1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
Vyhledat hru:
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
StarCraft: Brood War - Protossani
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
StarCraft: Brood War - Protossani - průvodce

A. Úvodem


Protosové jsou velmi silná rasa. Mají hodně silné jednotky, které jsou ale drahé a déle se cvičí. Rozdíl u Protosu je i ve stavbě, protože Protos staví budovy pomocí Proby tak, že Proba vytvoří jakousi energetickou kouli, které se buduje sama, takže se může Proba věnovat něčemu dalšímu, na rozdíl od Terranských SCV, které musí setrvat u stavby až do jejího dokončení, a taky Protos nemůže kromě Pylonu, Assimilatoru a Nexu stavět budovy kdekoli, ale o tom až u Pylonu. Další odlišnost je ve zdraví jednotek. Protos používá štíty, které při inkasování poškození jsou dolů nejdříve a až po nich teprve životy. Dobré je to vtom, že štíty se sami pomalu dobíjejí nebo můžou být rychle dobity pomocí Shield Battery. Jednotky nebo budovy vybavené schopností DETECTORa jsou Photon Cannon, Observor.


B. Vysvětlivky


       Minerály (Minerals)

        Plyn (Vespene Gas)

        Populační limit (Population limit)

        Energie (Energy)


Pozn.: Kromě jediného obrázku jsou všechny screenshoty pořízeny ve stejném poměru, tedy lze snadno porovnat velikost budov a jednotek.


C. Budovy a jednotky


C.1 Nexus [ 400]



Je to hlavní budova Protose. Sem nosí Proby (těžiči) vytěžené minerály a plyn. V Nexu můžete zároveň Proby vytvářet.


Vytváří jednotky:


Probe [ 50 1]


        C.1.a Probe



        Co se týče průběhu, je to nejdůležitější jednotka. Proba je  totiž těžič a to znamená, že získává suroviny nezbytné pro průběh hry samotný a to MINERÁLY A PLYN. Během hry je dobré mít těchto těžičů dostatek, abyste si zajistili stálý přísun surovin. Proba je jako všichni těžiči zodpovědná za stavbu všech budov. Mnohdy se také Proba využívá jako „scout“, tedy průzkumník, kterého na začátku hry pošlete hledat a následně zkoumat nepřátelskou základnu. Někdy je však poslána  Proba i do obrany a to hlavně když nemáte dostatek vojenských jednotek, snažíte se Prbama blokovat cestu nepříteli kvašim jednotkám, které jsou schopné střílet na dálku, třeba Dragon.


C.2 Pylon [ 100]



Tato budova má několik funkcí. Zvyšuje populační limit o 8. Navíc funguje jako elektrárna. Kromě jeho samotného, Assimilatoru a Nexu si totiž Protos nemůže stavět budovy, kde se mu zachce. Budovy mohou být postaveny pouze v oblasti, kterou zásobuje Pylon energií (modrý prstenec), a když je Pylon zničen, tak se veškerá produkce jednotek a upgradů ve všech budovách v prostoru bez dodávky energie zastaví.


C.3 Assimilator [ 100]



Assimilator je budova, díky které můžete těžit plyn. Musí být však postavena na ložisku plynu (Vespene Geyser vis. obr. vlevo od Assimilatoru).

Každé takové ložisko má zásoby 5000 . Pokaždé, když jím Proba projede, přinese do Nexu 8 . Pro upgrady a stavbu pokročilejších budov a jednotek je těžba plynu nezbytností. Můžete vidět, že už pro vytvoření Dragona je plyn potřebný.


C.4 Gateway [ 150]



Gateway je budova, která produkuje pouze a jenom vojenské jednotky. Proteovy jednotky jsou hodně silné, ale jsou drahé a pomaleji se trénují, proto pro rychlé vybudování armády je ve hře dobré, těchto budov postavit více. Ze začátku třeba stačí 1 nebo 2, v pozdějším vývoji se dostanete třeba i na 10. Gateway je také nezbytná pro další postup, protože povoluje stavbu Cybernetic Core.


Vytváří jednotky:


Zealot [ 100 2]

Dragon [ 125 50 2]

High Templar [ 50 150 2]

Dark Templar [ 125 100 2]


        C.4.a Zealot



        První vojenská jednotka, kterou budete disponovat. Je velmi silný a nebezpečný, zvláště po upgradu rychlosti je velmi silný. Díky své rychlosti se pak stává, že část Zealotů bojuje a část pronikne mezitím do základny soupeři a působí velké škody. Např.: na 2  neupgradované Zerglingy připadá 1 neupgradovaný Zealot.


