1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Thunderscape
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Thunderscape - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.


1) PÁR RAD PRO ZAČÁTEK


Pro začátek  malý návod k  tomu, jak máte  číst tento návod.  Pokud to situace

umožní,  v celé  hře se  při procházení  držte vždy  u pravé  stěny (pozor  na

sloupy, kolem kterých se nezasvěcený dokáže  motat jako bl... no řekněme hodně

dlouho).  Když budete  prozkoumávat okolí,   choďte tak,  že kurzor  myši bude

uprostřed obrazovky. Kurzor se změní, jakmile narazíte na tajný vchod. Všechny

svitky,  které  se  vám  dostanou  do  rukou,  si  pečlivě přečtěte. Ve hře se

vyskytují  "jezírka",  která  vám  doplňují  bud'  životy  nebo manu. Snad ani

nemusím říkat,  abyste každé patro  pořádně prolezli, než  se vydáte do  patra

dalšího. Na  začátku hry si  vyberte partu společníků.  Doporučoval bych JURAK

- rytíř,  ELF -  kouzelník, GOREAUX  -  zloděj  a ČLOVĚK  - léčitel  (klasická

kombinace z RPG). Snažte se nepoužívat mapu, protože stejně nebudete vědět, co

jste už  prošli a co  ne. Mapa je  hrozně zmatená, až  nepoužitelná. Proto vám

radím mapu nepoužívat.  Pokud vám řeknu, abyste se  otočili (doprava, doleva),

tak tím rozumím  o 90 stupňů (PŘESNĚ!). Pro ty  kteří rozumí vojenským povelům

to je  vpravo v bok, vlevo  v bok! A neočekávejte,  že vám budu říkat,  kde se

nacházejí řadové  příšery, to bych návodem  zaplnil 30 stran. A  potom, kdo se

chce bát, ať  se bojí ! Když budete  přestupovat na další úroveň, bude  se vás

počítač  ptát na  tyto údaje : FENCING -  šerm, SWORD  - umění  meče, AXE-MACE

- umění sekery a  palcátu, BOW - dovednost s kuší,  SHIELD - obrana se štítem,

MARTIAL ARTS  - volně přeloženo  fyzička, POLE ARM  - dovednost s  holí, KNIFE

- umění nože, FIREARMS - přesná muška (u střelných zbraní samozřejmě), STEALTH

- jak se  dokážete schovat, ACROBATICS -  ovládání těla, PICK POCKET  - vybrat

kapsy (zlodějina),  LOCK PICKING - otevírání  zámků, FAST TALK -  rychlá mluva

(ukecávání),   SEE  SECRETS   -   nacházení   tajných  stěn   apod.,  MERCHANT

- kšeftaření,  XENOLOGY -  věda o   nestvůrách, CAST  SPELLS -  umění kouzlit.

Samozřejmě čím  máte tyto položky dokonalejší,  tím se vám to  bude víc dařit.

Tak to by asi stačilo pro začátek. Kormidlo přímo a plnou parou vpřed.


2) ZAČÁTEK


Hned na začátku se  k vám přidá rytíř THEROS (pokud ho  budete chtít, ale měli

byste ).  V chajdě nalevo  si můžete nakoupit  různé věci, za  nalezené peníze

(doporučuji  léčící lektvary).  Prozkoumejte okolí  a v  jedné jeskyni  musíte

najít trolí kyj. Vydejte se na most. Tady vás odchytí trol a bude po vás chtít

kyj.  Dejte mu  oč si  žádá a  přijměte ho  do party.  Vyjeďte výtahem nahoru.

Stiskněte sochu  nalevo, nemusíte ji líbat,  ale řekněte jí heslo  z pergamenu

"BRAVERY". Vyjděte po schodech a vstupte do TROLL CAVES.


3) TROLL CAVES


Jděte po  pravé straně k  mříži. Za mříží  najdete komplex chodeb,  kde musíte

bezpodmínečně najít dva klíče (Troll chambers key a Mountain key, je to taková

vyvýšená místnost),  používejte proto techniku chůze  po pravé straně. Dojděte

komplexem až k  černým dveřím, do kterých je vytesán  obličej (takovej dalo by

se  říci přímo  ksicht). Vstupte  do výtahu,  kde napište  heslo "maleficent".

