1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
X-Files: The Game
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
X-Files: The Game - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



Nejprve  pár poznámek  k návodu.  U většiny  rozhovorů musíte vyčerpat všechny

otázky,  pokud není  řečeno jinak,  učiňte tak.  Nezapomeňte, že  mimo psaných

otázek máte  často v horní liště  ikony znázorňující další problémy  na pokec,

většinou  stačí  na  ně  jen  kliknout,  ale  někdy  je třeba ikonou ukázat na

dotazovanou osobu.  Na spoustě lokací  se vyskytují předměty,  které si můžete

prohlédnout,  s případem  nemají nic  společného, ale  je lepší  na ně alespoň

kliknout. Je dobré  zápisky o každé stopě ve  vašem palmtopu (PDA) forwardovat

Skinnerovi a Shanksovi, obdržené e-maily není nutné uchovávat. Hra je i trochu

nelineární, takže  se může stát, že  budete mít možnost něco  vyřešit i jinak,

než je zde psáno, ale moc často to nebude (jestli vůbec).



PRVNÍ CÉDÉČKO


Policejní stanice


Potkáte  vašeho kolegu,  Agenta Cooka.   Jděte do  jeho kanceláře  a promluvte

s ním.  Vraťte se  do své  kanceláře a  sedněte si  na židli. Zazvoní telefon,

zvedněte  ho  a  jděte  za  svým   šéfem.  Promluvte  se  Shanksem  (váš  šéf)

a Skinnerem.  Zpátky  k  počítači,  nalogujte  se  do  něj  - vaše jméno Craig

Willmore  a  heslo  Shiloh.  Přečtěte  si  e-maily.  Klikněte  na APB a zprávu

o pohřešovaných agentech odešlete. Pak si  prohlédněte spis, který o Mulderovi

a Scullyové  máte,  můžete  jim  zkusit  zavolat  na  mobil,  ale "překvapivě"

neodpoví. Ze šuplíku vezměte pistoli, odznak a želízka. Ze stolu vezměte desky

s případy,  přejděte  ke  Cookovi,  pokecejte  s  ním  a  případy mu předejte.

Následuje  pokec  se  Skinnerem.  V  konferenční  místnosti  vezměte ze skříně

všechny věci (dalekohled, foťák atd.). Pomocí PDA se přesuňte do motelu Comity

Inn v Everettu.



DRUHÉ CÉDÉČKO


1. Motel (Comity Inn)


Recepční  ukažte   odznak  a  promluvte  s   ní.  Prohledejte  Mulderův  pokoj

(slunečnicová semínka, "noviny", kniha, desky s případem, nápoje a pozvánka do

restaurace) a pak přejděte do pokoje Scullyové, kde si pokecejte se Skinnerem,

koukněte na bibli a  vezměte laptop (heslo známo není, kdo ho  uhodne, má u mě

panáka). Znova si pokecejte s recepční.


2. Policejní stanice


Z PDA  si opište  telefony a  SPZ auta.  Hoďte je  do počítače  (ING), získáte

adresu.  Zkuste  zavolat  na  ta  čísla  plus  do  computer  crimes.  Nic moc.

V konferenční místnosti promluvte se Skinnerem.


3. Skladiště (Dockside Warehouse)


Pomocí "paklíče"  otevřete zámek a vejděte.  Použijte evidence kit na  krev na

zemi (kousek  od sudů), kulku  ve sloupu (kousek  od krve) a  vajgl (vpravo od

beden). Z místnosti, kde je Skinner,  vedou schody do tmy, pomocí baterky nebo

infra brýlí  najděte páčidlo, kterým otevřete  bedny v hlavní hale,  na jejich

obsah pak  použijte evidence kit.  Vyjděte ven zadními  dveřmi. U lodi  ukažte

Wongovi  odznak a  vyzpovídejte ho.  Pak se  podívejte na  ceduli s telefonním

číslem  do skladu,  vraťte se  ke Skinnerovi  a vše  s ním  proberte. Venku je

zaparkovaný  černý sedan.  Jděte k  němu, mějte  připravený foťák  a až  začne

ujíždět, vyfoťte jeho SPZ.


4. Policejní laboratoř (Crime lab)


Odevzdejte vámi nalezené důkazy.


5. Policejní stanice


Do  počítače  si  stáhněte  fotky  z  foťáku  a  SPZ, spolu s telefonem skladu

a Wongem prověřte.  Pokecejte se Skinnerem, bude  mít telefon, odejde a  už ho

neuvidíte. Cookovi moc neprozrazujte.


6. Skladiště v noci


Vejděte do skladu  zadními dveřmi za použití paklíče.  Nasaďte si infra brýle,

sledujte to, a pak prozkoumejte díru v podlaze.


7. Doma (apartment)


Zde není skoro nic důležitého, tak se jděte vyspat.



TŘETÍ CÉDÉČKO


1. Sklad


Ukažte odznak,  promluvte se strážníkem,  koronerem a detektivem.  Seznamte se

s detektivkou  Astadourian,  spolupracujte  s  ní,  bude  vaši partnerkou (jen

v práci).  Prozkoumejte  loď  (prášky  ve  skříni,  žlutá  plachta), promluvte

s Astou a tím chlápkem.


2. Terakan


Loď nejprve prohlédněte zvenku a pak  i zevnitř. Dole najdete bednu s podivnou

koulí, uprostřed dva  lodní deníky v ruštině. Nahoře  se podívejte na spálenou

kabinu a  otisky prstů v  kajutě. Pokec s  Astou, ať se  postará o ty  deníky.

Zavolejte Johna Amise (Crime lab).


3. Policejní laboratoř


Dejte mu kouli a pokecejte s ním.