        C.4.b Dragon



        První protoská jednotka, která dokáže střílet i na vzdušné cíle a na dálku. Ze začátku hry vám může usnadnit zničení scoutovacích jednotek (SCV od terrana, proba od protose nebo overlord či drona od zerga). Po upgradu dostřelu se ve větší skupině může stát velkým problémem pro nepřátelské jednotky. Pro postavení těchto jednotek je nutné mít postavený Cybernetic Core.


        C.4.c High Templar (dále jen High Templář)



        High Templář je hodně silná magická jednotka. Jako takový útočit nedokáže, ale používá velmi silná kouzla, jako jsou Psionic Storm (dále jen storm). Zvláště proti Zergovi je tato jednotka ultimátní pokud její majitel stormy správně umístí, tak třeba 3 dobře umístěné stormy dokážou zničit celou zergskou armádu (vis. jeho ability). High Templář spotřebovává ke kouzlení energii (plně nabitý templář má energií na dva stormy, upgradovaný pak na tři). Po vyplýtvání energie během bitvy většinou přichází transformace dvou High Templářů na Archona. Hallucination a Psionic Storm se nejdříve musí vynalézt v Templar Archives, který je také k vytvoření High Templářů nutný.


Ability - Schopnosti:


Psionic Storm ( 75)



Storm, je velmi silné kouzlo, které vytvoří silnou 3sekundovou bouři blesků a vše, co je pod ním dostává vysoké poškození. Zerglingové padají téměř hned. Storm je velmi účinný hlavně na Zergy a jejich mračna Zerglingů a Hydralisků. Velice se také vyplatí při zabíjení zakopaných Lurkerů, bez Observora, protože Storm poškozuje i jednotky zakopané pod zemí nebo i neviditelné jednotky, ale pozor! Poškozuje i vlastní jednotky, takže si dejte pozor, abyste si sami nenaběhli pod vlastní storm.


Hallucination ( 100)



Zajímavá, ale prakticky nevyužitelná schopnost. Toto kouzlo vytvoří vedle namířené jednotky 2 její kopie (halucinace), které jsou na straně High Templáře. Halucinace se můžou pohybovat, kam chtějí, můžou útočit, ale nezpůsobují žádné poškození. Kouzlo lze aplikovat jak na nepřátelskou tak na spojeneckou jednotku. Kopie po určité době zmizí.


Archon Warp ( 4)



Jak už jsem výše zmínil, po vybití High Templáře je užitečnou volbou přeměnit dva z nich (pokud jsou oba vybití a k dispozici) na Archona. Na tuto přeměnu není potřeba žádná energie a tudíž pokud o High Templáře nechcete zbytečně přijít, je toto jediná volba.


        C.4.d Archon



        Archon je velmi silná jednotka Protose vytvořená pomocí spojení dvou High Templářů. Má 350 štítů, ale jen 10 životů. To může být výhoda třeba proti Zergskému kouzlu Plague, které mu vlastně těch 10 životů sníží na 1, ale štíty má stále plné, naopak proti Terranům to je problém, protože když Science Vessela použije EMP Shockwave, tak má Archon po štítech a je prakticky mrtvý. Proti Zergovy je to ale jedna z nejlepších jednotek. Díky svému splash damage (dokáže poškozovat víc jak jednu jednotku současně) je ideální jak pro boj se Zergling, tak pro obranu proti skupinkám Mutalisků.


        C.4.e Dark Templar (dále jen Dark Templář)



        Dark Templář je od svého vybudování neviditelný a má dost velký útok. Tudíž se rychle ze začátku hry postavené DTčko dá dobře využít k infiltraci nepřátelské, kde třeba Terran nestihl postavit Turretky nebo Comsat Station, které ho dokážou odhalit. Pokud je DTčko neodhaleno může začít útočit na soupeřovy těžiče a poté na klíčové budovy a to je většinou soupeřův konec. Proti Zergům se to dá využít pouze za nepřítomnosti Overlordů, kteří je dokážou odhalit. Spolu s Reaverem, Zealotem a High Templářem jsou Dark Templáři často využívanou jednotkou pro tzv. dropy, totiž výsadky do těžeb nebo základny soupeře. Zároveň se může přeměnit na Dark Archona. Opět je pro jeho stavbu nutné mít postavený Templar Archives.