Zabojujte si jen  tak pro formu s Drogem  a jeho strážci. A pak  se vydejte do

dungeonu pod pevností Vanguard Keep, kde hra teprve doopravdy začíná.


4) VANGUARD KEEP DUNGEONS


Vlevo za tajnou zdí se nachází dvě páky. Na jihozápadě najdete za dveřmi klíč,

který  použijte  k  otevření  zamčených   dveří.  Odemknete  ty  první  nalevo

a přepnete páku napravo. Pusťte ven vězně, ale nečekejte na díky, nýbrž vraťte

páku do původní  polohy a jděte ven, do dveří  naproti. Tentokrát přepněte obě

páky. Vlezte do  pravých zamčených dveří dál na  východě. Přepněte (pro změnu)

obě  páky. Za  dveřmi naproti  přepněte levou  páku. Nyní  se vydejte  k mříži

a opět přepněte páku. Vstupte do místnosti,  přepněte páku a jděte až na konec

chodby, kde odbočte doleva. Jděte  rovně dokud nenarazíte na bahnitou místnost

(ještě že zatím nemáme čichovou  virtualitu). Na severozápadě se nachází klíč,

který  použijete na  západní straně,  kde za  zamčenými dveřmi  odsunete obraz

a vezmete si další  klíč. U dvou mříží použijte tento  klíč a aby jste nevyšli

ze cviku, přepněte páku. Jděte směrem na  sever. Přepněte páku za rohem a hurá

do Halls of Vanguard Keep.


5) HALLS OF VANGUARD KEEP


Tato úroveň  má dvě podlaží.  Uprostřed místnosti kde  se nacházíte, je  velké

kolo. Tímto kolem si otvírejte mříže k jednotlivým sekcím. Jeden potřebný klíč

se nachází na severozápadě, druhý za mříží ve druhém patře na severu, třetí za

teleportem v  prvním patře a čtvrtý  za tajnou chodbou v  knihovně (pokud máte

rádi pořádek, na ochozu zatlačíte vykukující prkno. Pokud nemáte rádi pořádek,

stejně  musíte zatlačit  to zatracený   prkno). Až  budete mít  všechny klíče,

nastrkejte je do zámků ve výchozí místnosti a vstupte do Vanguard Keep Tower.


6) VANGUARD KEEP TOWER


Tady už to začíná být horší. Takový  kostnatý mrchy, a jak si dovolujou. Bacha

na ně. Nejenom že mají požehnaně útoků,  ale taky kouzlí. Na jednom z výstupků

skal přepněte zelené  tlačítko. Vlezte do díry. Dole  na jihovýchodní stěně je

tajný vchod, za  kterým vezmete REAPER, a ten  použijte na nejbližší teleport.

V této úrovni MUSÍTE najít dva červené,  dva modré, jeden zelený a jeden modrý

krystal. Na jihu se nacházejí dvoje dveře,  u kterých najdete klíč od mříží na

severu.  Odemkněte mříž  a vstupte  do místnosti  na jihovýchodě. Klikněte (ne

klekněte!) na  portál (pokud nemáte krystaly  musíte je najít) a  odpovězte na

první  otázku  "red",  na  druhou  "green"  a  na  třetí  "blue". Pokud vám to

připomene  RGB,  jde  o  podobnost  čistě  náhodnou.  Jděte  do  místnosti  na

jihozápadě.  Opět klikněte  na portál  a odpovězte  na první  otázku "red", na

druhou "yellow" a  na třetí "blue". Odeberte se k  místu, kde jste našli klíč.


