1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
The Book of Spells
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
The Book of Spells - Chapter 1; 2; 3; 4

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


The Book of Spells je čtyřdílná série fantastické adventury s hlavním hrdinou Aaaarh. Máš za úkol najít a poskládat dohromady 12 rozházených stránek z Knihy kouzel, jinak se vlády nad světem ujme moc, moc, moooc zlý pán a tvá vesnice lehne popelem.


Klidně se může stát, že narazíš na tuhle hru rozsekanou na příslušné kapitoly. Jestli si je chcete stáhnout v celku zabrus třeba na http://atticwindow.gamespage.com - což je ofišl web. Btw - je celkem zajímavý sledovat, jak se grafika zlepšuje kapitolu po kapitole, co ?


Toto není návod na plný počet bodů, ve hře jde udělat pár věcí, které nejsou pro dokončení nutné, ale přihazují bodíky. Ty už si musíš najít sám.


2) Návod :


a) Kapitola 1


Stránka 1


Ze skříně vezmi svého walkmana a v inventáři z něj vyndej kazetu, kterou si můžeš poslechnout v rádiu na skříňce. Potom řekni příšerce, ať tě odnese do jiného světa. 2x pokecej s žebrákem, dá ti knížku a řekne, co dělat. Vlevo a zneškodni barda (interact) a vymlať z něho lyru. Z mapy je možné navštívit celkem 6 míst. Nejdřív se vydej do džungle, seber 2 laťky na basket (?). Poté zaběhni na východ k propasti. Na druhé straně se třepotá list z knížky, který musíš sebrat, zkus to nejprve cvičně. OK. Vezmi si pár větviček z ptačího hnízda (pick up). Jdi na S na pláž. Seber kyblík. Zaběhni do pouště za kovbojem a 2x s ním promluv. Pak dej kbelík, na kterém je namalovaný terčík na velký kámen. Kovboj ho prostřílí. A ty si děravý kyblík vezmi zpět.


U studánky se svázaným bardem čapni láhev mléka a dej z ní napít hadovi v džungli. Ten vyleze ze své skrýše a ty ho můžeš sebrat. Jestli ti nejde had vzít, zkus to vícekrát a nejlépe v oblasti hlavy. Až budeš hada mít, přivaž ho na prostřílený kbelík. Ten pak spusť do studánky. Ulovíš lehce nehybnou rybu. Zanes ji hodit do moře. Ryba ti dá kouzelný prsten, který tě naučí řeč zvířat.


Pokecej proto s ptákem na lodi. Dá ti magický nápoj, když vyřešíš jeho hádanku. Takže vol odpověti takto : 10 - 3; 4 - 4; 2 - 3. Magický nápoj je ale ukáže jako něco naprosto jiného, ale neva.


Zaběhni k jeskyni a vstup do ní. Až budeš uvnitř, použij laťky na větvičky z hnízda. Uděláš povizorní ohýnek a ukáže se, že tu nejsi sám. Pokecej s domorodcem, ukáže se jako samotný Mozart, pak se také ukáže, že má u sebe pár stránek z knihy. Vypij nápoj od supa a zadrnkej na lyru. Mozart tě odmění notami. Mrkni na ně, v čmáranici notiček a čar a houslových klíčů jsou i takový ty srandovní děliče (bar), jeden si vezmi. V inventáři ti přibyla hledaná stránka, vlož ji do knihy kouzel.


V džungli nadzvedni poklop získaným páčidlem... po menším přesunu...


b) Kapitola 2


Stránka 2 + 3


Po jízdě v trubce seber stránku, která vypadala a založ ji do knížky. Zkus vzít pomeranč. Je moc vysoko, proto zatřeš se stromem a spadlé ovoce seber. V městečku je na náměstí hned několik míst, kam zabrousit. Zalez do obchodu, prodavač ti dá další stránku, když mu nakrmíš jeho rybičku. Dostaneš od něj rybí žrádlo. Pak se přemísti do kavárny. Tady ze stolku čmajzni hrnek. Pokecej s chlápkem u stolu, řekne ti o hře v kostky. Jde o to, že když ti řekne číslo, ty ho máš na kostce hodit. Šestka je v pohodě, se sedmičkou už je to horší. Chtělo by to nějkakou fintu.