Ability:


Dark Archon Meld ( 4)



Přeměna dvou Dark Templářů na kouzelnickou jednotku Dark Archona.


        D.4.f Dark Archon



        Podobně jako High Templář tak i Dark Archon je kouzelnická jednotka, která normálně neútočí, ale používá kouzla. Mezi jeho velice užitečné kouzla patří hlavně Mind Control a Maelstrom. Tyto dvě se musí nejdříve vynalézt v Templar Archives.


Ability:


Feedback [ 75]



Vysaje z oběti energii plus mu způsobí odpovídající poškození v životech.


Mind Control [ 150 + Dark Archon ztratí všechny štíty]



Pomocí tohoto kouzla můžete získat na svou stranu jakoukoli nepřátelskou jednotku, dokonce i SCV nebo Drony. Takže pak můžete disponovat technologiemi rasy vašeho soupeře. Jelikož jako Archon i Dark Archon má hodně štítů a málo životů, je dobré po použití tohoto kouzla Dark Archona radši stáhnout, protože ztratí naráz všechny štíty.


Maelstrom [ 100]



V malé oblasti paralyzuje všechny organické jednotky. Velmi užitečná věc, pokud na vás jde velká armáda, tak prostě její část takto zmrazíte a poradíte si prvně se zbytkem a pak i s tou částí, co postupně rozmrzá.


C.5 Forge [ 150]



Forge je velmi důležitá budova ve hře. Zaprvé se v ní odehrávají veškeré upgrady pro pozemní armády (útok,brnění a štíty). A zadruhé díky němu můžete stavět Photon Cannony. Pro pozvolné upgradování stačí jeden pro rychlý tech dva maximálně tři, protože stejně v jednu chvíli nemůžete upgradovat víc jak 3 věci.


Upgrady:


Pozemní útok (Ground Attack)

Tyto upgrady vylepšují útočnou sílu vaší pozemní armádě. Pozemní útok má tři úrovně - Level 1, Level 2 a Level 3. Na Levely 2 a 3 je nutné mít postavený Templar Archives.

Ceny:

        Ground Attack - Level 1:        [ 100 100]

        Ground Attack - Level 2:        [ 150 150]

        Ground Attack - Level 3:        [ 200 200]


Pozemní brnění (Ground Armor)

Tyto upgrady vylepšují odolnost vůči inkasovanému poškození vaší pozemní armádě. Pozemní brnění má tři úrovně - Level 1, Level 2 a Level 3. Stejně jako u upgradů Pozemního útoku je nutné pro levely 2 a 3 mít postavený Templar Archives.

Ceny:

        Ground Armor - Level 1:        [ 100 100]

        Ground Armor - Level 2:        [ 175 175]

        Ground Armor - Level 3:        [ 250 250]


Plazmové štíty (Plasma Shields)

Upgrady vylepšují Protosovi odolnost štítů na všech jednotkách i budovách. Má také tři úrovně - Level 1, Level 2 a Level 3. Pro upgrade levelů 2 a 3 je nutné mít Cybernetics Core.

Ceny:

        Plasma Shields - Level 1:        [ 200 200]

        Plasma Shields - Level 2:        [ 300 300]

        Plasma Shields - Level 3:        [ 400 400]


C.6 Photon Cannon [ 150]



Photon Cannon je důležitá obranná a někdy i útočná budova. Standardně jich mnoho brání hlavní základnu nebo těžby jeho majitele. Dokážou útočit na vzdušné i pozemní cíle a hlavně disponují schopností DETECTOR. Takto označené jednotky dokážou odhalit neviditelné jednotky soupeře (třeba Dark Templáře nebo Lurkera). Útočnou se stává v okamžiku, kdy ji postavíte přímo do základny soupeři a začne ničit hlavně těžiče. Pro jeho stavbu je nutné mít Forge.


C.7 Cybernetics Crore [ 200]



Cybernetics Core je další nezbytná budova a opět zněkolika důvodů. Prvním důvodem je, že povoluje stavbu 3 pokročilejších budov, a to Robotics Facility, Stargate a Citadel of Adun. Druhým důvodem je zpřístupnění vytváření Dragonů. A posledním důvodem jsou upgrady vzdušných jednotek a upgrade dostřelu pro Dragony. Pro jeho stavbu je nezbytné mít postavenou Gateway.


Upgrady:


Vzdušné zbraně (Air Weapons)

Upgrady zvyšují sílu vzdušné armády stavěné ve Stargatu. Jsou opět tříúrovňové. Pro upgrade 2 a 3 úrovně je nutné mít postavenou Fleet Beacon.

