1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Thief 2: The Metal Age
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Thief 2: The Metal Age - zbraně

Text dodala : Jana "Darmy" Darmopilová (darmy@centrum.cz)



Chcete se stát perspektivním kapsářem během několika minut ? Pokračujte ve čtení a dozvíte se vše potřebné.



A. Nejdůležitější zlodějovo nádobíčko


1) BLACK JACK


Je tou nejzákladnějším hračičkou ve zlodějově arzenálu, ale pozor, jeho účinky se projeví pouze při útoku zezadu hezky na hlavičku, navíc o vaší přítomnosti ona stvůrka nesmí vědět.


2) WATER ARROW


Vodní šípy se nepoužívají k decimování nepřátel, ale k zhasínání pochodní a světýlek roztroušených v Garretově světě. Ovšem proslýchá se, že přeci jen existují nějaká strašlivá monstra, která těmito šípy můžete zneškodnit.


3) FIRE ARROW


Představují nejmocnější zbraň ve vašem arzenálu. Jejich efektem je ničivá exploze, která nedělá dobře kosmetice žádného stvoření. Mějte na paměti, že nepatří mezi nejtišší nástroje, čili jakmile jej využijete, půjde po vás každičký tvor z blízkého okolí.


4) MOSS ARROW


Tyto podivné šípy pokryjí téměř libovolnou plochu zvláštní mechovinou, která i nešikovnému zloději umožní skoro neslyšitelný pohyb.


5) GAS ARROW / GAS MINE


Plynové šipky jsou napuštěné nervovou látkou, která paralyzuje všechny živé bytosti v blízkosti dopadu. Může lehce působit a na vás, takže se plynovému oblaku moc nepřibližujte. Jsou velmi vzácné a drahé, používejte je s rozmyslem. Účinky plynové miny jsou stejné jako plynových šípů.


6) ROPE ARROW


Již název by vám mohl prozradit, že se tyto šípy využívají k vytvoření umělého nástroje k lezení do nepřístupných míst. Stačí vystřelit a v klidu šplhat, třebas až do nebes.


7) NOISEMAKER ARROW


Zvukové účinky těchto zvláštních šípů se používají převážně k vábení či odlákávání stráží.


8) FLASH BOMB / FLASH MINE


Chcete-li někoho oslepit a na chvilku uvést do stavu totální zmatenosti, dejte mu pod nohy "flash" minu nebo po něm hoďte "flash" bombu. Ale ať vás nenapadne se na oslepující záblesk dívat, oči by totiž bolely i vás.


9) EXPLOSIVE MINE


Explozivní miny v sobě neskrývají žádná velká překvapení. Prostě je na některé místo nastražíte a připravíte se pytlík na ostatky nebohého živočicha, který se objevil v nesprávný čas na nesprávném místě.



B. Lektvary


Lahviček s kouzelnými účinky naleznete ve hře docela velké množství. Za jejich asistence se můžete třeba léčit, dýchat pod vodou, být neviditelnými, volně padat z výšek či být dočasně rychlejší.


1) MECHANICAL EYE


Přišli jste o své organické oko? Není problém, pořiďte si daleko propracovanější mechanické, díky němuž si můžete svět přibližovat a pozorovat ho z bezpečné vzdálenosti.


2) SCOUTING ORB


Je skvělá hračička, která vám umožní ve spojení s mechanickým okem průzkum okolního prostředí, aniž byste se museli hnout z místa. Prostě je to taková malá sonda zvědavka přenášející vizuální obraz do vašich očí.


3) LOCKPICKS


Páčidlo zámků by nemělo chybět v arzenálu žádného správného zloděje. Zpravidla pomůže tam, kde chybí klíče, ale pozor, precizně stvořený zámek se vám vypáčit nepodaří.



C. Deset zákonů zlodějova úspěchu


1) ZŮSTANEŠ SKRYT V TEMNOTÁCH !


Co stráže nevidí, jejich meč nesvrbí. Vytvořte si ze stínu nejlepšího přítele, na kterého je vždy spolehnutí.


2) NEBUDEŠ BĚHAT !


Pamatujte na své zlodějské poslání. Příliš rychlého pohybu nedělá nikdy dobrotu a nepřátelé si vás snadno povšimnou. Běhejte pouze v případech, kdy se snažíte najít kousek blahodárného stínu.


3) BUDEŠ SE DRŽET ZPÁTKY OD STRÁŽÍ !


Přestože jste v obětí stínu v podstatě neviditelní, klidně se může stát, že si vás nějaký na mol opilý strážce všimne, když do vás přímo narazí. Držte se od nich raději trošku dále a plánujte svůj pohyb dopředu.


4) NEŽ SE PUSTÍŠ DO AKCE, PROZKOUMÁŠ SVÉ OKOLÍ !


Na chvilku zapomeňte na Quaka. V Thiefovi nemůžete vtrhnout do místnosti a všechno postřílet. Dříve než někam vstoupíte, využijte kláves pro naklánění, díky nimž se bezpečně dozvíte, co vás za následujícím rohem čeká.


5) BUDEŠ POUŽÍVAT NÁSTROJE TOBĚ DANÉ !