Otevřete  dveře na  jihu. Vstupte  dovnitř, na  levé straně stiskněte přepínač

a klikněte  na  "up",  na  pravé  straně  klikněte  na  "down". Otevřete dveře

naproti.  Nyní se  pořádně vyléčte  a doplňte  si manu.  Poté vstupte do dveří

a sjeďte dolů. Očekává vás DARK ONE (mimochodem má tisíc životů). Ukradněte mu

dva krystaly  "White crystal". Vyjeďte  nahoru, jděte postupně  k oběma kopcům

a nahoře  na   sochy  použijte  "white  crystal".   Vstupte  do  teleportu  na

nejjižnějším cípu. Ocitnete se v horách. Dojděte dole napravo k soše a řekněte

jí "peace"  (mírumilovná socha). Otevře  se vám stěna  nalevo. Vejděte dovnitř

a podél pravé stěny k dalším otevřeným dveřím. Vstupte.


7) MOUNTAINS


Komplexem se dostaňte ke dveřím na severu, na kterých je pentagram. Tak šílený

dveře určitě najdete. Bude to sice chvilku  trvat, ale v téhle hře to není nic

neobvyklého.  Otevřete je,  sestupte po   schodech dolů  a vstupte  do dalších

dveří.


8) LOWER LEVEL OF MOUNTAINS


Z místnosti  vyjděte pravým  horním východem,  na první  křižovatce doleva, za

druhými  dveřmi po  pravé stěně  je  křižovatka,  kde se  dáte směrem  na jih.

Seberte součástku 50VC.  Vraťte se na křižovatku, otočte  se doprava, na druhé

křižovatce  doleva, v  místnosti vyjděte  severními dveřmi.  Za nimi se otočte

doprava a vstupte do  kotelny. Na boiler použijte 50 VC a  4x na něj klikněte.

Po výbuchu  můžete otevřít dveře  s tím,  no,  zkrátka s tím  ksichtem. Zde to

důkladně   prozkoumejte  a   vstupte  do   protějších  dveří   s  také  pěkným

a přitažlivým obličejem. Vyjděte  levým východem a vlezte do  prvních dveří na

severu. Projděte  sál, vyjděte dveřmi ven  a vstupte do levých  dveří. Za nimi

doprava a hrnem si to do Dwarven mines.


9) DWARVEN MINES


Tohle je podle mě nejhorší úroveň  z celé hry. Tolik malých chodbiček, odboček

a kdo  ví čeho  ještě ...  Hrůza. To  vás ale  doufám neodradí od pokračování.

Nezoufejte, to nejhorší teprve přijde. Jděte po pravé straně směrem na východ.

Za první místností kráčejte podél levé  stěny.Za nápisem u levé stěny projděte

!!!!!


Potom se  otočte doprava. Jděte rovně  směrem na jih až  k další stěně. Vpravo

v bok,  pochodem vchod.  Přepněte páku.  Vypochodujte z  místnosti kterou jste

přišli a  jděte rovně směrem  na východ. Dostanete  se do mřížových  polí. Zde

přepínejte postupně páky dokud se vám neotevře mříž naproti vám (směr východ).

Projděte, na křižovatce  doleva. Bludištěm procházejte po levé  stěně (bude to

docela dlouhá cesta). Když vás začnou  bolet nohy, dorazíte do obří místnosti,

s kolejemi. Vydejte se  po kolejích směrem na východ.  Na druhé odbočce doleva

do  místnosti, která  schovává klíč.  Vezměte jej  a vraťte  se ven.  Dejte se

doleva ke klíčové dírce. Vstupte do  nyní otevřených dveří. Jděte opět po levé

stěně  až k  místu, kde  se vás  duch hry  zeptá, zda-li  chcete sestoupit  do

nižších prostor Dwarven mines. Jděte po levé straně až ke dveřím, za nimi jsou

ještě jedny  dveře a za  nimi klíč.  Zpátky  do místnosti. A  doleva do dveří.

V rohu za nimi je sud, na který klikněte a odpovězte "yes". Po pravé straně se

dostaňte k přepínači. Od něj jděte  opět po pravé straně k tlačítku. Stiskněte

jej a jděte  zase po pravé straně tak dlouho,  dokud nebudete moci vstoupit do

vyšších prostor.  Nyní bude na  vás, abyste se  dostali ke dveřím  vedoucím do

KAREGH-KONAN city (leží na nejseverovýchodnější straně mapy). Vstupte do nich.


