).


Manx RZ2-Po cestě je nad ni jeden most, takový do zlata, a jezdí po něm lokomotiva. K tomu mostu se dá dostat z levé strany. Uvidíte, že lokomotiva prostě jen dojede na jednu stranu, a tam se otačí, a jede zpátky. Také zaregistrujete, že tam nemá žádné koleje. Když pojedete k té lokomotivě, zjistíte, že je to další z duchů, neboť lokomotiva vámi klidně přejede. Další šok příjde tehdy, když se budete snažit vjet na most. Ten most nemá dno, i když zespodu to vypadá, že má.


http://cz.youtube.com/watch?v=WPcCCfoLVPs - video vysvetlení tohoto problému


Manx RZ4-Před tím rozpadlým barákem je kůlna, ve který samozřejmě nic není, ale ani se tam nedá vjet. Zase špatně naprogramováno.



Keňa RZ1-Na začátku po pravé straně se dá pohodlně skočit k něčí chalupě.



Keňa RZ1-Po levé straně uvidíte (po druhých žirafách) statek. Plot tam se dá přeskočit, a vy jste rázem na dvoře.


Keňa RZ1-Kousek před cílem najedete na asfaltovou silnici. Když by jste jeli chvilku rovně, dojededete až k "mezeře" v plotu, kterou by se mělo dát dostat k baráku. Ale je to neprůjezdné (neviditelná zeď).



Keňa RZ3-Na cestě je most. na něm jsou dva mávající lidé, a jeep. Most vypadá zvrchu i zespodu, že je vyplněn, když na něj ale najedete, propadnete se dolů. A žádná díra po vás tam nezbyde.


Keňa RZ4-zde se můžete kousek před cílem dostat otevřenými vraty do dvora. Tam se sice lidmi nedá projíždět, ale za povšimnutí stojí jeden černoušek bez nohou.



Arctic RZ1-Když budete na začátku couvat, narazíte na neviditelnou zeď.



Arctic RZ1-V první ostré zatáčce se dá rychle vjet mezi lidi-ti tu jsou jako duchové průjezdní.


Arctic RZ1-Časem projedete jednou křižovatkou vpravo. Když by jste se pak na další vydali doleva vyjetou cestou, zjistíte, že vyjetá cesta končí ve zdi.


Arctic RZ1-Kousek po té křižovatce vede silnice pod takovým "tunýlkem". Když si vyjedete nahoru uvidíte vaši cestu dál, ale ne to, o je kolem ní:



Arctic RZ2-Když budete na začátku couvat, narazíte na neviditelnou zeď.


Arctic RZ3-Když budete na začátku couvat, narazíte na neviditelnou zeď.


Arctic RZ3-Těsně před čtvrtým levelem je most, po kterém by měl jezdit vlak. Ale další chyba programu-a vlak jezdí tak, jako by tam ten most nebyl.



Arctic RZ4-Když budete na začátku couvat, narazíte na neviditelnou zeď.



Arctic RZ4-Před těma "kolenama" ke konci zahněte v pravo a zajeďte za plot. Krom toho, že si zkrátíte 3 zatáčky, můžete se ještě projet lidmi (spíše jejich duchy).


Skotská RZ1-Nepustí vás to pod tohlensto-neviditelná zeď.



Skotská RZ2-Ta kamenná chalupa před mostem je neobydlená a pustá. Nemá dveře, a je pohodlně vidět dovnitř. No prostě zase neviditelná zeď, protože auto tam nevjede.


Skotská RZ3-Na startu jako už většinou neviditelná zeď.Skotská RZ4-Na startu jako už většinou neviditelná zeď....a to je všechno.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.