1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Resident Evil 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Resident Evil 2 - návod

Návod dodal : Lukáš "Flash" Londák a John C&C Zbořil - C.F.M.N+L Team



Resident Evil  je sakra dobrá  hra a zaslouží  si, aby jí  byl sepsán patřičný

návod.  Zde je...  Předesílám, že  hra je  velice násilná  a takřka  brutální,

a proto ji radši neukazujte mladšímu bratrovi.  A pokud již jste jednou mladší

bratr, neukazujte ji rodičům.


Dělí  se  do  dvou  misí.  Poté,  co  dokončíte  hru  s libovolným charakterem

(Claire/Leon),  budete  vybídnuti  k  uložení  pozice  a  nahrání  této pozice

z druhého CD,  čímž začíná mise druhá.  Pro objasnění - poté,  co ukončíte hru

s Claire, uložíte pozici, vyměníte CD a  hrajete druhou stránku mise - tedy za

Leona, který se  objeví po havárii na opačné  straně hořícího vozu. Objektivně

vzato  se sice  jednotlivé úkony  v obou  misích vcelku  opakují, nicméně jsou

jinak časově uspořádané a v mírných modifikacích.


Hlavními zásadami je těchto  pár vět: Co se dá sebrat, to  se nejspíše na něco

hodí. Vše,  co se hýbe, je  nepřítel. Přítele není možné  zabít. Inventář není

nafukovací. Na zombii  je Magnum jako stvořené, nicméně  usmrtit havrana tímto

nástrojem  je plýtvání,  naučte se  šetřit  municí  a správně  ji používat  na

jednotlivé cíle.  Pozice se dá ukládat  pouze máte-li pásku do  psacího stroje

a stojíte-li   zrovna   u   nějakého.   Jako   úschovny   věcí,  které  zrovna

nepotřebujete, použijte velké  bedny, předměty v nich uložené  jsou k nalezení

i v  kterékoliv jiné  takovéto bedně.  Všechno pečlivě  nejdříve prozkoumejte.

Vaše  možnost  ukládat  pozici  je  limitována  počtem  pásek. A hlavně, nikdy

nezapomeňte, že je to pouze hra.



A) PRVNÍ MISE


1) Claire


Prostřílejte se  postupně až do  obchodu se střelivem.  Zombie se vcelku  brzy

postarají o  to, aby si  již nechal svá  tajemství pro sebe,  neboť vtrhnou do

místnosti  a fyzicky  ho eliminují.  Projděte dvorkem,  po schodech na terasu,

a až  na  ulici  k  autobusu.  Vstupte  do  policejního  areálu města Raccoon.

V jediných  otevřených dveřích  naleznete policistu,  který Vám  věnuje kartu,

s jejíž  pomocí otevřete  v počítači  ostatní dveře.  V levých dveřích najdete

policejní  záznamy s  číslem od  trezoru a  stolek v  rožku skrývá  také jistá

tajemství.  Pokračujte zadními  dveřmi po  chodbě a  následně pak  konferenční

místnosti. Seberte zprávu a v zadní části si prohlédněte obra z. Až budete mít

zapalovač, vraťte se sem - pomocí ohně  založeného v krbu se vyloupne z obrazu

červený drahokam. Jděte dál po chodbě, dojdete ke schodům. V kanceláři najdete

druhou zprávu.


