1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Dungeon Master 2
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Dungeon Master 2 - cheat

1) Tip 1:

   Jděte k obchodníkovi se zbraněmi, položte vybitý meč na stůl a vemte si

   peníze. Jděte pryč a hned se vraťte. Na stěně si vyberte meč, který jste

   předtím prodali, ale meč bude nabitý manou a můžete z něj střílet Fire-

   bally. Jen počítejte s tím, že bude o něco dražší...


2) Tip 2:

   A ještě jeden způsob, ale tentokráte zcela zdarma. Takže, nechte se okrást

   malým skřetem/zlodějem, sledujte ho a až zbraně položí, v klidu je seberte.

   Budou nabité !!


3) Tip 3:

   Když se vám vybijí pochodně, jďete k nejbližšímu držáku, pochodeň do něj      zasuňte a zase ji vyndejte a bude nabitá !

(tip č. 3 poslal Vláďa Seifert)


4) Pár postřehů :


1. Nikdy nekupujte jídlo.


2. Dá se hodně nahrabat sbíráním Mana kytek u tornád nad mamutama, hub u vlků, častým vracením do patra -1 Skullkeepu (6 zelených diamantů), čarováním a prodáváním lektvaru síly (FUL BRO KU) u kouzelníka (pozor, za chvíli dojdou lahvičky), zabíjením mamutů a prodáváním jejich steaků ...


3. SCOUT MINION ze SCOUT MAPy ulehčí spoustu věcí - jestli se v malé pevnosti nechcete honit s dírami, tak ho tam pošlete a pokud budete stát na stejném políčku jako on, tak si na vás díry netroufnou.


Totéž platí v patře -2 Skullkeepu s nepříjemnými ohni (v tomto patře jsou 2 modré diamanty, 2 zelené a sekera).


V 1. patře hradu, jestli se nechcete zdržovat demontáží strážních ok, tak před firebally prostě pošlete jeho.


Pokud narazíte na past typu "Zmáčkni tlačítko a utíkej pod zavírajícími se dveřmi", tak ho tam taky pošlete (pod dveře) a on vám je trochu zbrzdí.


4. Od začátku hry je přístupná jedna z nejlepších zbraní - Morningstar. Jakmile vyjdete z "vesnice", tak na rozcestí rovně do vstupní haly Skullkeepu. Odsuňte sloup s ohněm, který je nejblíže tepaným dveřím, vyndejte kámen a stiskněte tlačítko. V pravém výklenku se tato zbraň záhadně objeví.


(poslal Seifert Vláďa)


5) Pokud chcete pomocníka na nošení věcí, položte je těsně před sebe a zakouzlete šestkové ZO EV ROS. Před vámi se objeví zelená obludka, která vezme veše věci. Když opět budete potřebovat, zakouzlete opět ZO EV ROS. Trvání šestkového nosiče je asi tak jednu hodinu, pak zmizí. Chodí stále za vámi a můžete jím procházet, ale je velmi zranitelný.

(poslal Kuchařík Petr "merlin")


6)    SEZNAM KOUZEL :


      Power:     LO  UM  ON   EE   PAL MON

       Element:   YA  VI  OH   FUL  DES ZO

       Form:      VEN EW  KATH IR   BRO GOR

       Alignment: KU  ROS DAIN NETA RA  SAR

  

7)     DM/CSB Kouzla :

       ("*" = neaktivní v DMII, P = kouzlo Priesta, W = kouzlo Wizarda)

     

       YA           P Stamina Potion

       YA IR        P Shield (Party)