10) KAREG-KONAN CITY


Klikněte  na  levý  gong,  otevřou  se  vám  obě  mříže.  Jděte nalevo, tam to

nemilosrdně vyberte, vraťte se a jděte  směrem na jih. Po cestě otevřete ještě

dvoje mříže. Za tou druhou jděte nalevo  k prvnímu rohu baráku, tam vyjděte po

schodech nahoru  a přepněte páku.  Seskočte dolů a  jděte ke dvojitým  dveřím.

Postupujte do rozlehlé haly, kde se dejte  po pravé stěně až k mříži. Za mříží

se vydejte do Lower Karegh-Konan.


11) LOWER KAREG-KONAN


Jděte směrem na  východ k mřížím, jděte po levé  straně až k mřížím (...?...),

a k dalším mřížím (). přejděte místnůstku a  vejděte do ... mříží a vstupte do

Founder's Caves. (Uh !)


12) FOUNDER'S CAVES


Sestupte po schodech dolů do hor. Jděte  rovně do díry ve skále. Přepněte páku

a vyjděte ven. Jděte  na severozápad a potom na  sever. Na volném prostranství

podél  levé stěny  až k  mříži. Po  schodech nahoru  a zpátky do Karegh-Konan.

Dojděte k další  mříži a potom ke dveřím s  nám už známým ksichtem. Pokračujte

podél pravé  stěny ke dvojitým  dveřím na západě.  Dojděte do velké  místnosti

k trůnu,  otočte  se  doleva,  projděte  průchodem,  jděte  podél pravé strany

a vstupte do Founder's caves. Jděte podél levé  stěny až k mříži na západě, za

ní přepněte páku, vyjděte ven, podél pravé stěny k nyní otevřenému průchodu na

východě.  Přepněte  páku  na  jihu.  Vyjděte  ven,  jděte  podél  pravé strany

a vylezte druhým průchodem. Na otevřeném prostranství přepněte páku na jihu za

propastí. Dojděte  do teleportu, vyberte (si)  hrob a vyjděte ven.  Dojděte ke

dveřím s ksichtem na západě. Opusťte Karegh-Konan. Klikněte na dveře a napište

"time". Dojděte  k mřížím na  severu a klikněte  na zvláštní obraz.  Odpovězte

"pull","right","push". Otevřete  bránu na jihu a  vkročte do údolí. Přepínejte

postupně tři páky dokud se vám neotevře  stěna na severu. Jděte po levé straně

a přepněte dvě tlačítka.  Pokračujte podél levé stěny do  místnosti s truhlou,

mečem  a palicí.  V severovýchodním  rohu přepněte  šedé tlačítko.  Pokračujte

přímou cestou do rest of caves.


13) REST OF CAVES


V tomto  levelu se  objevují soudky  se střelným  prachem, pomocí nichž budete

otevírat zasypané  cesty. A než s  touhle hrou skončíte, stanete  se zkušenými

střelmistry,  to si  pište. Vyzkoušejte  si to  hned na  západní stěně.  Jděte

směrem na západ až do velké místnosti.  Jděte po levé stěně (pokud možno nikde

nepadejte). Po nějaké době se  dostanete do místnosti s vodopádem. Přeskákejte

po sloupech směrem na východ a pokračujte dále do katakomb.


14) CATACOMBS


Na západě u mříže přepněte páku a uvnitř tlačítko. Vezměte klíč a vylezte ven.

Otevřete mříž na  jihu. Jděte podél pravé strany k  nápisu TOMBS OF THE EIGHT.

Přepínejte tlačítka tak,  aby se vám aktivoval teleport  a otevřeli dvě mříže.

Až se  vám to povede, vstupte  do otevřené místnosti kde  najděte klíč. Těchto

klíčů musíte najít ještě sedm, spolu s HEROS KEY 3 v následující hale. Jakmile

je  shromáždíte, všechny  je strčte  do zámků  uprostřed haly.  Seberte brnění

a vyjděte  zpátky ven  na chodbu.  Dejte  se  po levé  stěně ke  dveřím, vedle

kterých  jsou na  stěně hadi.  V následujících  uličkách najděte  HEROS KEY 1.