Ve druhém patře  jděte k soše třímající rudý drahokam.  Odsuňte menší sochy na

opačné straně  tak, aby stály na  vyznačeném místě a směřovaly  doprostřed, na

sochu  prostřední. Ta  uvolní poté  stisk a  drahokam je  Váš. Projděte dveřmi

a vstupte  do S.T.A.R.S.  kanceláří.  Naleznete  deník, plaketu  s jednorožcem

a zbraně ve  skříni. Při odchodu  zazvoní fax a  budete si moct  přečíst další

zprávu. Nyní se  vraťte do haly, kde vložte do  fontánky plaketu, čímž získáte

pikový  klíč (spades).  S jeho  pomocí otevřete  ty dveře,  které mají na sobě

vyrytý symbol  piků. Bude-li klíč  nadále k nepotřebě,  a utomaticky Vám  bude

nabídnuto  jeho odstranění  z inventáře.  V prvních  dveřích najdete policejní

zprávu a po přisunutí žebříku ke skříni  i kliku. Jděte do chodby s S.T.A.R.S.

kancelářemi, a na jejím konci použijte opět klíč. Potkáte Leona.


Zamiřte do knihovny,  přičemž po cestě můžete otevřít  malý stolek. Vyjděte na

římsu a jděte až na její konec,  kde se propadnete. Prohlédněte si vyjevení na

zdi  a  stiskněte  červené  tlačítko.  Nyní  pomocí  tlačítek  na jednotlivých

regálech  uspořádejte  regály  tak,  aby  odpovídaly  nákresu. Získáte Serpent

Stone.  Širokými dveřmi  se vydejte  haly. Spusťte  požární žebřík  a jděte na

druhý konec.  Naleznete zde diář sekretářky  a zapalovač (co takhle  ten obraz

nad krbem  v konferenční místnosti ?).  Pokračujte pravou chodbou až  k hořící

helikoptéře.  Sestupte po  schodech dolů   a v  domku seberte  uzávěr ventilů.

S jeho  pomocí uhaste  oheň, ježto   pohltil helikoptéru.  Vraťte se  k jejímu

přednímu  konci a  vstupte do   pravých dveří.  Seberte kárový  klíč (diamond)

a máte-li již oba  drahokamy, vložte je soškám po  stranách do určeného místa.

Získáte  půlku Jaguar  Stone. V  chodbě se  schody a  temnou komorou  otevřete

kovové dveře pomocí  klíče. Seberte C4 a film. Dalšími  dveřmi se dostanete do

západních  kanceláří,  kde  se  skomírající  policista  změnil  na rozběsněnou

zombii. Na  stole seberte rozbušku,  kterou zkombinujte s  C4kou. Dále najdete

uvítací dopis a pár drobností.


Cesta  za  druhými  dveřmi  vede  na  východ.  Vejděte  do  modrých dveří, kde

naleznete  trezor. Použijte  kombinaci 2236  - získáte  mapu a  zbraň. Najděte

druhé dveře se symbolem kár a  otevřete je... jedná se o výslechovou místnost,

kde  je možné  sebrat Eagle  Stone a  prodlužovačku. Ta  je dobrá  pro spojení

ovládacího panelu se zdrojem energie, ať  už v levé či pravé spojovací chodbě.

Dojděte k vraku helikoptéry a ke dveřím položte výbušninu. Po výbuchu vnikněte

dovnitř. Objevíte šerifa Ironse a mrtvou starostovu dceru. Vytraťte se druhými

dveřmi, kde po rozsvícení objevíte Sherry  a deník. Nyní se vydejte do pokoje,

kde byl šerif.  Toho tu nenaleznete, zato získáte jeho  osobní deník a srdcový

klíč (heart). Otevřete  jím adekvátní dveře (vedle východních  kanceláří) a na

konci  chodby se  dejte do  suterénu. Cestou  vlevo dojdete  kolem pitevny  ke

dveřím a  poté k průlezu do  kanalizace. Přesně to udělejte  a až budete dole,

zajděte  do skladu.  Zde doporučuji  hru uložit.  Až vyjdete, převezmete totiž

kontrolu  nad  Sherry.  Výtahem  se  svezte  nahoru  a  kličkujte mezi psy jak

kybernetická myš. Přeběhněte do místnosti s  pákou a vodní nádrží. Slezte dolů

na dno  a uspořádejte bedny tak,  abyste vytvořili můstek, po  kterém je možno

přejít na druhou stranu. Spusťte páku, čímž se dostanete na druhou stranu, kde

seberte křížový klíč (club). A vraťte se  zpět, kde jste s Sherry začali. Opět

budete totiž Claire.