Vrať se ven a jdi k útesu. Tady utrhni dvojlístek. A pokecej s netopýrem, řekne ti, jak vyzrát na tajný vchod k rybyčce. Utrni okap, jestli to nepůjde na poprvé musíš to udělat na víc pokusů. Uvnitř hradu si přečti nápis na zdi a podívej se na cihly. Právě na ty, jak říkal netopejr, potřebuješ na ně naskládat barvy ve správném pořadí.


V místním paláci sundej ze stoupu nablýskaný štít. A podívej se do dírky ve zdi. Je to šmírdíra do šatlavy, zkus tam zajít. Přeptej se hlídače, jestli můžeš do podzemí vstoupit. Pak tam zaběhni. Seber druhou půlku čtyřlístku a v inventáři ji namontuj na druhou polovinu.


V kavárně a zkus hodit kostou, zásluhou čtyřlísku hodíš sedmičku a můžeš si vzít minci. Na útesu nakopni kámen a zaběhni se podívat k telefonní budce. Ze země seber rozbité sklo a znovu nakopni šutr. Sklíčko narvi do okapové trubky. Tím jsi získal mikroskop. V kavárně  leží lehce ormáčený pejsánek a ty můžeš projít dál do obchůdku. Nakopni skoličku a vylez si pro krabičku se sýrem. Nadzvedni poličku velkého kotlíku. Najdeš v něm banán. Asi tak 2 krát se prohrábni v bedně s nářadím, až si z něj nějaké vezmeš. Otvíračem na konzervi rozřízni sýrové plechovce bříško.


V šatlavě namontuj na hřebík (nail) brnění. Vyjdi ven, teď už ti stráž nebude bránit vstoupit až k samotnému královi, s kterým promluv. Dej mu proděravělý kbelík a znovu se vrať do podzemí. Mikroskopem prohledej slámu. Ukradni si zlatou minci a ještě se ti podaří najít stránku. Dej ji do knížky.


Stránka 4


Zaběhni do obchodu a zkus si vzít jablko 2x. Může být tvé za stříbrňák. Tak promluv s prodavačem a kup jak jablko, tak pastičku na myšáky. V domě alchimisty si znovu přečti psaní na zdi a přibliž si 4 cihličky (interact). Měl bys vyluštit, jak na ně dát 4 různé barvy. Nápovědou je právě nápis na zdi. Který zní takto :


Be strong in your guest

Or dead you will drop

Ride for all the rest

You are our lost hope


A jak tedy naskládat příslušné barvy?


1. verš začíná na B (black), proto na první cihličku dej šálek černé kávičky.

2. verš je na O (orange), na druhou cihlu patří pomeranč.

3. verš začíná na R (red), na třetí cihličku tedy přijde červené jablíčko.

4. veršík je na Y (yellow), takže na poslední cihlu přemísti banán.


Otevřou se dveře do tajného labyrintu. Jsou v něm 3 místa, kam jít. Jdo o jezero, hada a malé jezírko u myší díry. Nejprve zaběhni k hadovi.  Je zhruba tak na SV. Promluv s ním, udobříš si ho, když mu přineseš nějaké jídlo. Pak se přemísti k velkému jezeru. To je slepá chodba nejblíž vstupu zprava. Do moře nasyp krmení pro ryby. Tvoje stará známá tě pozve na procházku do podmořského světa. Čapni Excaliber a páčidlem otevři velkou škebli, ze které opatrně vylov obrovskou perlu.


Jdi říct prodavači suvenýru, o tom že jsi nakrmil jeho rybyčku. Získanou stránku vlož do knihy.


Stránka 5


Potom navštiv myší díru. Je zhruba tak ve středu bludiště. Měla by se spustit animace, přicházej a odcházej do této lokace tak dlouho, dokud myška nezůstane trčet venku (tak  7 krát). Nyní na ni mazaně použij pastičku, musí na ní být sejra, jinak se ti na to myšák vybodne. Svůj úlovek dej hadovi (oblast hlavy). Pak nadzvedni jeho ocas. Svůj inventář tím obohatíš o Jackovu fazolku. Tu zasaď do malé loužičky u myší díry. Odejdi a vrať se, nastup na vyklíčnou fazoli a stiskni kulatou fazolku. Dostaneš se pryč z bludiště. Ve známé lokaci vlevo seber další stránku a vlož ji do knihy. Pak vyleť se svým fazolovým výtahem třeba až do nebe.