Ne nadarmo si pro vás autoři přichystali široké spektrum různých zlodějských nástrojů a zbraní. Nebojte se nahlédnout do jejich popisu, který je součástí tohoto průvodce.


6) RADĚJI NEŽLI MEČ UCTÍVEJ SVŮJ VLASTNÍ ŽIVOT !


Jste zloděj, zloděj a nikdo jiný než zloděj. Kdyby se od vás očekávalo, že budete vraždit, jmenovala by se hra assassin (pozn. vrah). Nikdy nepoužívejte , meč k boji, ale spíše k čištění špíny pod nehty.



7) MILUJ OBUŠEK SVŮJ !


Obušek je vaším hlavním nástrojem zkázy. Dobře mířená rána zezadu do kebule bez problémů uzemní i toho nejbdělejšího strážce a navíc díky koženému potahu nezanechává otravné boule.


8) VĚŘ SVÝM UŠÍM !


Zvuky hrají ve zlodějově životě velmi důležitou roli. Vytáhněte si reproduktory hezky hlasitě a naslouchejte svému okolí. Jedině tak se vyvarujete potencionálnímu nebezpečí.


9) LEZ PO VŠEM, CO TVÉ RUCE ZVLÁDNOU !


Po některých stěnách potažených výhonky rostlin se dá pohodlně šplhat, či lézt do jiných lokací. Mějte oči na stopkách, protože některé z misí je velice těžké bez šplhání dokončit.


10) VYTVOŘÍŠ SI VLASTNÍ ZÁKONY !


Pro vás, jakožto zloděje, standardní zákony neplatí, a tak si v průběhu hry budete muset vytvářet vlastní. Kdykoliv bude situace vyžadovat porušení nějakého "standardního" zákonu, nestyďte se a jděte do toho, to je, oč zde kráčí.



D. Jak se vyhnout žaláři ?


1) Krčení snižuje pravděpodobnost, že si vás stráže či jiné bytosti povšimnou. Ještě větší sázkou na neviditelnost je plížení (creep), které ale razantně zpomalí rychlost vašeho pohybu.


2) Sbírejte nepoužité šípy. Některé šípy je možné ze země sebrat a využít je ještě jednou. Stačí sena ně podívat, a půjde-li to, osvětlí se jako ostatní předměty, které je možno zabavit.


3) Stráže zpravidla procházejí pouze chodby a do místností nenaku´kují. Ty tak představují bezpečná místečka, kam se před nimi ukrýt. Využívejte jich. Dveře za sebou určitě zavírejte. Procházející strážci si vás nevšimnou, pokud jsou zavřené, ale necháte-li je otevřené, můžou vás skrze škvírky zaregistrovat. Prosklené dveře vám neposkytnou žádnou ochranu.


4) Pokud přeci jenom musíte opustit bezpečí stínu, pohybujte se jen co nejrychleji a pouze v situacích, kdy jsou od vás stráže nejdále.


5) Všimnul-li si vás nějaký strážce, rychle zdrhejte pryč a zavírejte za sebou dveře, někdy to pomůže. Pokud to nepomůže, zkuste změnit svoji výškovou hladinu v porovnání ze strážcem. Zpravidla stačí vylézt na nějaký žebřík či seskočit o patro níže a jste v pohodě. Ovšem když ani toto nepomůže (to už musí být nějaký hodně střízlivý chlapíkú, tak za sebe hoďte světelnou bombu (flashbomb) a dotěrného týpka sundejte obuškem. Nebojte se oslepení, váš zloděj se z toho většinou probere dříve nežli obět.


6) Máte-li v patách více než jednoho strážce, pusťte se do nahrávání pozice, protože to ve většině případech nedopadne dobře.


7) Některými úzkými chodbami je těžké se protáhnout, ačkoli se krčíte. Přesně v tento okamžik vám přijde vhod funkce pro naklánění dopředu (leaning forward). Využijte ji!


8) Nemůžete dosáhnout na nějaký spínač? Jedná-li se o standardní "mačkací" knoflík, zkuste sáhnout po obyčejných šípech a přepnout ho pomocí luku. Věřte, že je to možné.


9) Chcete zdemolovat dveře? Dřevěné dveře je možné vyhodit do vzduchu explozivní minou položenou do jejich bezprostřední blízkosti a odpálenou z bezpečné vzdálenosti šípem.


10) Dávejte si pozor na prosklené okenní tabule, které vám mylně dávají pocit bezpečí. Sice skrze ně neprochází žádné zvuky, ale zato vás strážci či některé z mechanismů bez problémů spatří, a máte postaráno o malér.


11) Vyvarujte se doskokům na hladké plochy, je to velmi hlasité! Výjimkou jsou bohatě zdobené koberce či podlahy pokryté mechovinou z šípů a některé venkovní terény. Ve skutečnosti je bezpečnější skočit z jednoho koberce na druhý nežli plochu mezi nimi překonat pěšky.


12) Přejete si mít kousek papíru, na který byste si mohli zapisovat poznámky a postřehy z vašeho kapsářského putování ? Podívejte se do mapy a otáčejte stránkami do té doby, než narazíte na poznámkový blok. Přijde vám vhod, to mi věřte.


Mnoho úspěšně vypáčených zámků, plný měšec zlaťáků a bohy posvěcený obušek !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.