Pomocí křížového  klíče otevřete pitevnu, kde  naleznete červenou kartu. Další

dveře  jsou  energetickým  centrem.   Nastavte  rovnováhu  elektrické  energie

nastavením první, třetí  a páté páčky nahoru a druhé  a čtvrté dolů. Díky tomu

bude  identifikátor karet  fungovat a  budete tak  moct nabrat  pár věcí  plus

postranní kapsičku, která  Vám zvětší počet míst v inventáři  z osmi na deset.

Ve  dveřích hned  nad schody  naleznete deník.  A poslední  dveře, které  něco

skrývají,  se nachází  naproti odposlechové  místnosti. Seberte  film ze stolu

a pomocí  zapalovače zapalte  kamna v  rohu. Poté  v pořadí  prostřední, pravý

a levý zapalte  jednotlivé hořáky, získáte ozubené  kolo. S klikou a  kolem se

vydejte do knihovny,  po schodech nahoru, a pořímse dál,  kde do otvoru ve zdi

vložíte kliku  a do mechanismu  kolo. Získáte druhou  polovinu modrého kamene,

který ve spojení  s polovinou první dává dohromady  kompletní Jaguar Stone. Se

všemi  třemi kameny  dojděte do  šerifova pokoje  za vrakem vrtulníku. Odsuňte

obraz  a do  otvorů zasuňte  Serpent, Eagle  a Jaguar  Stone. Otevřou se tajné

dveře. Zabavte papíry ležící na zemi a stiskněte červené tlačítko.


Šerif se sice bude snažit Vás odstranit z tohoto světa, nicméně zlá choroba ho

sklátí dříve nežli on Vás. Dírou v rohu slezte po žebříku o patro níž. Zabijte

potvůrku systémem  "nejdříve malé, pak tu  velkou..." a vraťte se  pro Sherry.

Spolu pak dojděte až dolů k bráně. Sherry  se Vám za ní šikovně ztratí. A opět

si můžete  začít zvykat na  malé dětské tělo  - nemotorné a  slabé. Jděte tedy

stále  kupředu a  v místnosti   se zombií  utečte ventilační  šachtou. Tunelem

s netopýry  pouze proběhněte  a pokračujte  dál e.  Seberte stříbrnou medaili,

čímž Vaše působení v těle Sherry opět odpadá a nyní jste opět Claire.


Proběhněte chodbou  a dostanete se do  místnosti. Na stole seberte  papíry. Po

otevření dveří vedle  zdviže můžete slézt dolů, ale  tato vycházka vede toliko

k doplnění inventáře o několik bezvýznamných položek. Sjeďte tedy výtahem dolů

a ze  zdi strhněte  mapku kanalizací.  Pokračujte dále  dveřmi přímo  do stoky

Projděte  zamřížovanými  dveřmi  a  dejte  se  doleva.  Hned za dveřmi potkáte

Sherryinu matku, Annette.  Použijte uzávěr ventilů na ovládání  mostu, čímž ho

dostanete do dolní pozice. Po  překročení mostu použijte uzávěr opět. Projděte

chodbou až na konec,  kde na Vás vyskočí aligáto r. Až  před ním budete unikat

podél červeného  tlačítka, stiskněte ho,  čímž aligátor pozře  bombu, která po

jemné aplikaci  střelné zbraně aligátora patřičně  umravní. Druhým způsobem je

zabití přímo. I to je možné.