       YA BRO       P Shield Potion

       YA BRO ROS   P Footprints              *

       YA BRO DAIN  P Wisdom Potion

       YA BRO NETA  P Vitality Potion

       VI           P Healing Potion

       VI BRO       P Cure Poison Potion

       OH           W Confusion (?)           *

       OH VEN       W Poison Cloud

       OH EW RA     W See Through Walls       *

       OH EW SAR    W Invisibility

       OH KATH RA   W Lightning Bolt

       OH IR RA     W Strong Light

       OH BRO ROS   P Dexterity Potion

       OH GOR KU    ? (?)                     *

       OH GOR ROS   ? Blinks Hidden Doors (?) *

       OH GOR DAIN  ? (?)                     *

       OH KATH SAR  W Monster Confusion

       FUL          W Light/Magic Torch

       FULL IR      W Fireball

       FUL BRO KU   P Strength Potion

       FUL BRO NETA P Fire Shield

       DES VEN      W Poison Bolt

       DES EW       W Dispel/Weaken/Harm Non-Material Beings

       DES IR SAR   P Darkness

       ZO           W Open Door

       ZO VEN       W Poison Bomb Potion      *

       ZO KATH RA   W Create Plasma (ZOKATHRA) Object  *

       ZO IR NETA   ? (?)                     *

       ZO BRO RA    P Mana Potion

     

8)    Nová (DMII) kouzla :

     

      YA EW        W Magic Marker (Replaces ZO KATH RA & can be seen

                      on map)

       YA IR DAIN   P Spell Shield

       OH EW KU     P Aura of Strength

       OH EW ROS    P Aura of Dexterity

       OH EW DAIN   P Aura of Wisdom

       OH EW NETA   P Aura of Vitality

       OH KATH KU   W Push

       OH KATH ROS  W Pull

       OH IR ROS    W Accelerate Party

       ZO EW KU     P Summon Attack Minion

       ZO EW ROS    P Summon Porter/Carry Minion

       ZO EW NETA   P Summon Guard Minion

       ZO BRO ROS   W Reflector (Reflects enemy spells)


9) A další tipy :


1. To, že se nejlépe vydělává na sekerách od obrů, je poměrně známé. Co však

asi někteří (tj. skoro všichni :-)) netuší je, jak vydělat ještě více : při prodávání si nejprve stoupněte mezi stoly před výběrovou tabuli a nastavte tam louč (nebo jinou věc). Pak si vezměte do myši sekeru a položte ji na PRAVÝ (!!!) stůl a ihned vraťte doprostřed (dříve než přijde prodavač ke stolu). Toto několikrát zopakujte, dokud na stole nebudou všechny věci, co chcete prodat. Pak stačí u stolu počkat, a prodavač vám vymění sekery a dýky za louč a doplatí přebytek. Finta je v tom, že u levého stolu se počítá s výkupní cenou a u pravého s cenou, která je přibližným průměrem mezi výkupní a prodejní cenou (pro méně chápavé to zjednoduším - DOSTANETE VíC PENĚZ, hlavy dubové :-)).


2. Výše je uveden trik na doplňování many zbraní pomocí prodeje a opětovného

zakoupení této zbraně. Zbraně lze však dobíjet i jinak, a předesílám, že   ZADARMO -> nechte se okrást malým skřetem s plesnivýma nohama (poznáte ho snadno - hrozně dupe) a pak si vezměte všechny věci zpět - budou nabité. Důležité je, abyste nechali skřeta dojít do skrýše a položit věci na zem !!


3. Taky máte problém s dekapitací Dragotha ? Tak čtěte dál: Spadnutí z Dragothova mraku vás přenese na nějakou vzdálenou lokaci. Na mraku je však jedno políčko, z něhož lze spadnout výhodně - přenese vás totiž před dimenzionální bránu. Jedná se o políčko, kterým končí mizející stezka (čili

stezka, kterou na Dragothův mrak přijdete a první políčko tohoto mraku, na kterém stanete po svém příchodu). Je výhodné položit si na toto políčko něco viditelného, příště ho nebudete muset pracně hledat. S těmito znalostmi by neměl být problém Dragotha konečně vykostit : jděte na mrak a mydlete Dragotha tak dlouho, dokud nebudete mít namále. Pak seskočte z mraku na onom výše popsaném políčku a zahojte rány. Vraťte se na mrak a celý postup opakujte, dokud Dragoth nezařve (má cca. 3000 HP).