Vraťte se ven a jděte podél levé  stěny do města zombií. (Brrr). Zde nalezněte

HEROS KEY  2. Jakmile se  budete vracet,  kráčejte  po pravé straně  a v jedné

z místností  přepněte takový  bílý čuflík.  RYCHLE ven  z města,  neboť jestli

nebudete  dostatečně rychlí,  zavře se  vám mříž,  kterou jste  se sem dostali

(opakujte dokud  se vám to nepovede).  Dojdete po pravé straně  k mříži, vedle

které  bude  nápis  HALLS  OF  HEROS.  Otevřete  první  levý  hrob a stiskněte

tlačítko. U zavřených dveří dejte na  jižní podstavec RADIANT RUBY AMULET a na

severní RADIANT SAPHIR  AMULET. Otevřou se vám dveře.  Stiskněte zelený spínač

na nejvyšším  schodě. Vejděte do díry  ve stěně a vylezte  po žebříku do další

úrovně.


DŮLEŽITÁ MÍSTA


1. GENERATOR ROOM


Kousek na západ od začátku, musíte dát do generátoru cihle podobnou věc.


2. MAINTANCE


Za mříží u zombií, klíče od STORAGES ROOM


3. RIDGE CONTROL ROOM


Zde přepínáte páky, které určují směr  mříží po odpadní řece. Musíte zde najít

dva klíče  ovládající most. Až je  budete mít a generátor  bude provozuschopný

(jestliže mu ovšem dáte tu cihlu), můžete se vydat na most a otevřít si ho. Za

mostem  seberte  klíč  z  následující  místnosti,  dejte  se  dolů, kde rychle

přepněte všechny páky. Seberte klíč od brány a vydejte se k ní. Dále stiskněte

dvě tlačítka a přepněte jednu páku. Na  severu se vám otevře vchod. Dojděte na

západ  k mříži.  Pokračujte do  mramorové místnosti,  kde projděte prostředním

výklenkem (iluzorní stěna). A vstupte do Radiant Level 1.


15) RADIANT LEVEL 1


Dojdete  ke   schodům  na  nejseverovýchodnějším  cípu   mapy.  Přejděte  most

a přepněte v obou  věžích páky. Nakonec přepněte páku  i u neotevřeného mostu.

Za  mostem se  vydejte doleva  směrem k  mříži. Za  posledními dveřmi  napravo

najdete  v temném  rohu tajný  průchod. Dojděte  do knihovny,  kde proklikejte

všechny regály, až narazíte na zelenou  knihu. Zmáčkněte ji. Uvidíte na západě

postupně se zvedající sloupy. Vyskákejte po nich nahoru a přepněte páku. Dejte

se k pentagramu, dolů po právě se vytvořených schodech a vstupte do teleportu.

V místnosti seberte klíč a vydejte se k  trůnu (to je tam, kde jste odbočovali

u mostu, a dál  rovně). Od trůnu směrem na východ.  Otevřete mříž a vstupte do

Radiant Level 2.


16) RADIANT LEVEL 2


V knihovně  (pár kroků  před vámi  nalevo) stiskněte  čudlík, tím  se aktivuje

výtah, vyjeďte nahoru  a přepněte páku. Po schodech dále  nahoru po levé stěně

a stiskněte spínač. Dole seberte DAEMON  AMULET. Jděte dlouhou chodbou na jih,

na konci doleva. Zavřou se vám dveře. Nevadí. Po levé straně jsou tajné dveře.

Propusťte  všechny osoby  z vězení,  nečekejte na  nic a  v místnosti  s lávou

uprostřed seberte z visící klece klíč. Po levé stěně dojděte k zamčeným dveřím

napravo. Sestupte  dolů. Nasaďte si DAEMON  AMULET. Postupujte chodbami, dokud

vám DAEMON AMULET  neřekne směr cesty. Jděte po směru,  který vám radí. Až vám

řekne, aby  jste se dali  na západ, jděte  první uličkou doleva.  Seberte klíč

a probijte se komplexem k zamčené mříži. Za  mříží přepněte páku a dejte se po

směru, který vám opět bude říkat DAEMON AMULET (pokud nebude říkat nic, tak ho

sundejte  a zase  nasaďte. Asi  zlobí zapalování).  Až se  dostanete k  mříži,

přepněte páky  a vyjeďte nahoru. Doleva  a v místnosti dolů  (uprostřed se vám

sesunou  schody, chacha).  Seberte všechny  klíče, vyjděte  nahoru a  dejte se

k zavřeným dveřím. Přepněte  páku, jděte podél pravé stěny  k zamčeným dveřím.