Na konci  chodby odemkněte vrata a  jděte k Sherry. Seberte  medaili a vylezte

pryč z tohoto  místa. Nahoře se dejte doleva a  přejděte opět přes most. Vlevo

naleznete zlatou medaili a zápisky. Napravo  od mostu je pak místo, kde můžete

použít znovu uzávěr. To zastaví větrák a  Vám se tak podaří prolézt po žebříku

dál. Dojděte až k místu, kde Vám  vodopád bránil v cestě dál. Do skříňky vlevo

od Vás vložte obě medaile a  projděte dveřmi. Vedle lanovky, vpravo, naleznete

ovládací  panel k  jejímu napájení.  Aktivujte jej  a svezte  se. Vedle  dveří

naleznete  vrhač světlic.  Pomocí zapalovače   jej zapalte  - objevíte  v záři

světla malý klíček  v rohu místnosti. Postupně se přes  místnost, kde je možné

hru uložit,  dostanete až ke  kabině. Vejděte do  ní a seberte  klíč visící na

zdi. S ním aktivujte spouštění celé  plošiny. Pouze souboj s Williamem přeruší

romantický sestup.


Dojděte  do západní  části a  projděte jedinými  možnými dveřmi. Seberte dvoje

poznámky a  aktivujte anti-B.O.W. program.  Nyní se vydejte  do východní části

a projděte  zamrzlými dveřmi.  K mání  zde je  fuse case  a přístroj, na který

součástku použijete. Výsledný produkt použijte  na prostřední plošině. Od nyní

půjdou  otevřít vrata  v západní  části. Otevřete  je po  žebříku slezte dolů.

V místnosti s monitory  najdete mapu laboratoří. Pokračujte dál  a za širokými

dveřmi můžete najít  zbraně ve skříňce, na kterou  použijete malinkatý klíček.

V rohu místnosti  jsou pak automaticky se  otevíra jící dveře, za  nimiž kromě

zombií naleznete  i červenou kartu.  Při východu z  místnosti potkáte Annette.

Nicméně, bude napadena Williamem a dá  Vám na rozloučenou návod na protilátku.

Pomocí červené karty otevřete dveře,  kolem nichž jsou vejce. Zlikvidujte obří

můru a posléze i ty malé  kolem počítače. Zadejte heslo "GUEST". Poté uhánějte

do východní  části. Seberte nádobku  na vakcínu a  rozsviťte. Tím odhalíte  MO

disk. Položte  nádobku na sérum k  počítači a stiskněte tlačítko  na přistroji

napravo. Tím  zís káte základ  pro tvorbu protilátky.  Nyní se vraťte  zpět do

laboratoří,  kde jste  nalezli červenou  kartu. Pre-sérum  vložte do  počítače

v rohu místnosti a stiskněte tlačítko - získáte tak opravdové sérum.


Pokračujte ke dveřím,  které vyžadují MO disk. Předem upozorňuji  na to, že za

těmito dveřmi proběhne poslední bitva s Williamem, proto doporučuji se obložit

patřičným  arzenálem. Až  William zemře,  výtahem sjeďte  dolů, kde  doběhněte

ujíždějící vlak. Všichni jsou zachráněni a Claire již má svůj díl za sebou.


2) Leon


Rozdíl v první misi  mezi Leonem a Claire je ten, že  Leon nesbírá kameny, ale

figurky,  které jsou  umístěné na  stejných místech  jako kameny  v předchozím

případě, proto je tento návod použitelný  i pro hru s Leonem. Rozdíly nastanou

v  momentě, kdy  vejdete na parkoviště.  Potkáte zde Adu  Wong. S její  pomocí

můžete  odtlačit vozidlo,  které brání  průchodu  do  zadní části.  Až se  tam

dostanete,  projděte až  dozadu k  celám, kde  potkáte Bena.  Seberte páčidlo,

s jehož pomocí odsuňte  v předchozích dveřích poklop. Slezte  dolů. Dojdete až

ke skladišti  a poté do místnosti,  kde je možné použít  figurky, které berete

namísto kamenů. Až z místnosti vystoupíte, budete ovl ádat Adu.


