1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Warcraft 3
Warcraft 3 - návod

1) Úvodní kampaň - Velký útěk


Kapitola první - Vize


Tohle je vlastně tutorial, ale je to zároveň součást příběhu. Po zjevení proroka, vezměte Thralla a jděte s ním po kruzích až do orčí osady. Tady se k vám přidají tři orkové. Kousek odsud zabijte gnolla a dále na jih vyvražděte gnollí vesnici. Na jihu u řeky pozabíjejte murloky. Pokračujte do jihovýchodního rohu, cestou zabijte ogra. V jihovýchodním rohu můžete zabít golema. Kousek na sever je vesnička trollů. Nyní dojděte k dalšímu kruhu.


Kapitola druhá - Odejzd


Další mapa, která slouží jako tutoriál. Nyní se naučíte stavět základnu. Rozjeďte těžbu. Postupně vybudujte noru, válečný mlýn a kasárnu. Nakonec vycvičte pět orků. Potom se vydejte na jih k mostu, kde se poprvé utkáte s lidmi. Dejte se přes most a dojděte až k bráně, kterou zničte. V klecích osvobozujte zajatce. Nyní postupujte po cestě a likvidujte lidi až k další bráně. Za ní najdete kruh se třemi věžemi, které zničte. Následuje animace velkého odjezdu orků do Kalimdoru.



2) Kampaň za lidi - Pohroma Lordaeronu


Kapitola první - Obrana Strahnbradu


Vezměte Arthase a pár pěšáků a dejte se po cestě až k mostu, kde napadněte bandity. Po chvilce se banditi stáhnou. Dostanete nový ůkol, vrátit Gerardovi jeho účetní knihu, kterou mu ukradli banditi. Ty najdete v jihovýchodním rohu. Zabijte jejich velitele a knihu vraťte. Nezapomeňte používat Arhasovo posvátné světlo. Vraťte se k mostu a pokračujte přes něj. Dojděte až do vesnice. Projděte si to tu celé a pozabíjejte orky. Nakonec zabijte jejich velitele - Otrokáře.


Kapitola druhá - Valící se Blackrock


Rozjeďte těžbu a vybudujte dvě farmy a kasárny. Vycvičte šest pěšáků. Když vás napadnou orkové, tak povolejte domobranu a Uther vám pomůže. V severozápadnim rohu můžete vyvraždit murločí vesnici. Východně od vaší základny jsou dračí lovci, dostanete od nich úkol. Máte zabít draka Searinoxe. Ten je v jihovýchodnim rohu. Vycvičte dostatek střelců a vydejte se za ním. Potom se vydejte na nepřátelskou orčí základnu na severu, kterou zničte. Nakonec se vydejte na pána mečů, který je v severovýchodním rohu u obelisků, kterého zabijte.


Kapitola třetí - Ničení pohromy


Vydejte se k mostu, který je bohužel zničený, proto se dejte severně odsud. Potkáte tu sedláka, který vám dá úkol najít fontánku zdraví. Dejte se přes řeku, kde likvidujte murloky. Zabijte bandity a pokračujte západně k fontánce. Od fontány se dejte na jih, cestou ničte kostlivce. Po animaci zničte nakaženou sýpku a pokračujte na jih. Tady se k vám přidají kněží a minometčíci. Projděte až k nekromantovi Kel'Thuzadovi, který je severozápadně odsud. Nakonec zlikvidujte nemrtvé a zničte nakažené skladiště obilí.


Kapitola čtvrtá - Kult proklatých


Začněte rozvíjet základnu a těžbu. Po chvilce se vám odhalí důl na východě, kde začněte další těžbu. Asi uprostřed mapy najdete skřetí obchod. Vycvičte dostatečně velkou armádu a vydejte se na nepřátelskou základnu severně od vás. Až ji zničíte, tak pokračujte dále na sever do města, kde zničte sýpky a nemrtvý. Jděte severní branou a potom zahněte na východ. Tady zničte hnusy a jatka, nakonec zabijte Kel'Thuzada.