3) Kapitola 3


Stránka 6


Směle se vydej vlevo. Po menší akci, kdy tě zabijou a kdy ti dá Spyros lék. Můžeš znovu hrát. V první řadě tedy vypij léčivý nápoj, který ti přibyl v inventáři. Takže... jdi radši na úplně opačnou stranu. Klučinovi slib trošku vody. Zvedni kámen, který je před ukazatelem a vstup do vesnice. U hromady polen se ohni pro sekerku. Pořádně si přečti plakát na domě a do stejného, po zaklepání na dveře, vstup. Pokecej s lichvářem, dá ti minci, když mu přineseš něco zlatého.


Vstup do druhého domku. Čmajzni koště a vydundej zlatou knížku. Tu v inventáři pořádně prohledej, přibude ti hafo věcí. Bílý list papíru přivaž na tyčku od koštěte. Venku se vydej na sever do válečného tábora. Pokus se vejít dovnitř, použij svou vlaječku. Projdi kolem strážce dál až k velkému stanu, do kterého vstup. Seber trošku " krve ". Popros solidně  vypadajícího muže na trůně o pomoc. Vezmi jím nabýzený modrý nápoj. Vhoď do něj pár kostek ledu a na zdraví ! Pak ze sklenice obarvené kostky ledu vyndej a promluv si s chlapíkem. Pokus se odejít. Vrať mu jeho sklenku. Ten hajzlík ti vezme i tvou Knihu kouzel  ! Přeptej se ho, co tím sleduje. Když mu přineseš jistou věcičku z Temného hradu, ( z kterého se ještě nikdy nikdo nevrátil ) dá ti Knihu zpět. Moc na výběr nemáš, že ?


Zaběhni ke králi Artušovi. Odlij trošku kečupu do nádoby a dej jí královi. Dostaneš další stránku.


Stránka 7


U lichváře přemaluj páčidlo štětcem tak, že vypadá jako zlaté. Předej mu ho, až bude  zkoumat jeho cenu, rychle ze stolku ukradni zlatou minci. Tu pak vhoď do otvoru na mince místního autmatu na pití (na návsi). Zdá se, že je nějaký rozbitý, tak ho nakopni. Vypadlou plechovku si vezmi a dones ji malému chlapci. Vezmi mu jeho skákací míč.


Venku pokračuj dál vpravo. Sekerou poraž kůl. Bohužel akce dopadne trošku jinak. Zkus na druhý konec prkna hodit kámen. Po neúspěšném pokusu kámen seber. Do vyrazené díry dej skákací balón. A svůj pokus s hodem kamenem znovu opakuj. 


Na druhé straně si klidně zapal zapalovačem doutníček. A v klídku odemkni klíčem bránu a vejdi. A au... Tak ono to nejspíš tak lehce přeci jen nepůjde. Takže do dveří polož cigaretku. Tím se ti zviditelní laserové paprsky, teď už můžeš vejít vejdi.


U vchodu vypni tlačítkem laserové paprsky. Pokecej s duchem. Mohl bys ho vysvobodit, kdybys sfouknul všechny svíčky, které ho vězní v entagramu. Přibliž si svíčky. Tvým úkolem je zhasnout všechny. Není to těžké, po chvilce by se to mělo povést. Trik je v tom, že když zhasnete jednu svíčku, sfoukne se vždy i ta co je vpravo a vlevo. A pokud už je sfouklá, zapálí se. Doporučuju " vyfoukat " si je tak, aby zůstaly 3 u sebe a zhasnout tu poslední. Jde to v klídku zvládnout v 7 krocích.


Duch je volný a ty máš jeho oblek. Prokousej se malou animací se svým odrazem v zrdcadle. Nastal čas, aby sis přečetl papír, který máš v inventáři. Je to návod, jak se dostat skrz zrcadlo. Odraz vypadne, když mu dáš nějaký ohoz na helouvínskou párty. Kečupem zamatlej oblečení od ducha a dej mu do očí kostky ledu. Výtvor předej odrazu a pak projdi zrcadlem. Vezmi kus stěny. Znít to divně, ale v místě, kde očividně chybí plášť, je očím neviditelný kousek, proto ho sbal. Prohledej ještě žlutý kousek. Měl bys najít stránku.


