1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Weird War
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Weird War - návod
Autor: Xilt

Tato hra má své neobyčejné kouzlo a návodem se ve velké míře připravíte o velkou část herního prožitku. Navíc, pokud si pilně čtete dialogy a řádně prozkoumáváte vázy, džbánky atd., tak byste neměli mít jediný „zásek“, protože hra si vás tak nějak vede sama.


A) Prolog


Pokecejte s Johanem, řekněte, že má udělat oheň. Jděte se podívat do iglů, klikněte na něj pravým tlačítkem - seberte sněhové koule.


Pokecejte s johanem, až se vynoří ponorka, klikněte na ni pravým tlačítkem a zvolte házet koule. Jste na ponorce.


Prokecněte kapitána. Můžete jako pomoc dostat Ulricha, který má v batohu spoustu užitečných věcí. Pod jedním zpolštářů, kt. se nacházejí na postelích námořníků najdete kliku. Tu použijete vnejvýchodnější části ponorky na dveře od záchodu. Dle osobnosti si buď můžete přečíst nápis na zdech vtoaletě anebo ne. Tak jako tak si důkladně prohlédněte wc, najdete tam čistící prostředek, francouzák a toaletní papír (pro kt. jsem za celou hru nenašel uplatnění). Dále najdete pár užitečných věci vkredenci, ta se nachází ve stejné místnosti jako klika. Vyzbrojte se a jděte do zadní části ponorky. Poražte vzbouřence (posbírejte jejich výstroj a vybavte se - předměty zvýrazníte klávesou ALT). Potom zkuste otevřít dveře, které vedou dál. Buď je otevřete francouzákem anebo mužéte požádat o pomoc Johanna. Až se to podaří, pokecejte s lodivodem (stejně vám nic neřekne) a jděte říct kapitánovi, že jste osvobodili rukojmí.


Až kapitán odejde, prohlídněte jeho deník. Prolog končí.


* je tu jeden bug: hned jak porazíte vzbouřence, tak neotvírejte dveře, ale klikněte na kapitána levým myšítkem. Přibudou vám nějaká XP. Dá se to opakovat do nekonečna a nasbírat tak spoustu levelů. Ale hra pak ztrací na svém kouzlu.


Kapitola 1


S ponorkou jste přistáli kdesi v Africe. Pokecejte s Kapitánem - řekne vám, že nemůžete odplout, protože máte v ponorce díru a je celá odřená. Tak se vydejte objevovat město. Nezapomeňte prozkoumávat hrnce, bedny, sudy a prádelní šňůry. Najdete tak spoustu užitečné výstroje.


Pokecejte s Najeebem, který vám nabídne možnost koupit rybářské pruty, ale jen s původním arabským rybářským lístkem.Prokecněte Fatimu, která vám toho zatím moc neřekne a vydejte se na tržiště. Zajděte do hospody Pod Velbloudem a pokecejte s hospodským. Potom zajděte na tržiště, u rybáře kupte rybu a doneste ji hospodskému. Ten vám za ni dá děravý kotlík. Ještě u hospodského kupte naběračku. Pokecejte s pár hosty u stolů. Budou vám vyprávět nějaké příběhy a taky vám dají recept na léčivý lektvar (cukr a voda).


Na tržišti si promluvte s prodavačem koberců a přijměte od něj úkol zanést koberec do oázy. Také prokecněte prodávače barev. Barvu vám prodá jen pod podmínkou, že nakrmíte jeho osla senem.Je tu další prodavač, ten u hromady dýní a melounů. Chtějte od něj koupit poslední dýní. Nakupte vybavení, co vám kasička dovolí. Doporučuji nakupovat u rybáře. Vyražte na do pouště. Doporučuju jít přímo na jih, kde pobijete nějaké němce a získáte tak potřebnou výzbroj a zkušenosti. Vyberte bedny, které stojí u skály a pokračujte na jih. Tam je lokace plná arabů, kteří házejí zápalné flašky. Moc se tu netoulejte, je tu nebezpečno a projděte co nejrychleji dál na jih. Odsud pokračujte na západ. Jste v oáze.