Projděte  na druhou  stranu, kde  uspořádejte bedny  tak, aby  se po nich dalo

přejít. Získáte tak křížový klíč. Vraťte  se zpět na místo, kde jste naposledy

viděli Leona, a budete ho opět ovládat.  Držte se tedy návodu na použití klíče

a až budete mít sbírku všech čtyř  figurek kompletní, vraťte se dolů, k místu,

kde je možné použít figurky. Zabijte ošklivou příšeru a po zasunutí postaviček

budete  moci  pokračovat  dále.  Naleznete   zápisky  a  potkáte  Adu.  Budete

postřeleni a  tak nyní budete  opět hrát  za  ni. Vylezte za  ženou po žebříku

nahoru a poté  skrze ventilační šachtu. Přejděte po mostu  a slezte po žebříku

dolů. Pak je řada opět na Leonovi.


Pokračujte dále podle  návodu pro Claire, jen v okamžiku,  kdy v laboratoři ve

východní části seberete MO disk, Vás při  odchodu napadne Annette a pak i Ada.

Dojděte  až k  hlavním dveřím,  použijte MO  disk a  zkontrolujte si,  máte-li

dostatek munice.  Čeká Vás totiž souboj  s Williamem. Pak sjeďte  výtahem dolů

a opět konec.



B) DRUHÁ MISE


1) Leon


Vystřílejte vše,  co hne brvou  a pokračujte na  policejní stanici. V  domečku

seberte  klíče,  kterým  otevřete  vchod  do  dalšího  domku, na opačném konci

dvorku. Ocitáte se ve vnitřním traktu.  Vylezte po schodech nahoru a zjistíte,

kterak  se  helikoptéra  napasovala  do  policejní  stanice. Vejděte dveřmi do

budovy. Chodbou s  havrany projděte až na konec. V  čekárně pak seberte klíček

a deník. Jděte  na římsu. V její  polovině stáhněte požární žebřík,  na druhém

konci pak seberte plaketu s jednorožcem. Vsaďte ji do fontány a získáte pikový

klíč. Vraťte se zpět  do havraní chodby a dveřmi p o  pravé straně se dejte po

schodech do spodního patra. V hlavní místnosti seberte uzávěr ventilů, s jehož

pomocí  uhaste  oheň  u  hořící  helikoptéry.  Cestou  zpět  do  nitra  budovy

zlikvidujte dáreček,  jež k Vám spadnul  z nebes a pokračujte  dál. Vejděte do

dveří  naproti přední  části vraku   helikoptéry a  tam seberte  modrou kartu.

V hale slezte po řebříku dolů a spusťte  počítač - použijte kartu, čímž se Vám

otevřou  dveře do  levého křídla  budovy  a  do knihovny.  Vejděte do  čerstvě

otevřených dveří, kde se dají sebrat zápisky a něco málo arzenálu ze stolku.


Projděte dveřmi do  chodby. V zamčených dveřích naleznete  další spisy a pokud

si chcete přilepšit, dotlačte stoličku ke skříni  a podívejte se, co je na ní.

Jděte dál.  V Briefing Roomu seberte  poznámky a v zadní  části si prohlédněte

obraz  nad  krbem.  Pomocí  zapalovače  zažehněte  oheň  a  získáte  drahokam.

V kanceláři pod  schody najdete druhou část  poznámek o záchranných operacích.

Vyjděte nahoru, proveďte  opět rošádu se sochami, získáte  další drahokam (oba

dva posléze použijte  v místnosti, kde jste nalezl i  modrou kartu - dostanete

figurku krále).  Pokračujte dále do kanceláře  S.T.A.R.S., kde seberte Chrisův

diář a pak ještě pár drobností. Projděte až na konec chodby a dál, kde najdete

Sherry.  Pravda, ihned  uteče, ale  přinejmenším po  sobě zanechá kárový klíč,

a to se taky  počítá. Vraťte se kousek doleva, potkáte  Claire. Dejte se boční

chodbou.  V knihovně  vyjděte po  schodech, jděte  až na  konec, propadnete se

a můžete  si   prohlédnout,  jaké  má  být   uspořádání  jednotlivých  regálů.