Ceny:

        Air Weapons - Level 1:        [ 100 100]

        Air Weapons - Level 2:        [ 175 175]

        Air Weapons - Level 3:        [ 250 250]


Vzdušné brnění (Air Armor)

Upgrady zvyšují odolnost létajících jednotek. I tyhle jsou  tříúrovňové. Pro 2 a 3 level je nutné mít postavenou Fleet Beacon.

Ceny:

        Air Armor - Level 1:        [ 150 150]

        Air Armor - Level 2:        [ 225 225]

        Air Armor - Level 3:        [ 300 300]


Dostřel pro dragony (Singularity Charge)

Upgrade zvyšuje dostřel všem Dragonům, což je ve hře za produkce Dragonů nezbytnost. Stojí 150 150.


C.8 Shield Battery [ 100]



Tato budova vám dokáže pomoct hlavně v obraně základen. Dokáže totiž doplňovat štíty všem jednotkám v její blízkosti. Samozřejmě i to má háček. Shield Battery má kdispozici    200, energii pak spotřebovává kdobíjení štítů ostatních jednotek. Samozřejmě se postupně dobíjí, ale ve chvíli kdy nemá energii, je vlastně téměř k ničemu.


C.9 Robotics Facility [ 200 200]



Tato budova je opět hodně užitečná. Umožňuje stavbu Robotics Support Bay a Observatory. Nezbytná je také pro stavbu Observora, který je proti Zergovi hodně důležitý. Staví se zde také Shuttle a Reaver. K jeho postavení je nezbytné mít Cybernetics Core.


Vytváří jednotky:


Shuttle [ 200 2]

Reaver [ 200 100 4]

Observer [ 25 75 1]


        C.9.a Shuttle



        Shuttla, létající loď, určená jenom a pouze k transportu jednotek. Tzv. drop, tedy vysazení jednotek na nějaké místo, je hlavním úkolem Shuttly. Nejčastěji se dropuje těžba či hlavní základna soupeře, u Terrana se pak dropujou Zealoti mezi Siege Tanky v siegemodu,kteří se tak jejich útoku nemohou bránit. Pro drop se hodí Zealoti, High či Dark Templáři nebo třeba Reaveři. Takový drop dvou Reaverů do těžby soupeře je velmi nepříjemný zvláště pak, když se s Reavery dobře mikruje, tedy nakládají se a vykládají ze Shuttly, tak aby se knim nedostala pozemní armáda soupeře a oni tak po vyložení mohli rychle vystřelit a zas být naloženi.


        C.9.b Reaver



        Reaver je také jedna z klíčových jednotek Protose. Střílí Skaraby (to modré na obrázku), které si sám nejprve musí vyrobit. Skarabů může nést 5 a po upgradu pak 10. Díky splash damage, který Skarabové způsobují, se tak může stát že jeden Skarab zničí třeba i 6 jednotek současně. Skarabové se sami navádějí přesně na cíl, ale pokud svého cíle včas nedosáhne vybuchne naprázdno. Reaver je obléhací jednotka, takže dokáže střílet na velké vzdálenosti. Je to taková obdoba Siege Tanku Terranů, ale je na rozdíl od něj hodně pomalý a nepotřebuje Siegemode.


                C.9.c Scarab [ 15]



                Scarab se vyrábí v Reaverovi a způsobuje poškození 100, což je hodně. Cíl Scaraba ovládá Reaver a nedá se ovládat jednotlivě.


        C.9.d Observer



        Pokud vám vaši armádu někde na postupu napadnou zakopaní Lurkeři nebo vás ohrožují jiné neviditelné jednotky, je nutné okamžitě poslat Observera. Dá se říct, že proti Zergovi je Observer nepostradatelný. Jeho výhody jsou v tom, že je celkem levný a hlavně neviditelný. Odhalit ho dokáží pouze jednotky či budovy se schopností DETECTOR. Observer je zároveň průzkumnou jednotkou, co se po upgradech dokáže rychle pohybovat a vidí na největší vzdálenost ze všech odtatních protoských kolegů. Pro jeho stavbu musíte mít postavenou Observatory.


C.10 Citadel of Adun [ 150 100]



Důležitá budova ze dvou jednoduchých důvodů. Zaprvé zpřístupňuje stavbu Templar Archives a zadruhé se vní nachází naprosto klíčový upgrade pro Zealoty. Pro jeho stavbu je nutné mít postavený Cybernetics Core.