* Mapu pouště naleznete níže.


Oáza


Pokecejte s fakírem - vezme si koberec a dá vám peníze. Můžete si s ním ještě popovídat - ukáže vám chcíplého hada. Tento úkol vyřešíme až mnohem později. Pokecejte s Jaffarem - poprosí vás, abyste jeho ženě donesli dopis (toto je nekonečný úkol, za který je ale vždy pár zkušeností. Pokud však máte dost vysokou inteligenci, vezměte si dopis od pí. Jaffarové a zajděte do  hospody Pod velbloudem.  Prokecňete hospodského. Dozvíte se, že nemá pracovníky, tak běžte sdopisem za Jaffarem a jakmile vám bude dávat zas ten dopis, zeptejte se, proč ho máte doručovat. Háda se s manželkou. Nabídněte mu, ať si změní práci a doporučte mi volné místo vhospodě. Měl by souhlasit a nekonečný úkol je vyřešen.


Pokecejte s dráteníkem. Zadarmo opraví váš kotlík. Pokud máte naběračku a potřebné ingredience, můžete v něm míchat (na kotlík přetáhnete potřebné ingredience a nakonec naběračku, pokud to nefunguje, máte tam pravděpodobně špatné věci, nebo špatný počet, věci vyndáte tak, že nad kotlík najedete myší a stisknete klávesu R). Nejvýnosnější je smíchat čístící prostředek a vysušenou rybu. Znovu pokecejte s dráteníkem. Naučí vás, jak spravovat hrnce. (Pokud ne, je předtím potřeba promluvit s kapitánem).

S jedním z kroužku arabů hrajících karty se můžete pobavit a nakoupit u něj nějaké zboží - kupte hlavně cukr.


Potom promluvte s jedním z Jafarových velbloudů, dejte mu cukr. Přidá se k vám.

Na severozápadě oázy v jednom z domů naleznete slaměnou matraci - tu vezměte s sebou, senem z matrace nakrmíte barvířova osla. (klikněte do vchodu a matrace se objeví).

Zajděte do zahrádky s dýněmi, jednu utrhněte. Pokud máte možnost, tak jich naberte víc na velblouda. Můžete je prodat obchodníkovy sdýněmi vbazaru. Pokud ještě tu možnost nemáte, utrhněte jen jednu a vbazaru si pokecejte soním obchodníkem. Teď už byste měli mít možnost natrhat je na velblouda a prodat je. Pokecejte s obchodníkem, který vám dal úkol zanést koberec do oázy. Pokud na to máte statistiky, může se vám povést ukecat ho na podíl 50/50. Nakrmte osla. Musíte projít podél baráku až úplně na západ bazaru, ta je ten správný osel. Vraťte se kbarvířovi, prodá vám barvu.


Znovu pokecejte s kapitánem. Řekne vám, že Von Klotz odešel do pouště a nepoví vám, kam. Opravte ponorku (naučil vás to dráteník). Klotz vám poví, že stejně nemůže odplout, protože takhle odřená ponorka by byla pro ostudu a nejdřív ji musí natřít. Také kapitánovi doneste barvu, naštve se a barvu hodí do vody.


Je taky čas začít hledat, kam se vypravil von Klotz. Pokecejte s Fátimou. Řekne vám, že výpravu němců vedl její manžel Hassan a že ho najdete v oáze, kde mastí karty. Vypravte se znovu do oázy. Hassana tam nenajdete, ale pokud si zahrajete karty s jedním z kroužku arabských karbaníků, řekne vám, že až Hassana uvidí, řekne mu o vás. Vypravte se objevovat okolní lokace, umožní vám dobře se vyzbrojit a vybavit a získat nějaké zkušenosti. Když se vrátíte do oázy, Hassan stojí u karbaníků. Pokecejte s ním a nechte si vyprávět o všech záhadách, které zná i o tom, kam dovedl skupinku němců. Zakreslí vám do mapy bránu vytesanou ve skále. Pokecejte s archeologem, který pobíhá opodál a vyzraďte mu, co vám pověděl Hassan o záhadách pouště, jsou za to zkušenosti. A vypravte se do pouště objevovat pradávná tajemství.