Kapitola pátá - Pochod pohromy


Pozabíjejte nakažené. Vaším úkolem je vyčkat 30 minut na Uthera. Základnu máte celkem hotovou, takže začněte cvičit střelce a pěšáky. Nemrtví tu mají dvě velké základny na západě, proto na vás budou útočit ze západu a severozápadu. Po chvilce se vám odhalí vedlejší úkol, musíte zničit karavanu nemrtvých. Vydejte se severně od vaší základny, dojděte až do poslední vesnice. Tady můžete začít těžit v dalším dole, ale musíte si ho hlídat. Odsud se dejte trochu západně, kde si počkejte na tu karavanu. Po zničení karavany stačí vyčkat zbývající čas.


Kapitola šestá - Čištění


Vaším úkolem je zabít sto nakažených vesničanů, dřív než je získá Mal'Ganis. Máte k dispozici malou základnu, kde cvičte pěšáky. V základně nechejte tři pěšáky, protože vás občas napadnou. Ve městě ničte na domy, musíte to udělat manuálně nebo přes klávesu [Z], protože se chovají jako neutrální jednotka. To samé rychle udělejte s vesničany, dřív než se promění na nemrtvé. Hned na začátku doporučuji zabít Mal'Ganise, tím získáte dostatečně velký náskok. Můžete ho zabít i víckrát. Po zabití sto vesničanů mise končí.


Kapitola sedmá - Northrendské břehy


Nejdříve musíte najít vhodné místo pro základnu. Od lodí se dejte na východ a potom na sever. Najdete důl a potkáte tu trpaslíky v čele s Muradinem, který se k vám přidá. Tady opravte a vybudujte základnu. Dostanete dobrovolný úkol, máte pomoci druhé trpasličí základně. Vycvičte armádu a vydejte se k trpasličí základně. Před ní se rozkládá slabá nepřátelská základna, kterou zničte. Nakonec se vydejte na základnu Mal'Ganise, která leží v severozápadnim rohu.


Kapitola osmá - Nesouhlas


Vaším úkolem je zničit pět lodí za 25 minut. Máte k dispozici Arthase, Muradina a dva minometčíky. Ty si hlídejte, aby vám neumřeli. Najdete zde spoustu táborů žoldáků. Postupujte nejdříve na západ a potom na jih, cestou likvidujte nemrtvé. Tady zničte první loď, použijte minometčíky. Pokračujte přes most dále na jih. Zde zabijte nerubiany a zničte další loď. Pokračujte přes murloky až do místa, kde vám v cestě stojí les. Severně odsud je tábor žoldáků, kde si můžete najmout skřetí minometčíky ( sebevrahy ). Jimi zničte stromy, které vám stojí v cestě. Lze použít také trpasličí minometčíky. Zničte další loď a jděte kousek na sever, kde si najměte v táboře žoldáků lovce ledových trollů. Ty použijte k zneškodnění draků. Pokračujte na jih. Tady vám v cestě budou bránit věže. Ve skřetím obchodě si kupte amulet přivolání. Jedním z hrdinů proběhněte na jih a pomocí amuletu teleportujte zbytek vašich jednotek. Zničte čtvrtou loď a jděte dále na jih, zde zničte nekromanty a jejich budovy. Před poslední lodí vám stojí v cestě skupinka nepřátel. Když použijete schopnosti avatar a božský štít, tak byste je měli hravě zvládnout. Zničte poslední loď.


Kapitola devátá - Mrazivý smutek


Tak a je tu poslední mise za lidi. Musíte najít meč mrazivý smutek. Základnu máte hodně rozvinutou, takže jenom cvičte nové jednotky. S Arthasovou družinou postupujte na sever přes hřbitov až ke strážci. Zabijte hlavního strážce, tím získáte meč. Bohužel meč zabije Muradina. Nyní dostanete další úkol, máte zničit Mal'Ganisovu základnu. Tu najdete v severovýchodním rohu. Vezměte své vojsko a srovnejte ji se zemí. V animaci uvidíte, jak Arthas zabije Mal'Ganise.