Upgrady:


Rychlost pro Zealoty (Leg Enhancements)

Toto je naprosto klíčový upgrade. Bez něho pro vás hra velice rychle skončí. Pomalí Zealoti se totiž nedostanou v čas k nepříteli a padnou někdy ještě dříve, než k němu dorazí nebo při útoku na vaši základnu včas nedorazí k obraně. Proto po postavení Citadel of Adun neváhejte a okamžitě ho naklikněte pro upgradování, stojí  150.


C.11 Stargate [ 150 150]



V této budově se staví veškeré létající útočné jednotky, kterými Protos disponuje. Při brzke stavbě této budovy se dá čekat stavba buď Corsairů nebo Scoutů, kteří se dají postavit bez jakýchkoli dalších budov. Stargate zároveň povoluje stavbu Fleet Beacon a Arbiter Tribunalu.


Vytváří jednotky:


Scout [ 275 125 3]

Carrier [ 350 250 6]

Arbiter [ 100 350 4]

Corsair [ 150 100 2]


        C.1.a Scout



        Tato létající jednotka trochu podobná stíhačce, je schopná útočit jak na pozemní tak na vzdušné cíle. Vetšinou ji je vidět při jejím rychlém postavení, co nejdříve ze začátku, kdy soupeř neví, co máte v úmyslu a nemá žádnou protivzdušnou obranu.


        C.11.b Carrier



        Carrier je ve větším množství třeba 6 či 8 Carrierů velmi silná jednotka. Carrier sám o sobě neútočí, ale nosí malá letadýlka Interceptory, které si sám musí nejdříve vyrobit. Carrier může nést 4 Interceptory, po upgradu pak 8. Pokaždé, když Carrier útočí, vyletí z něj Interceptoři a začnou ostřelovat cíl. Výhoda je vtom, že obrana soupeře většinou začne střílet po nich a ne po Carrieru, takže když vám jednoho Interceptora zničí snadno si vyrobíte nového a Carrier může nerušeně ničit. Pokud Carriera potkáte, zaměřte svůj útok právě na něj namísto Interceptorů, když totiž zničíte Carrier, Interceptoři se zničí automaticky taky. Pokud ho chcete postavit, musíte mít Fleet Beacon.


                C.11.b Interceptor [ 25]



                Interceptoři vlastně bojují za Carriery. Platí pro ně všechny upgrady pro vzdušnou armádu jak na útok tak na brnění. Tyto letadýlka se velmi těžko ničí, protože stále poletují sem a tam a naváděné rakety soupeře létají stále za nimi a chvilku trvá něž je zasáhnou.


        C.11.c Arbiter



        Arbiter je hlavně kouzelnická jednotka. Dokáže i útočit, ale to na něm není to podstatné. Podstatné jsou jeho ability Recall a Stasis Field. Kromě toho má schopnost, že všechny spojenecké jednotky vjeho blízkosi se stávají neviditelnými. Tímto způsobem lze skrýt celou armádu, na jejíž odhalení je potřeba nějaký DETECTOR nebo Terranský Scan. Pro jeho stavbu musíte mít postavený Arbiter Tribunal. Základně má kapacitu energie 200, po upgradu pak 250.


Ability:


Recall [ 150]



Přenese vybranou jednotku a jednotky vjejí blízkosti na místo, kde se nachází Arbiter, který Recall vyvolal. Tímto způsobem můžete do základny přenést velkou armádu třeba pomocí dvou tří Arbiterů. Recall je nutné vynaleznout v Arbiter Tribunálu


Stasis Field [ 100]



Zmrazí vybranou jednotku a jednotky v její blízkosti na místě. Jednotky nemůžou útočit, ani nemůžou inkasovat poškození. Dá se využít i v blokování soupeře ve vchodu vaší základny. Jednoduše takto zmrazíte vlastní nebo soupeřovy jednotky přímo ve vchodu. Hodně časté je využití Stasis Fieldu na Siege Tanky v siege modu. Terranská armáda je tak rázem odříznutá od jejich ničivé střelby. I Stasis Field je nutné nejprve vynalézt v Arbiter Tribunálu.


        C.11.d Corsair



        Corsair je schopný útočit pouze na vzdušné cíle. Dá se krásně využít při brzké stavbě k likvidování pomalých Overlordů. Corsair má ale i jinou výhodu, a to abilitu Disruption Web. Jinak se ve větším množství využije klikvidaci soupeřovy vzdušné armády. Neupgradovaný má kapacitu energie 200, upgradovaný pak 250.