Krypta


Než se dostanete do lokace s kryptout, naberte si pár protitankových granátů a min (pokud je umíte pokládat). V lokaci se pohybuje lehký tančík, s pár granáty ho uzemníte raz dva. Mě se ho podařilo sejmout i spistolí. Když se konečně probojujete k bráně, "promluvte" si s ní. Zjistíte, že nevíte, jak ji otevřít a musíte se vrátit k Hassanovi. (Pokud máte dost vysokou inteligenci, příjdete na to sami) Než se vrátíte, vezmete to ještě o jedno políčko od seznamu doprava, měl by se tam nacházet „podivný arab“. Dá vám úkol přinést mu škorpióna zhospody pod mrtvým velbloudem. Stejnak tam míříte, takže no problem. Dostanete za to nějaká XP a samopal Sten. Velmi dobrá zbraň, ale nábojů je vtéhle kapitole pomálu.


Vezměte to přes oázu. Jenže ejhle, Hassan tu není. Nezoufejte, nakupte u karbaníka korálky a spěchejte do přístavu. Tam pokecejte s fátimou. Je to megera, ale tretky na ní zapůsobí a když se odejde pochlubit sousedkám, pokecejte se dveřmi Hassanova domu. Hassan se ukrývá za nimi, ale nechá se ukecat, aby vylezl a prozradí vám heslo. Samozřejmě je to "sezame otevři se". Hurá zpátky do krypty. Znovu se probojujte houfy arabů, němců a afrických hlídek a na bránu aplikujte správné heslo...otevře se... ještě než vlezete dovnitř si nacpěte batohy municí, molotovovými koktejly a zásobte se léčivy. Uvnitř vás čeká hodně obyvatel, kteří nejsou zase tak nepříjemní, jako ten fakt, že i když je všechny vystřílíte, po návratu do daného patra jsou tam znova. Takže teď už hurá dovnitř. Pamatujte, že prozkoumávat hrnce a skrývačky můžete jen v nebojovém režimu, takže když vystřílíte nějakou lokaci, vyplatí se uzemnit své společníky, přepnout do nebojového režimu a prozkoumat všemožné kouty, hrnce, sloupy a stojany. Dá se tu najít pár věciček, které vám trvale zvýší statistiky, takže do toho.


V prvmím patře na vás čeká pár zombíků a spousta jedových lahví. První patro projděte a rovnou pokračujte do dalšího. Tam, v posledním ze sálů (jsou tam schody a zavřený vchod) najdete v hrncích šroubek (je potřeba se přepnout do nebojového režimu, abyste je mohli vybrat). Vraťte do prvního patra.


Bohužel se zombíci respawnovali, takže vás čeká další střílení a boje - dost únavné. V dlouhé chodbě je na stěně ornament, ve kterém je ukryt čudlík. Stiskněte ho, otevře se boční vchod. Pokračujte až do krypty. Prozkoumejte sarkofág. Najdete páčku, za kterou je potřeba zatáhnout. Bohužel se ulomí. Nezoufejte, máme šroubek. Takže znovu prozkoumat sarkofág, použít šroubek a je opraveno. Zatáhnout za páku - někde se něco otevřelo.


Znovu se vypravte do nižšího patra. Tam, v místnosti, kde byl ukrytý šroubek, je otevřený vchod. Vejděte. Prozkoumejte, co jde, hlavně kolo na hlavní stěně. Vraťte se a pokračujte do třetího patra. To obývají zombie, které při posledním vydechnutí vypustí oblak jedu, takže na ně raději jen z bezpečné vzdálenosti. Je tu taky nepříjemná hlavní mumie, která působí velmi vážná zranění - hodí se tedy dovednost ostřelovač a puška s optikou.