4. Policejní stanice


Pokec s omráčeným Cookem a zjištěné zmizení laptopu ze skříně u šéfova kanclu.

Vezměte  telefon,  nalogujte  se  do  počítače  a  v  Media  si  zjistěte  vše

o Tarakanu.


5. Tarakan


Promluvte s Astou a společně se podívejte na spáleniny kabiny.


6. Pitevna (Coroner's office)


Pokecejte, získáte kulku a promluvíte si zase s Astou.


7. Policejní laboratoř


Předejte novou kulku.



ČTVRTÉ CÉDÉČKO


1. Doma


Podívejte se v  počítači na nové e-maily, zaslané  otisky prstů hned prověřte.

Přijde  nervózní Cook,  řekněte mu,  co chce  slyšet a  zeptejte se  ho na  ty

otisky.


2. Sklad v noci


Vlezte  do  kabiny,  vylezte  druhou  stranou,  koukněte  na  nápis  (Gordon's

Hauling). Zpátky dovnitř a najděte papíry z  čísly RR 1121 a 82434, pak rychle

spolujezdcovými dveřmi vystupte.


3. Doma


Prověřte  čísla nově  získaná z  e-mailu a  pak jděte  spát. Probudí vás Asta.

Skoukněte video, vezměte přišlé faxy, dejte jí je a znovu pokecejte.


4. Pitevna


Pokecat.


5. Gordon's Hauling


Promluvit  a vejít.  Nejprve seberte  lopatu (!),  pak si  prohlídněte na zemi

ležící papíry. Lopatou  rozbijte vlez do větrací šachty  a utečte. Další pokec

s Astou.


6. Doma


Spát.



PÁTÉ CÉDÉČKO


1. Policejní stanice


V konferenční místnosti si o následující akci promluvte s Cookem.


2. Překupnický sklad (Smol's Warehouse)


Nechte se krýt od Cooka. V přízemí  zastřelte tři frajery a další dva v patře.

Najděte  pistoli, deník  a symboly  na  bednách.  Jděte nahoru  a po  točitých

schodech vejděte k Smolovi. Promluvte s ním a Cookem.


3. Policejní laboratoř


Provede se balistická zkouška.


4. Překupnický sklad


Se Smolem  si znovu promluvte  o té zbrani.  Pak vám na  mobil zavolá naštvaný

Amis.


5. Doma


Přijde naštvaná Asta (to je den ;-)  ). Zkuste ji uklidnit, pak si poslechněte

vzkaz  na záznamníku.  V počítači  zkontrolujte poštu  a prověřte nové otisky,

poté jděte spát.


6. Sand Point


Opatrně  promluvte s  X, dává  vám speciální  anti-ufounskou zbraň  a pár rad.

Nechte ho odejít a popovídejte si s Astou.



ŠESTÉ CÉDÉČKO


1. Nemocnice


Ukažte nemocniční sestře odznak a řekněte jí jméno Scullyové a Skinnera, jinak

vám ta megera nic neřekne. Vstupte  do pokoje, kde konečně uvidíte Scullyovou.

Nemá dobrou náladu, takže jí odpovídejte jasně  a hlavně jí ukažte tu zbraň od

X, jinak se neuklidní a vy z ní nic nedostanete.


2. Vlaky (RR1121)


Vylezte na telefonní stožár a za použití dalekohledu se rozhlédněte. Pokecejte

hádejte-s-kým. Vlezte  do vagónu 82434, prohlédněte  to tam a pak  jděte najít

homelessáka. Přistupte na jeho hru a propracovávejte  se k věci, jíž má u sebe

(je to videokazeta, pokud vás jeho hra nebaví).


3. Policejní stanice


Skoukněte  tu  videokazetu  a  pomocí  ING  prověřte  doktora z té fotografie.

Napojte  se na  video konferenci  přes  internet  a promluvte  s Lone  Gunmen.

Prověřte a pošlete maily.



SEDMÉ CÉDÉČKO


1. Dům plukovníka Raucha (Alaska)


Vejděte do  domu a jděte po  schodech nahoru, tam zkuste  promluvit s nehybným

tělem.  Zatáhněte  za  kostlivce  visícího  ze  stropu  a vystupte po schodech

nahoru. Tam najdete svázaného Muldera, za  odměnu za jeho vysvobození vám toho

řekne hodně. Po té se musíte vypořádat  s lidmi od NSA. Buďto je oba zastřelte

nebo přeskočte zábradlí a utečte do lesa (doprava a dvakrát rovně), kde se jim

pak schováte.


2. Základna (Base)


Znova  potkáte Scullyovou.  Pak začněte   hledat Muldera.  Až na  Muldera nebo

Scullyovou všechny  zastřelte. Nic extra neprohledávejte.  Až najdete Muldera,

dejte si  bacha (sledujte jeho oči),  nezkoušejte s ním mluvit,  místo toho na

Scullyovou  křikněte, aby  zdrhla. Najděte  velkou místnost  s menší skleněnou

místností  uprostřed.  Za  ní  najdete  Scullyovou,  se  kterou si promluvíte.

Zmáčkněte tam čudl  a vraťte se do monitorovací místnosti  (bzučí to tam), kde

stiskněte další čudl.  Otevřete oboje dveře u skleněné  místnosti, ve vedlejší

místnosti zase potkáte Scullyovou. Jděte doleva, zastřelte vojáka a seberte mu

klíč.  Utíkejte před  Mulderem skrz  skleněnou místnost,  do které ho zavřete.

Napadne vás  Cook, nic s ním  nezkoušejte a jakmile to  půjde, hoďte Scullyové

onu special zbraň od X. Pak jen sledujte outro, vyhráli jste. Nebo ne ?


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.