Ability:


Disruption Web [ 125]



Znemožňuje jednotkám pod ním útočit, ale umožňuje útočit na ně. Může být aplikováno i na budovy jako Sunken nebo Spore Colony,které tak v podstatě vyřadí z boje. Disruption Web musí být vynalezen ve Fleet Beacon.


C.12 Templar Archives [ 150 200]



Tato budova je taky hodně důležita, to konec konců všechny. Díky ní můžete stavět v Gatewaji High a Dark Templáře, můžete postavit Arbiter Tribunál, či provést pár upgradů pro High Templáře a Dark Archona.


Vynálezy:


Psionic Storm [ 200 200]

Hallucination [ 150 150]

Mind Control  [ 200 200]

Maelstrom [ 100 100]


Upgrady:


Khayderin Amulet [ 150 150]

Zvýší kapacitu energie pro High Templáře o 50 .


Argus Talisman [ 150 150]

Zvýší kapacitu energie pro Dark Archony o 50 .


C.13 Robotics Support Bay [ 150 100]



Zde se odehrávají všechny upgrady týkající se Shuttly a Reavera. Mít v pokročilejší fazi hry upgradenutou rychlost pro Shuttlu je celkem užitečná a samozřejmá věc. Pro jeho postavení musite mít postavý Robotics Facility.


Upgrady:


Scarab Damage [ 200 200]

Zvýší poškození způsobené Scaraby a činí Reavery ještě ničivějšími.


Increase Reaver Capacity [ 200 200]

Zvýší kapacitu Reavera z 5 na 10 Scarabů.


Gravitic Drive [ 200 200]

Další důležitý rychlostní upgrade, tentokrát pro Shuttly.


C.14 Observatory [ 50 100]



Díky této budově ste schopní stavět Observery a navíc se vní nachází pro ně dva důležité upgrady pro rychlost a dohled.


Upgrady:


Gravitic Booster [ 150 150]

Další užitečný upgrade rychlosti pro Observery. Umožní vám rychle se dostat s Observerem na místo, kde na vás útočí neviditélní jednotky nebo kde jsou položené Miny.


Sensor Array [ 150 150]

Upgrade pro zvýšení maximálního dohledu pro Observery. Díky tomuto můžete sledovat pohyb nepřítele z bezpečnější vzdálenosti.


C.15 Fleet Beacon [ 300 200]



Fleet Beacon je důležitá budova pro stavbu Carrierů. Jednak povoluje jejich stavbu ve Stargatu a jednak se zde nachází pro Carriery dva upgrady. Jsou tu taky dva upgrady pro Corsairy a dva pro Scouty. Pro jeho stavbu je nutné mít postavený Stargate.


Upgrady:


Apial Sensors [ 100 100]

Zvýšení dohledu pro vaše Scouty a tím zvýšení jejich efektivnosti.


Gravitic Thrusters [ 200 200]

Zvýšení rychlosti pro vaše Scouty a tudíž zlepšíte jejich mobilitu po mapě jak při rychlém útoku, tak při nutně rychlé obraně.


Increase Carrier Capacity [ 100 100]

Zvýší kapacitu Carrierů ze 4 na 8 Interceptorů a tím samozřejmě zvíší sílu Carrierů.


Argus Jawel  [ 100 100]

Zvýšení maximální kapacity energie pro Corsairy o 50  navíc.


Vynálezy:


Disruption Web  [ 200 200]


Umožní Corsairům používat jejich abilitu Disruption Web.


C.16 Arbiter Tribunal [ 200  150]



V této budově probíhají upgrady týkající se Arbitera. Arbiter Tribunal také povoluje jeho stavbu ve Stargatu. Pro jeho stavbu je nutné mít postavený Stargate a Templar Archives.


Vynálezy:


Recall [ 150 150]

Zpřístupní Recall abilitu Arbiterům.


Stasis Field [ 150 150]

Zpřístupní Stasis Field abilitu Arbiterům.


Upgrady:


Khaydarin Core [ 150 150]

Zvýší kapacitu energie pro Arbitera o 50 .


Na závěr:

                        Doufám, že se vám můj orientační návod pro rasů Protosů líbil, a pokud chcete, tak mi můžete jakékoli dotazy nebo hodnocení posílat na můj mail uvedený na začátku návodu.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2019 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.