Po zlikvidování všech hnusáků to tu pořádně prozkoumejte - v sarkofágu naleznete pergamen (kt. ukážete Naajebovi jako rybářský lístek) a provaz, hlavní mumie u sebe má kamenný disk. Ten popadněte a po návratu do hrobky přiložte na kolo. A potom se koukejte, co se bude dít.


Vraťte se do přístavu, od Najeeba kupte rybářský prut a běžte si na konec mola zarybařit (klikněte na vodu na konci mola). Nevzdávejte to a prut ponořte nejméně dvakrát. Vylovit byste měli murénu a pikslu barvy, kterou kapitán zahodil. Jděte na tržiště a u stánku s rybami seberte kůži z hada. Tu navlékněte na murénu a vesele vyražte do oázy - tentokrát už naposledy. Převlečenou murénu věnujte fakírovi - jsou za to nějaké XP a myslím, že změna statistik. Potom se vydejte do přístavu. Pokecejte s kapitánem, Johann zatím natře ponorku. Kapitán sice nebude moc rád (v té době ještě Beatles nezpívali), ale ponorka je konečně provozuschopná. Ještě se rozlučte s Leonem a můžeme jet.


Ještě máte možnost splnit úkol, kt. se týká gangů. Oba vůdce najdete vmístech vyznačených na mapě žlutými body, pokecejte snimi. Jak úkol splníte je čistě na vás. Osobně jsem slíbil přinést hlavu jednoho znich, což jsem také udělal. Když jsem ji přinesl vůdci druhého gangu, taky na mě zaútočil. Ale možností je víc.


Dvě políčka pod oázou se nachází jakési trosky, vnichž, přesněji na jihu lokace na jedné ze zrozbořených zídek naleznete lampu, kouzelnou, jak jinak. Prokecáte slampou dál a buď tak dokončíte hru anebo dostanete pytel zlata… bohužel si tento pytel zlata nemůžu odnést, musíte ho zanechat vtéto lokaci, jinak ji nelze opustit, ale lampa vám zůstane (ale těžko říct, jestli Vám ještě k něčemu bude)


Kapitola 2


A znovu jsme na ponorce a plujeme kamsi po Nilu. Prokecněte von Klotze. Zeptá se vás na číslo, dejte odpověď alá James Bond za kt. jsou Xp a nechá vás hlídat. Projděte se po ponorce a úplně vzadu (tam co byl v prologu uvězněný Klotz) seberte brambor, řepu a olejničku a pokud zůstal na velbloudu, tak také hrnec a naběračku. Potom cestou zpět k výlezu naberte olej kapající z potrubí. Vylezte ven a pokecejte se strážným. Chtěl by si dát polévku, kterou uvaříte tak, že do hrnce vložíte brambor, řepu a olejničku. Polévku mu dejte a cesta je volná.


Projděte vesnici - můžete tu koupit pár věcí, vyzbrojit se a obdržet pár úkolů. Kupte bonbóny, sirky, lano a taky pumpičku. (ehm, tady jsem narazil na užitečný bug - když pokecáte se obchodníkem a zeptáte se ho na původ jeho věcí, dá vám příšernost, která slouží k vyhledávání krokodýlích vajec. Nejen, že je za to 250 xp, ale můžete mu tuto věc prodat zpět za nějakých 300 peněz. Potom se ho zeptáte znovu a on vám ho znovu jako nepotřebnost daruje… jde to opakovat, ale nakonec si určitě detektor nechte, až vrátíte totem, nakupovat ve zdejším obchodě už nepůjde). U obchodu sedí chlapík, pokecejte sním a slibte mu, že doručíte dopis.Půjdeme rovnou do vesnice kanibalů. Označil jsem vám ji červenou tečkou (viz mapa). Popovídáme si se strážnými, kde se dozvíme, že ve vesnici bude slavnost, na které se bude pojídat vhodná oběť. Nabídneme strážcům, že někoho přineseme a on slíbí, že nás za to pustí dovnitř.


