Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Rady, tipy a triky:
Tak tohle je těžké, během hraní jsem přišel na celou řadu vychytávek a to nezbytných, tak to vezmeme pěkně od samotného začátku.
Hned na začátku hry si musíte ujasnit, zda budete kouzelník, bojovník a nebo něco ve stylu zloděje. Předem Vás upozorňuji, že tato hra se paří nejlépe za bojovníka, protože poměr mezi magií a bojem je podle mě až příliš nerovnovážný. Tím chci říct, že v pokročilejší fázi hry jsou kouzla příliš slabá a neefektivní (to způsobuje také styl souboje na kola). Rozdělení bodů do jednotlivých vlastností a skillů je na začátku hry přednastavené anebo můžete zvolit vlastní (doporučuji vlastní).
- při boji se zapne systém kol (buď začínáte vy nebo váš nepřítel/é). V každém kole máte určitý počet akčních bodů, které můžete investovat do útoku, chůze či vyvolání kouzel. Pro začátek se snažte dostat na hranici alespoň 30 AB (akčních bodů) – to Vám dovolí alespoň dva údery jednoruční zbraní v každém kole! (hranici AB zvyšuje pozornost a obratnost a skill taktika nebo na sebe nahažte nějaké předměty, které magicky ovlivňují vaše vlastnosti.)
- poctivě plňte hlavní i vedlejší úkoly, protože za ně většinou obdržíte zkušenosti a ty hrají v Goldenlandu důležitou roli!
- Nakupujte magické svitky - jejich užívání vám neubírá AB a neuvěřitelně pomáhají v boji (mezi nejlepší patří kouzlo oslepení – nepřítel se do vás netrefí během dvou kol, dále také vyvolání ducha, v konečné fazi hry i horského démona a okřídleného sluhy a také se vyplatí mít nějaké svitky s útočnými kouzly typu ledové kry a ohnivá smršť).
- dávejte si pozor! Svitek nebo kouzlo nemusí účinkovat nebo se mu nepřitel může vyhnout!!! To si můžete zkontrolovat na spodní šedé informační liště!
- Tento tip je k nezaplacení a to doslova! Při tvorbě postavy investujete alespoň 1 bod do schopnosti kovář nebo alchymie, protože od této chvíle můžete, pokud máte příslušný recept, tvořit lektvary nebo ukovat od obyčejných až po unikátní nebo prokleté předměty! Vtip je v tom, že vzácné lektvary nebo předměty můžete za velké peníze prodat! A bez peněz to tady opravdu nejde! (lektvary vytvoříte, pokud máte recept – ten koupíte u alchymistů a dvě potřebné rostliny a jiné. Pro ukování předmětu potřebujete opět recept – koupíte u kováře a dvě potřebné rudy).
- Ve hře můžete pokračovat sám nebo se můžete rozhodnout, že se k vám připojí jiné osoby, které k tomu budou ochotné (například duch Ilon, kterého musíte v jednom z vedlejších questů osvobodit z prokletí). Ovšem doporučuji dohrát hru sám, protože se vám budou zkušenosti za zabité příšery dělit mezi všechny členy a vy budete pomaleji postupovat v úrovních!
- vždy se vybavte lahvičkami na doplnění zdraví - bez nich se prostě neobejdete! Doporučuji střední dávky a ke konci hry i velké.
- Doporučuji během cestování mezi městy ukládat. Setkání s lupiči nebo příšerami jsou náhodná!
- Nezapomeňte na magicky očarované, unikátní nebo prokleté věci! Mohou vás opravdu velmi posílit!!
- Jak budete postupovat v úrovních, budou vám obchodníci nabízet stále lepší předměty!
- Prokleté věci vás zbaví jen silný kouzleník nebo jiná důležitá osoba za úplatek a najdete minimálně jednu takovou osobu v každém větším městě.
Jak rozdělovat zkušenostní body? (Moje vlastní doporučení)
Na samém začátku doporučuji ohledně vlastností rozdělit body takto:
-síla 7 (ovlivňuje velikost zranění, velikost kritických zásahů a kolik toho unesete)
-odolnost 6 (ovlivňuje velikost zdraví a schopnost nosit stále lepší zbroj)
-obratnost 17 (ovlivňuje počet AB)
-pozornost 12 (ovlivňuje přesnost a počet AB)
-moudrost 5 (u kouzelníka musí být alespoň 12, protože určuje velikost zasoby many)
-inteligence 10 (ovl. Magické schopnosti a schopnost řešení problemů bez boje)
-štěstí 10 (co k tomu říct? Nepatrně ovlivňuje všechno možné)
U schopností:
1) Bojové
1 bod k umění boje (zvyšuje velikost zranění a schopnost dávat kr. Zásahy)
1 bod k zbrani kterou jste si vybrali (zlepšuje přesnost a sílu útoku)
2) Magické
U bojovníka nic a u mága si zvolte jednu magickou školu a 1 bod do soustředění.
3) Zlodějské
1 bod do všech vlastností kromě zlodějny.
Další zlepšování:
a) bojové
Vaším nejdůležitějším cílem je zlepšit si vámi vybraný typ zbraní na max. tedy 15 bodů.
Umění boje – zlepšit alespoň na 10 (ohromným způsobem zvyšuje možnost kritického zásahu – tedy, že někoho na jednu ránu skoro zabijete! Dále zvyšuje jeho velikost a zvyšuje pravděpodobnost, že budete mít první kolo!
b) magické
U mága si zlepšujte vybranou mag. školu na 15 bodů.
c) zlodějské
taktika - na 5-10 bodů (zvyšuje počet AB a zrychluje zacházení se zbraní)
stopařství - na 5-6 bodů (zlepší vaše cestování mezi městy a sníží pravděpodobnost nebezpečných setkání během cesty a jste schopní zažívat unikátní setkání)
obchod - na 7 bodů (doporučuji ihned po začátku přídávat všechny body do této schopnosti až na 7, protože snižuje cenu kupovaných a zvyšuje cenu prodávaných předmětů)
Atletika - 5-10 bodů (zlepšuje obranu a limit naložení)
Dodatky:
- nejdříve si zlepšete obchod na 7 (bez toho se neobejdete) a pak průběžně vše ostatní jak vám to bude vyhovovat, především však typ zbraně.
- co se týče vlastností, střídavě si zlepšujte sílu (můžete používat lepší zbraně) a odolnost(můžete používat lepší zbroj) a někdy taky obratnost nebo pozornost!
- ihned od začátku hry (jakmile budete mít 7 bodů ve schopnosti obchod!!!) se snažte vykoupit všechny kovářské recepty a rudy (od místních kovářů a zbrojířů samozřejmě). Obě schopnosti najdete v levém dolním rohu v ikonce schopnosti (jak jinak :-) )
KONEC.