Seberte přesýpací hodiny a do zrcadla dejte ty dva klíče, které se tam vejdou.

Přijměte Ashaka a teleportem u začátku hrr do Radiant Level 3.


17) RADIANT LEVEL 3


Dojděte  do  velké  místnosti  se  sloupkem  a  pákou. Vyjděte pravými zadními

dveřmi,  seberte klíč  a klíčenku  s klíči.  Podél levé  stěny se dostanete do

místnosti,  kde ulupte  (podle vzoru  loupit) lucernu.  Opět podél  levé stěny

k dvojitým  dveřím.   Za  nimi  vylezte  nahoru   a  přeskákejte  výstupky  až

k teleportu s RED  CRYSTAL. Vezměte jej a přepněte páku.  Vraťte se na chodbu,

otočte se doleva a podél pravé stěny ke dvojitým dveřím s lebkami po stranách.

Do  jedné z  lebek zasuňte  lucernu  a  do druhé  přesýpací hodiny.  Za dveřmi

stiskněte tlačítko umístěné  pod stolem a seberte, z  nyní otevřené místnosti,

klíč. Vyjděte  ven, doleva, a  podél levé stěny  k druhým dvojitým  dveřím. Za

nimi seberte WHITE CRYSTAL a další klíč.  Vraťte se do místnosti, z které jste

přišli (to  je ta za  lebkami). Přepněte páku  a vstupte do  prvního teleportu

napravo. Stiskněte sloupek a nakráčejte do místnosti s teleportem. Ocitnete se

ve  známé komoře.  Nyní jděte  do místnosti  s teleportem  napravo. V bludišti

najděte klíč, zasuňte ho do zámku. Otevře se vám mříž, kde stiskněte tlačítko.


Najděte  teleport  a  vstupte.  Opět  stiskněte  sloupek  a  opět  vstupte  do

teleportu.  Nyní  vstupte  do  levého  zadního  teleportu.  Během  se dostaňte

k teleportu a vlezte tam . Nyní  stisknout sloupek. Do teleportu. A nakonec do

pravého  zadního  teleportu.  Zde  musíte  najít  klíč  (označen č.1). Najděte

teleport, vstupte a  zase stiskněte sloupek. Seberte BLUE  CRYSTAL. Vstupte do

teleportu. Jděte do známé velké místnosti se sloupem a s pákou na něm. Vyjděte

levými zadními dveřmi. Seberte klíč a  zpátky do velké místnosti. Zde zastrčte

oba  krystaly  do  stojanů  (dvě  místnosti,  jedna  na každé straně). Dojděte

k mříži a  otevřete ji. Ted' pozor.  Jakmile přepnete obě páky,  musíte rychle

jít ke sloupu, na levé i na pravé  straně jsou takové malé sloupky a na každém

z nich je tlačítko. Když je stisknete,  musíte rychle přepnout páku na sloupu.

Uff. a je to. Dojděte po levé  nebo po pravé straně k dvojitým dveřím. Vstupte

a přepněte páku. A jsme ve finální části Radiant Level 4.


18) RADIANT LEVEL 4


Připravte  se na  Anthraxe a  jděte mu  vstříc (po  schodech nahoru). Takového

Janečka  s  2500  životy  musíte  přece  zlikvidovat,  ne!? Použijte buďto ICE

MISSILE  nebo  MANA  BOLT  na  plnej  rendlík  Za  dvě  kola  bude  na 99% VÁŠ

(možná)...... To byla ale práce. Tu hru už nemůžu ani vidět.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.