Zaběhni k propasi a vydej se na jih. Ukáže se, že tu CELOU dobu byl most, grrrr... (Tak  tohle mi silně připomíná Agenta Mlíčňáka a skok přes zeď...) Zkus dát kouzelníkovi neviditelný plásť... dobře, tak ne. Tak mu tedy dej prázdnou zlatou knihu. Touto lstí od něj dostaneš svou Knihu kouzel. V lokaci s fazolí můžeš do knížky poctivě nandat oba listy a pak na sebe hodit onen neviditelný plášť a v klídku projít kolem strážce. Skoč do velké tmy - díry. Fajn, tak na to použij multifunkční bílý kus hadru, který už posloužil i jako mírová vlajka. A vzhůru do další kapitoly.



4) Kapitola 4


Stránka 8


V džungli čmajzni hůl. U moře přesekni knot člunu - uzel - mečem, odřízni si provaz a odpluj na malý ostrůvek. Z pláže si vezmi červenou mušli a prohrábni se v ní. Najdeš stránku, kterou vraz do knížky.


Stránka 9


Pořádně se pojdívej na uřízlou palmu, obohatí to tvůj inventář o fialovou věcičku. Pokecej se svým kámošem - starým prodavačem. Pak se vrať k lodi a zaběhni do lesa. Utrhni kytku a vrať se. Jestli to nepůjde trošku se po lese proběhni, ale vyjít bys určitě měl východem vlevo. Za kytku ti prodavač dovolí vzít si vlnu. Proto ji seber a přendej do bílého kusu látky. Půjč si jehly a ušij si polštářek. Podaří se ti vysomrovat jednu jehlu, kterou nabodni do dlouhé hole.


Odpluj na velký ostrov. V jeskyni obvaž truhlu lanem, pořádně zatáhni za konec, až se vytáhneš bednu na slunko boží. Prohedej ji a pak si lano vezmi zpátky. Malůvka připomíná útes. Vyraz k němu a pokecej s ptákem. Dej mu polštář za mapu, která odlítne do džungle. Zajíc po tobě bude chtít mrkev. V poušti ze sněhuláka odlom nos - mrkev a dones ji králíkovi. S ukořistěnou mapou odpluj do lesa na malém ostrůvku. Až do něj vstoupíš, jdi na Z, S, Z, V, a J. Přesně podle šipky na mapě.


Nejprve navštiv místní vězení a vytáhni nějaké informace z hlídače. Pak obejdi stavení a vyslechni si vězňův plán. Z hromady kamenů vezmi jeden šutřík. Strážnému nabídni lahev whisky. Odejdi a vrať se. Ze země vezmi lahev, na které je hlídačův otisk. Zkus ji přiložit na zámek. Dobrá, tak tedy použij fialovou hmotu na flašku. Teď máš model prstu, který už na zámek použít jde. Tím ho osvobodíš a dáte si schůzku v jeho domku - maják.


Proto tam zamiř. Promluv s ním. Prohrábni se v štosech papírů dole v knihovničce. Stránku vlož do knížky.


Stránka 10


Vydrápej se nahoru. Ptákovi předej prsten pro komunikaci se zvířaty. Venku před domem se podívej na velké kameny. Zkus si stránku vzít. Je ve velké výšce, proto ji nabodni bodákem a založ ji do knížky.

Stránka 11


U vězení jsi uričtě všimnul trpaslíka. Na bodák přivaž lano. Získanou harpunu použij na list papíru. Při malé mezihře musíš nabodnout stránku (je to žlutá věc). Nic na tom není. Stačí zmáčknout červené tlačítko a odhadnout polohu papíru. Stránku založ do knížky.


Stránka 12


Takže teď už poslední stránka. Kde ji najít ? Nikam daleko pro ní chodit nemusíte, vlastně ji nosíš celou dobu u sebe. Je to kus mapy. Pořádně se na ni podívej. Takže přendej mapu do knížky. Máš je všechny.


Závěrem


Teď jen zaběhni do majáku, otevři poklop a vstup do tajného tunelu, který vede do  obklíčené vesnice. Nejprev dej knížku chlapci, a pak už hezky podle instrukcí zaběhni do hospůdky a...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.