3) Kampaň za nemrtvé - Pouť zatracených



Kapitola první - Plahočení popelem


Toto je docela zajímavá mise. Dostanete za úkol najít dvacet skrytých akolytů. Se strážemi se moc neperte, protože jste na první úrovni a tím jste velmi slabý. Akolyti vypadají jako vesničané, ale jsou červení. Stačí se k nim přiblížit a přidají se k vám. Dostanete také dobrovolný úkol najít hřbitov. Dejte se na západ. Tady se k vám přidá stín, ten je velmi užitečný. S jeho pomocí najdete akolyty a vyhnete se strážím. V cestě vám bude stát brána, kterou můžete zleva obejít. Hřbitov najdete severovýchodně od této brány. Další bránu zničte. Prozkoumávejte různé kouty, dokud nenajdete dvacet akolytů.



Kapitola druhá - Vykopání mrtvoly


Postupujte stále na východ, ničte lidské nepřátele a jejich budovy. Dojděte až k hřbitovu, kde zabijte paladina. Nyní musíte najít urnu a zabít tři paladiny. Po animaci vybudujte základnu - kobka, pohřebiště, tři zikkuraty, důl a nekropoli. Potom se vydejte severozápadně, kde zničte malou základnu a zabijte prvního paladina. Pokračujte na jih, kde udělejte to samé s další základnou. Potom se dejte dále na jih, kde je poslední paladin, je to Uther. Po jeho smrti seberte urnu.



Kapitola třetí - Do říše věčnosti


Vaším úkolem je zničit základnu elfů před jejich branou.  Vybudujte základnu a vycvičte si armádu. Jděte na východ, najdete zde modré značky, tady použijte povozy těl na stromy a probourejte si cestu. Za stromy najdete malou vesnici elfů, kterou zničte. Odsud pokračujte na jih, kde najdete o něco větší základnu elfů, kterou také zničte. Přes most se dejte na jihozápad. Severně si můžete vykácet cestu do základny. Potom pokračujte na jih, kde zničíte další elfí základnu. Dejte se jihovýchodně a tady zničte poslední základnu.



Kapitola čtvrtá - Klíč třech měsíců


Tahle mise je o trochu těžší než všechny předtím. Vaším úkolem je zničit tři oltáře a sebrat tři kameny. Hraničářka vám shodila most před očima, proto se dejte východně. Tady zničte malou základnu a vybudujte svoji. Dále východně najdete skřetí vzducholodě, jimi se dostanete přes řeku. Pomocí vzducholodě doleťte k oltářům. Nezdržujte se ničením celých základen, ale zničte jen oltář a seberte kámen. Potom zase odleťte. Až budete mít všechny kameny, tak použijte vzducholoď a doleťte k bráně.



Kapitola pátá - Pád Silvermoonu


V této misi si to konečně můžete vyřídit se Sylvanas. Vaším hlavním úkolem je zabít čtyry strážce fontány a dostat k ní Arthase. Máte tu také dva vedlejší úkoly, oba spolů souvisí. Západně od vás má základnu Sylvanas. Bude posílat posli, které máte zabít. To je první úkol. Jakmile pošle prvního posla, tak budete mít k dispozici gargoyly. S těmi to v pohodě zvládnete. Druhý úkol je zničit její základnu. Až ji zničíte, tak se splní i úkol s posly. Nakonec se vydejte na jih k fontáně, kde vyřiďte tuhé strážce.



Kapitola šestá - Smrt klanu Blackrock!