10) Hory peněz hned na začátku hry ?

Žádný problém : takže, celý trik spočívá v tom, že po kliknutí na "mrazák" (to v čem jsou hrdinové normálně zavřeni) netahejte za tu páku, ale vezměte si věc, která se vám líbí, do ruky (aby byla místo kurzoru) a stiskněte mezerník. Tím se dostanete na jednu ze svých postav. Teď jí dejte ten předmět někam do inventáře (nebo do ruky, na hlavu... - jak je libo) a stiskněte pravé myšítko. Tím se zavře jak inventář, tak "nábor", ale předmět vám zůstává ! Teď už je tu jen malý problém. Nesmíte stejný předmět dát na stejné místo (tj. položit ho dvakrát před sebe na stejné políčko, na stůl apod.), jinak se hra totálně kousne. Musíte ho však "legalizovat". To se provede takzvaným vypráním. A tady mohou nastat dva případy - ten první a lehčí (například v případě TORSO PLATE) se provede tak, že zajdete do obchodu k trpaslíkovi, vyberete si ze seznamu TORSO PLATE a to ukradené položíte jako protivýměnu (místo peněz). Obchodník kývne a vy dostanete již legální předmět (ze kterého si už můžete dělat hromádky, ale doporučuji spíš prodat). No a ten druhý případ (ILUMET) je o něco horší, protože ho obchodník v nabídce ani nemá, takže první náhrdelník musíte vyměnit za něco jiného (hlavně to musí být na pravém stole a ne na tom levém - prodejním) a tím se to objeví v nabídce a tady už je postup stejný. Jedinou podmínkou je fakt, že musíte mít maximálně tři hrdiny (to dá rozum - jinak byste nemohli vybírat toho čtvrtého :-)) Nejcenější předměty, co mají hrdinové u sebe, jsou ty dva již zmíněné, a to TORSO PLATE a ILUMET, takže doporučuji krást jenom je a zbývající legálně

koupit (taky co pak s těma penězma, že ?)

                                          (zdroj : Game-cheater J.Kalouse)


11) Cheat změna akcí

Hexeditujte SKULL.EXE :


Najděte   :    00 4c 56 00 43 4d

změňte na :    -- -- -- -- 54 52


Změníte tím KICK na FIREBALL, nezdá se však (vyzkoušejte kliknout a uvidíte!).

PS: Bacha na věc. Změníte si VŠECHNY akce ve hře.


12) Cheat zmena sily akcií

Hexeditujte SKULL.EXE :


Najděte   :    00 53 54 00 50 41

změňte na :    -- -- -- -- 44 4d


Změníte tím sílu pro VŠECHNY akce.

PS: Bacha na věc. Změníte si VŠECHNY síly akcí ve hře. Můžete experimentovat.

(poslal Mojžíš Ján "General")


13) Mana se nečerpá na runy : hexeditujte skull.exe :


Najděte 01 02 03 04 05 a změňte to na nuly.


Změna [KICK] na [FIREBALL] : hexeditujte skull.exe :


Najděte 01 02 03 04 05 a dále ještě CM a toto změňte na DM.

(poslal Mojžíš Jan "General")


1. Cheat (Už není potřeba nabíjet předměty):


Pokud vás už vytáčí nekonečné tvoření hvězdic v hradu a mana se vám vytrácí príliš rychle, toto je něco pro vás. Hexeditujte skull.exe a


najděte   :   00 4E 43 00 (toto je NC), toto

změňte na :   00 30 30 00 (dvě nuly)


Tímto získáte pro předměty (např. EMERALD ORB) nikdy nekončící nabití. Zmizí vám ukazatel nabití v modrém, ale kouzla jsou přístupná :)


PS: Raději si zálohujte skull.exe, pro případ, že vás to po čase omrzí...:/

(poslal Mojžiš Ján)

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.