Vyrazíme tedy hledat vhodného človíčka, který kanibalům poslouží jako hlavní chod. Bude to německý strážný. Jeho lokace se nachází jedno políčko západně a potom dvě severně od vesnice kanibalů. Na mapě jsem vám ho označil žlutým bodíkem. Pokecejte s ním a pozvěte ho na večeři do blízké vesnice. Když máte v batohu provaz, objeví se strážný svázaný. Naložte ho na velblouda a šup zpátky do kanibalské vesnice. Tam znovu popovídejte se strážnými, ti vás pustí dovnitř. Pokecejte s prodavačem - má spoustu receptů na nejrůznější lektvary. Projděte si vesnici. V chatrči na východě lokace najdete na zemi rýč. Vezměte ho a pospíchejte do zahrádky na sever od chatrče. Tam najdete v zemi zasazeného bojovníka MBele Tele. Popovídejte si s ním. Když vyslovíte jeho jméno, pookřeje a nechá se vykopat. Místo něj zasaďte německého strážného a MBele se k vám z vděčnosti přidá.


Potom ještě najděte MBibi, která je na jihovýchodě, předejte jí dopis, za který výměnou dostanete další. Prostě zase úkol pro pošťáka. Teď můžete vyrazit rovnou do džungle. Cestou narazíte na domek šamana, který promění Johanna v žábu. Poloha označena na modrou tečkou na mapě. Když s ním pokecáte, vleze do batohu a můžete ho nosit s sebou. Posbírejte jeho vybavení a naložte ho na Leona, ať mu máte co dát, až ho proměníte zpátky. Oblečení mu zůstane komplet.Vejděte za šamanem do baobabu a popovídejte si s ním. Poví vám, že se do vesnice vrátí jedině, když bude totem zpátky ve vesnici. V baobabu za šamanem taky najdete klacík s obrázkovým písmem. Vezměte ho s sebou.


Vyražte hlouběji (severozápad) do džungle. Objevíte letiště popovídejte si se strážnými (další bug - na letiště se dostanete i bez splnění úkolu - a to tak, že kliknete na strážného, který je víc na jihozápad, jakobyste s ním chtěli hovořit. Pokud s ním pohovoříte, dostanete se zpátky do lesa, ale pokud počkáte, až se k němu přiblížíte a kliknete na plochu letiště ještě dřív, než s ním promluvíte - jste tam, ale stejnak vám to ještě teď kničemu nejni. Jedině tam zapalte za pomoci Johanna oheň na vyhořelém ohništi poblíž stanů, ale to stačí udělat později:o)


Tři políčka severně nad vesnicí kanibalů se nachází pocestný. Je to britský špión, kt. má poraněnou nohu. Chce po vás zjistit, kde leží letadlová základna. Teď už to víte, tak mu to řekněte. Dostanete nějaká XP a taky zbraň. Jeho polohu jsem udal zelenou tečkou.

Ale teď zpátky k plnění úkolu: po prokecnutí strážných se vrátíte do lesa. Vydejte se do vesnice kanibalů. Promluvte si postupně se všemi kanibaly ve vesnici (tedy kromě prodavače a strážných u brány) a řekněte jim, že na letišti najdou dobré sousto v podobě pár skopčáků. Vyrazí tam (a za každého máte trochu XP). Až ve vesnici nezůstane jediný kanibal, řekněte MBibi, že může odejít. Konečně taky můžete vzít totem a donést ho do vesnice.


Ve vesnici pokecejte s jedním z domorodců, kteří se procházejí po vesnici. Zeptejte se ho, jestli umí číst a ukažte mu taky žábu, poradí vám, jak ji proměnit zpátky v Johanna.

Také skočte kobchodu za „Romeem“ . Dejte mu dopis a řekněte mu, že na něj jeho milovaná čeka pod baobabem.