Musíte zničit základnu před bránou, ta se rozkládá v severovýchodním rohu. Je tu také dobrovolný úkol, máte zabít pět orčích hrdinů. Ty najdete každého v jedné základně. Nepřátel je tu dost, ale jsou celkem slabí. Jediný červený není úplný slaboch, může si cvičit draky. Nemusíte ani cvičit armádu, stačí jít hned ze začátku zničit nějakého nepřítele. Během bojů cvičte převážně gargoyly, také máte k dispozici bezvadně mrazivé wyrmy. Postupně zničte všechny nepřátele, nakonec si nechce červeného. Všimněte si, že tyto orkové mají stejnou technologii jako ve Warcraft 2.



Kapitola sedmá - Obléhání Dalaranu


Arcimágové vám přehradili cestu aurami proti nemrtvým. Na prvního arcimága pošlete Arthase, který ho odkrouhne. K dalšímu arcimágovi zahněte doleva. V cestě vám stojí nepřátelská základna, kterou zničte. Nyní proběhněte k druhému arcimágovi a odkrouhněte ho. U fontánky zdraví zahněte doprava.Tady zničte další nepřátelskou základnu. V klecích můžete osvobodit nějaké jednotky, které se k vám přidají. Na posledního arcimága sám Arthas nebude stačit, proto s ním pošlete pár jednotek.



Kapitol osmá - Pod hořícím nebem


Docela tuhá mise. Musíte počkat 30 minut, dokud Kel'Thuzad nevyvolá Lorda Archimonda. Po chvíli vám vaši zvědové objeví skřetí miny, kterými zaminujte prostor kolem Kel'Thuzada. Od začátku mise budujte spoustu věží kolem Kel'Thuzada, nezapomeňte je vylepšovat a opravovat. Vždy po uplynutí určitého času, vám přijdou na pomoc pekelní psi nebo pekelníci. Vyhrajete po uplynutí 30 minut.



4) Kampaň za orky - Invaze do Kalimdoru



Kapitola první - Přistání na pevnině


Bohužel všechny lodě nepřipluly společně a rozdělily se. Postupujte na východ. Budete zde potkávat murloky, ostnaté kance, kentaury aj. U pobřeží najdete ostatní lodě. Na jihu najdete u kanců zajatce, které osvoboďte. Projděte až do jihovýchodního rohu, kde potkáte velitele taurů Cairna. Následujte ho do jeho vesnice, kde mu pomozte pozabíjet kentaury.



Kapitola druhá - Dlouhý pochod


Vcelku oddechová mise. V této misi se musíte dostat ke třem oázám. Musí zůstat naživu aspoň dvě kodos. Postupujte stále po cestě. Jděte vždy napřed a likvidujte nepřátele. Oázy se vám vždy odhalí. Asi  ve středu této oblasti najdete skřetí obchod. Postupně budete nacházet válečníky Warsongu, kteří se k vám přidají. Na severu se k vám přidají katapulty, kterými zničte věže. Až dorazíte k poslední oáze, tak mise končí.



Kapitola třetí - Pláč Warsongu


Pomozte Gromovi zničit malou základnu lidí a vybudujte si zde svoji základnu. Je tu několik základen lidí, které máte zničit. Podnikejte útoky vždy s Gromem, tak je porazíte snadno. Takto zničte všechny základny. Za modrou základnou se vydejte dál na sever. Pozor na docela silného kentaura. Dojděte až k harpyjím, které zabijte. Najměte si zde dvě skřetí vzducholodě., s těmi doleťte do své základny.



Kapitola čtvrtá - Duchové Ashenvale


Musíte vytěžit 15000 kusů dřeva. Můžete jednoduše těžit, ale to byste dělali hodně dlouho. Je tu několik možností, jak si to ulehčit. Kousek severně od vaší základnou je skřetí laboratoř, kde dostanete úkol. Máte zabít náčelníka srstnatců. Toho najdete na označeném místě. Za jeho zabití dostanete dva skřetí trhače a další si můžete najmout. Skřetí trhač těží dřevo rychle a nosí ho po 200 kusech. Další vedlejší úkol je zničit elfí stromy života. Tohle je docela těžký úkol. Tři stromy najdete v základnách elfů, ty jsou v severovýchodním, severozápadním a jihozápadním rohu. Další dva stromy jsou severně a západně od vaší základny. Za zničení jednoho stromu dostanete 3000 kusů dřeva. Ve vaší základně není zlatý důl. Jeden najdete západně od vaší základny kousek před elfí základnou. Zde těžte zlato a postavte zde hodně věží.