Uspořádejte je tak pomocí tlačítek, získáte figurku střelce.


Jděte  dolů pod  schody (k  fotokomoře) a  na opačném  konci chodby  odemkněte

károvým  klíčem  kovové  dveře.  Přes  archiv  se  tak  dostanete do západních

kanceláří.  Zde najdete  srdcový klíč,  další malý  klíček (slouží  k otevření

stolku před knihovnou) a poznámky pro Leona zanechané na stole. Toliko v levém

křídle,  nyní  do  pravého.  V  druhé  chodbě  naleznete zamčené kovové dveře.

Odemknete je károvým klíčem -  vevnitř naleznete další figurku věžičky. Vraťte

se k velkým  modrým dveřím a projděte jimi. V  zadní části naleznete dveře, na

které platí srdcový klíč. Na konci chodby sestupte po schodech dolů a dejte se

doprava,  do místnosti  s regulací  elektrického rozvodu.  Dejte první,  třetí

a pátou  páčku nahoru,  ostatní dolů.  Kromě toho  ještě seberte mapu podzemí.

Projděte až na parkoviště, kde se  setkáte se slečnou jménem Ada Wong. Pomozte

jí odtlačit  vůz. Pokračujte do  prvních dveří, kde  naleznete kromě vzteklých

psů i kanál.  Vyjděte ven a na konci  najdete Bena a otvírač kanálů.  S tím se

vraťte k  psům (nyní již pr  avděpodobně mrtvým) a otevřete  průchod do stoky.

Projděte jí a vejděte do dveří vedle nápisu septic pool. Při vycházení potkáte

Adu.  S ní  se protáhnete  průlezem nade  dveřmi, kde  pak potkáte Sherry. Ta,

pochopitelně, uteče. Zůstane  po ní jen medailon. Protlučte  se až k místnosti

s bednami.  Uspořádejte je  do řady   a stiskněte  tlačítko. Získáte  klíč. Po

návratu k vratům z Vás bude opět Leon.


Dostaňte se  zpět na parkoviště  a dále pak  na pitevnu. Najdete  tam červenou

kartu, která se  hodí k otevření dveří se čtečkou.  Je to muniční sklad, tudíž

je asi  zřejmé, co zde  bude k nalezení.  Nyní opusťte suterén  a dejte se  do

zamčených dveří.  Naleznete náboje a  deník. Po žebříku  v hale se  vyšplhejte

nahoru  a   jděte  do  chodby   s  hořící  helikoptérou.   Totiž,  s  uhašenou

helikoptérou. Claire  mezitím uvolnila průchod  dál. V místnosti  naleznete na

křesle šerifův deník. Budete li pokračovat druhými dveřmi, získáte další deník

a kliku. Cestou  ven potkáte starého známého,  nicméně bavt e se  s ním stejně

jako minule řečí olova.


Dojděte k posledním zamčeným dveřím, na které Vám pomůže křížový klíč. Zapalte

kamna, a  pak stiskněte tlačítka  na prostřední, pravé  a nakonec levé  lampě.

Objeví  se opět  nezmar -  ani teď  se nehodláte  bavit. Seberte  ozubené kolo

a jděte do knihovny. Dlužno však  podotknout, že vlezlost některých lidí nezná

mezí  a setkání  se bude  opakovat počtvrté.  V knihovně  vyjděte po  schodech

a projděte dveřmi,  až se dostanete  do věže. Použijte  kliku na otvor  ve zdi

a nahoře doplňte  mechanismus o ozubené kolečko.  Sti skněte tlačítko, seberte

objevivší  se poslední  chybějící figurku  koně a  seskočte. Přijděte k Benově

cele  - dostanete  kompromitující materiály   a můžete  ještě dát  krátkou řeč

s Adou. Nyní se přes parkoviště vydejte  do stok. V místnosti, kde se vkládají

figurky do zámku, potkáte Williama. Zlikvidujte ho. Postupně nasázejte všechny

čtyři figurky vedle dveří a pokračujte dál - potkáte opět Adu.