Potom dojděte za náčelníkem pro rituální kladivo a následně k bubeníkovi. Ten vám přečte vzkaz na klacíku (odměna XP). Následně ho požádejte o odeslání zprávy šamanovi, že už se totem vrátil do vesnice.


A teď proměnit Johanna zpátky. Úplně nahoře, přesně nad vesnicí se nachází jeskyně. Na mapě jsem vám ji označil bílou tečkou. Vlezte do ní. Má několik částí. Vté první části pokračujte na SV a narazíte na vstup do další části jeskyně (je tu i Svstup, ale tam narazíte pouze na slepý uličky). Tuto část jeskyně projdete a pokračuje do další, ocitnete se vmístnosti srituálním oltářem a dveřmi (dveře jsou neaktivní, ale kdyby kdo objevil, že třeba kněčemu slouží, ať dá vědět). Pusťte Johanna na zem a klikněte na oltář… Vida a máme zase Johanna (jako žába se mi líbil víc- pozn. spoluautora). Vrátit se můžete chodbou vlevo…


Zajděte za některým děckem pobíhajícím po vesnici. Prokecněte ho a dejte mu bonbóny. Řekne vám o krokodýlích vejcích. Inu a pokud máte vy nebo někdo zvaší bandy vinventáři detektor vajíček dojděte na jihovýchod vesnice… a použijte detektor buďto na písek nebo na bahno a vejce je vaše… Počkejte pár minut a vyklube se vám malý krokodýlek (ale mějte vinventáři dost místa, jinak zmizí; taky ho nevyhazujte na zem, už nejde sebrat)… skrokodýlkem si to zamiřte kponorce, prokecněte strážného a sdělte mu, že máte pro kapitána dáreček. Dejte krokodýla kapitánovi, bude rád a až to bude možné, odpovězte hakuna ratata, jsou ta to další expa… Celé se to dá opakovat do aleluja, akorát pokaždé trvá dýl, než se jajíčko vyklube… za celý tne proces od vajíčka až po hakuna ratata je 1700Xp a to se vyplatí, no ne?


Taky se často dá skočit na Leona a on vás hodí buď do „vaší“ nebo kanibalské vesnice podle toho, kt. je blíž. Když vás hodí ke kanibalům, často se tam prostě neobjevíte… stačí kliknout na chýši jakože do ní chcete vejít… objevíte se vchýši a pak už můžete vklidu vylézt.


Tak a teď vzhůru do další kapitoly. Měli byste mít lano, sirky a pumpičku, jestli nemáte, kupte a vyražte na letiště. Na letišti projděte krabice (ta u tý dřevěný boudy), najdete vnich sarkofág. Teď už jenom vlezte do skladu (ta první budova na kt. po příchodu na letiště narazíte. Vchod je zákeřně umístěn zboku, takže vá asi chvíli potrápí, než ho najdete.) Ve skladu seberte zbedny blok. Pokecejte sJohanem, ten blok upraví a pokecejte se skladníkem. Řekněte první heslo a dostanete balón. Vylezte ze skaldu a dojděte ke stanům na západě, zapalte vyhaslé ohniště. Klikněte na něj, nafoukněte balón, přivažte Leona a vzhůru do Rakouska.



* červené obousměrné šipky znázorňují, kde si lze zkrátit cestu.


Tipy a triky: miny, hořlavé džbánky atd. se dají rozstřelit. Takže se vyplatí chodit se zmačknutým altem a zdostatečné dálky odstřelovat miny a to vdostatečné šíři. Vy byste na ní nejspíš nešlápli, když už víte kde je, ale vaše skupina to neví a velmi často šlape do všeho.


Kapitola 3


Objevíte se na vlaku. Vlezte do vagónu po vaší levici. Prokecněte Leona a nehte ho tam, raději si zněj ale vše potřebné vezměte. Vraťte se zpět a dejte se na druhou stranu než předtím. Probojujte se vlakem až na konec, kde se skryjte vuhlí.


Jste v Rakousku!


Nádraží doporučuju prohledat, najdete zde (v lavičkám, koších, pod stromami) spoustu užitečnejch věcí, ale hlavně se tam válej dva velký batohy, kt. se vám určitě budou hodit.


Teď běžte za cápkem skladivem. Prokecněte ho. Když ho přikecnete „dobře“, tak vám dá balík a vše je oukey. Ale když řeknete něco špatně, můžete ho vzít na pivo a tím máte možnost užitečného bugu. Pokaždé, když na něj kliknete dostanete se mu do inventáře a pokaždé tam má onen balík, kt. se dá rozbalit nebo prodat. Což se hodí-)

Ať tak či tak, prokecněte Johanna a rozbalte spolu balík.  Nyní na sobě máte italské uniformy, kt. si na sobě ještě nějakou chvíli nehte.


Úplně vpravo na zahrádce hospůdky sedí chlapík zTyrolie, pokecejte sním, dejte mu turban a radu, ať si kněmu vezme prostěradlo.


U majitele obchodu se dají koupit slušný věci, kt. se vám budou hodit. Hlavně kupte lano a francouzák.


Nakupujte hojně, peníze tu stejnak jinak neužijete.


Nyní jdete vitalských uniformách kchlapíkovi, co hlídá východ znádraží. Pokecejte sním, a vydávejte se za Italy. Zmaten vás pustí dál.


Protivníci tu jsou cekem tuzí, ale celou mapu procházet nemusíte. Stačí jedno, dvě stěžejní místa. Když ale narazíte na samotnýho strážnýho včernejch hadrech rychle ho zastřelte, jinak si zavolá posily.


Pokud chcete nejlepší a jedinej kulomet tohohle druhu ve hře, tak se dejte po levé straně mapy. Dorazíte kletadlu (zvýrazněno na mapě, kt. najdete níže). Letadlo má jakoby dva inventáře. Vjednom jsou lyže a padesátikolový bomby. Ani pro jedno ztoho jsem nenašel uplatnění. Vdruhém „inventáři“ však naleznete tento skvělý kulomet. (S ním jsem se prostřílel celou třetí kapitolou)


Jak jsem už psal, mapu celou projít nemusíte. Stačí zajít rovnou kjejímu středu klanovce (také zvýrazněno na mapě). (Zde doporučuju save). Tam prokecněte lyžaře, zeptejte se na gondolu. Dozvíte se, že vede přesně nad hradem. Dojděte klyžařovi včerném a kupte si od něj lístky, při dialogu sním vám johann dá jakési falešné osvědčení.


Pokud to nějakým způsobem nejde, loadněte hru, kupte si od toho „černýho“ lyžaře tu turiskou příručku a vydejte se khradu (mapka-) Tam pokecejte scápkem stojícím před hradem. Skončí to tak, že vám vezme všechny prachy (u mě to dělalo dvěstě táců-))). Potom, co vám je vezme se vydejte klanovce a kupte si lístky, teď už by neměl být vničem problém (leda vtom, že mu budete muset něco prodat, abyste lístky měli)


Jste vlanovce. Otevřete víko a počkejte.. pozorně čtěte dialog. Až se dozvíte, že jste kousek od hradu, tak se spusť tě dolů.


Jste na hradu. Gratuluju! Uvidíte Leona. Kousek od vás leží seno, vemte si kousek a pokecejte sLeonem. Dejte mu seno. Další bug. To se dá opakovat do nekonečna a pokaždé za to dostanete spoustu exp.


JZ od vás je vchod do hradu. Zde je to jednoduchý. Vědci skušemi a granátama, ale se spoustou léčení a občas hlídka skulometama. Projděte to až na konec. Povede vás to samo. Dorazíte do místnosti sLoďmistrem. Prokecněte ho.


Jste vmístnosti se sarkofágem. Klikněte na něj, vysypte útroby a utečte ocelovými dveřmi (dřív, než někoho zvaší skupiny zabije)…


Vychutnávejte si intro, právě jste dohráli weird war! Gratuluji…



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.