Projděte stokou až do kontrolní místnosti  a tam pak sjeďte výtahem dolů. Leon

bude  postřelen a  tak budete  opět  Ada.  Pronásledujte ženu  stokami a  poté

i ventilací. Nakonec se obě setkáte. Až skončí animace, přejděte most, sejděte

po žebříku a OINK...  už jste opět Leon. Popadněte mapu a  dejte se s chutí do

stok.  Vlevo  najdete  při  prozkoumání  mrtvol  medaili  a klíček. Dojděte až

k mostu.  Použijte  uzávěr  ventilů  a  most  přejděte.  Na  druhém konci však

použijte ventil ještě  jednou. Dostáváte se do chodby, na  jejímž konci na Vás

čeká aligátor.  Vraťte se zpět  a bombou/zbraněmi  se  do ně ho  pusťte, dá se

zabít. Posléze se vraťte na konec chodby, stiskněte tlačítko a skočte do stoky

a na  ostrůvek za  Adou. Po  překročení mostu  se můžete  dát buďto vlevo (kde

seberete  zlatou  medaili  a  zápisky)  nebo  vpravo. Ventilem zastavte větrák

a prolezte  na  druhou  stranu,  kde  vsuňte  stříbrnou  a  zlatou  medaili do

přístroje po pravé straně. Na nástupní plošině přivolejte lanovku a poté do ní

nastupte.  Cesta bude  sice plná  dobrodružství, ale  Williamova ruka  po pěti

střelách změní svůj  původní úmysl a ne chá Vás  na pokoji. Vystupte z lanovky

a pomocí zapalovače odpalte světlici - zahlédnete klíček, jenž seberte.


Další postup  přenechejte přítelkyním zbraním. Opravdovou  lahůdkou jsou ovšem

části brokovnice,  které v kombinaci se  stávající utvoří skutečnou medvědici.

Dostanete se  postupně do další  místnosti. Ada začne  hledat cosi v  počítači

a vy  se vydáte  ven. Na  zdi visí  dosud ještě  erární mapa, nicméně, máte-li

zájem... Sjeďte plošinou o patro dolů. Na  jejím konci se setkáte s někým, kdo

tu již  hodně dlouho nebyl.  Seberte klíček  a  vraťte se k  Adě, které klíček

dáte. Vyjděte z místnosti, stiskněte tlačítko  na ovládacím panelu a až budete

moci opět  pohybovat postavou, vyjděte  ven a dejt  e Williamovi za  vyučenou.

Poté se vraťte dovnitř.


Po  animaci opět  vystrčte hlavu  z vozu  a protáhněte  se ventilační šachtou.

Dotlačte velkou bednu  na výtah a svezte se  s ní dolů. Bednu pak  dotlačte ke

dvěma  dalším a  s jejich  pomocí  se  vyškrábejte nahoru  ke dveřím.  Ty jsou

nicméně  zamčené.  Slezte  dolů  a   dejte  se  doleva.  Výtahem  sjeďte  dolů

a aktivujte v zadní  části hlavní výtah. Až se Vám  tak podaří ještě se vraťte

pro zápisky v mezipatře a pak již zpět  k místu, kde jste se dostali do chodeb

z šachty a směrem k výtahu. Sjeďte dolů.  Upalujte do vozu, ve kterém je (nebo

spíše má  být) Ada. Zklamáni její  absencí se vydejte jed  inými dveřmi, které

umožňují  postup  dál.   Ve  středu  se  dejte  doprava,   do  západní  sekce.

V posledních dveřích  na konci chodby  najdete červenou kartu,  zápisky a info

o registraci. Rovněž se můžete protáhnout  šachtou do vedlejšího pokoje. Odtud

Vaše kroky  povedou do východní sekce,  kde po použití červené  karty odhalíte

syntetické centrum.  Jděte do zamrzlé  laboratoře, kde seberte  obal na zdroj,

který  použijte  na  blikající  přístroj.  Výsledek  lze  s  spěchem použít na

prostřední plošince, čímž zalijete někt eré elektrické okruhy opět elektrickým

proudem.


Jděte do západní části, otevřete dveře a zlikvidujte rostliny. Žebříkem slezte

dolů a jděte stále rovně. U  monitorů můžete najít mapu podzemních laboratoří.

Zde doporučuji  si uložit pozici. Pokračujte  dál a vejděte do  velkých dveří.

Obsahují mnoho  zombií, ale především  klíč ke dveřím,  k nimž jste  se museli

dostávat  pomocí beden.  Jako tradičně,  něco do  toho skočí,  ať již  Annette

(Williamova choť,  Sherryina matka) nebo  neodbytný návštěvník, který  pošesté

ochutná kyselkavou příchuť Vašich nábojů.  Proch ázejíce se chodbou za dveřmi,

od nichž  máte klíč, zjeví se  zelenkavý přízrak posedmé. Bohužel,  nyní se do

všeho začne plést  i Ada, za což zaplatí posléze  životem. Jedinou jistotou je

však  to, že  pan Přízrak  se již  neobjeví, neboť  spadnul do tavícího kotle.

I když možná... Na zemi naleznete ležet malý klíček, však velké důležitosti.


Jeďte výtahem dolů pro Sherry a zaneste  ji do výtahu. Vsuňte klíček do panelu

na  druhé straně  a doneste  Sherry do  vlaku. V  jeho zadní  části se na zemi

nachází Platform Key.  Pomocí jeho otevřete branku hned  vedle vlaku. Po mostě

přeběhněte přes trať  a stiskněte červené tlačítko. Seberte  obě zástrčky a po

proběhnutí dveřmi  je zasuňte do  přistaveného generátoru. Objeví  se William,

ačkoliv decentně  doutnající. Boží pomoc  v podobě raketometu  ukončí prozatím

jeho  trápení. Vraťte  se poté  k vlaku  a otevřete  bránu před  vlakem pomocí

tlačítka. Nyní  je zcela zřejmé,  že je  třeba  běžet zpět do  vlaku do kabiny

a spustit  ho.  To  proveďte,  přidá  se  k  Vám  Claire.  Zde by tento příběh

končil..., kdyby  se William nedostal  i do vlaku.  Proto je v  polovině cesta

přerušena. Jděte do zadních vagónů a  střílejte čím můžete po "cizí hmotě". Až

tak provedete, vraťte se směrem ke kabině. A zbytek je již otázkou renderované

video sekvence.



2) Claire


Návod pro druhou misi  je identický s tímto, proto se držte  jeho a pouze opět

v momentech,  kdy  budete  sbírat  kameny  nebo  figurky,  si  uvědomíte jisté

rozdíly.  Nebudete-li si  v některých  lokacích již  vědět rady,  jak dál (což

pochybuji),  řešení  vyčtete  na  předchozích  stranách.  Brala-li tedy Claire

dynamit, bude ho brát opět, de facto se jedná o stejné akce jako v předchozích

případech, pouze prakticky retrospektivně uspořádané.  K propracování se až na

konec  hry Vám  zcela postačuje  dosavadní návod,  který předvádí  způsob, jak

který problém řešit. Ať už v první či druhé misi. Poté, co se zbavíte zeleného

přízraku, jděte hledat Sherry - na centrální plošinu. Seberte klíček a vydejte

se k hlavnímu výtahu. Sjeďte dolů a pokračujte pomocí návodu o odstavec výš až

k vítěznému konci. Voila... bylo mi radostí.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.