Kapitola pátá - Lovec stínů


Tahle mise je dost těžká. Vaším úkolem je zabít poloboha Cenaria. Elfové na vás udělali hromadný útok. S levým břehem řeky se rozlučte. Na pravém břehu to opevněte a vycvičte maximum jednotek. Musíte vydržet první útok, který je docela silný. Další útoky budou slabé. Po prvním útoku dostanete úkol, máte najít studánku zla. Od vaší základny se dejte na sever. V cestě vám budou stát stromy, které zničte katapultem. Pokračujte až k portálu, kterým projděte. V cestě vám stojí spousta otravných neutrálních jednotek. Na konci najdete studánku zla. Jakmile se napijete, tak orkové značně zesílí. Nyní vycvičte dostatek jednotek. Cenarius se pohybuje západně od zeleného nepřítele. Zaútočte a zabijte ho.



Kapitola šestá - Výzva wyvern


Zase hrajete za Thralla. Musíte zničit nepřátelskou základnu u vchodu do hory. Když se dáte kousek od vaší základny, tak vám harpyje oznámí, že zajaly wyverny. Opevněte si základnu a vydejte se na harpyje. Dostanete se tam, když se dáte západně od vás. Až wyverny osvobodíte, tak je můžete začít trénovat v základně. Kousek na jih od vaší základny je nakažená studánka. Dostanete úkol, máte zabít chána kentaurů, toho najdete severně od vaší základny. Po jeho smrti seberte symbol a očistěte s ním studánku. K nepřátelské základně se dostanete jedině vzduchem. Severně od vaší základny si můžete najmout skřetí vzducholodě. Použijte wyverny a vzducholodě k přepravě k nepřátelské základně. Zničením nepřátelské základny mise končí.



Kapitola sedmá - Věštba


Projděte až ke královským dveřím, které jsou zamčené. Jděte dveřmi na jih. Tady zabijte ještěra v kleci. Získáte klíč, kterým otevřete dveře. Za nimi najdete pěknou helmu. Pokračujte portálem. Dejte se na sever. V klecích můžete osvobodit nějaké zajatce. Dojděte do místa, kde drak bojuje a s harpyjemi. Drak má u sebe srdce, které seberte. Jděte severně do portálu. Nyní se dejte na jih, tady použijte srdce, tím zneškodníte bariéru. Za bariérou se objeví na scéně Cairne.


Po chvilce uvidíte, jak lidi vpadnou do pasti s bodáky. Dojděte až k další podobné pasti, stojí v ní ostnatý kanci. Jděte severovýchodně a aktivujte past. Teď se dejte severozápadně, tím si otevřete bránu. Seberte drahokam z jámy s bodáky. Projděte až k golemům, z jednoho vypadne klíč, kterým si otevřete bránu k Thrallovi. Společně se vydejte přes magický most.



Kapitola osmá - Vyhnání démonů


Musíte najít a chytit Groma. Nejdříve si opevněte základnu, vystavětete spoustu věží. Potom s dostatečně silným vojskem podnikejte výpady se spojencem na sever a potom na východ. Takto se probojujte až ke Gromovi v severovýchodním rohu. Hlídají ho docela silní démoni. Chyťte ho do drahokamu a odveďte ke kruhu ke spojenci.



5) Kampaň za temné elfy - Konec věčnosti



Kapitola první - Nepřátele před branami


Postavte základnu, zakořeňte strom života vedle dolu, tím ho zapletete. Na jihu najdete osadu srstnatců, kteří vám dají úkol, máte najít deset jejich druhů. Dva najdete severozápadně od vaší základny. Další dva západně od osady srstnatců. Jeden je kousek severně od nepřátelské základny. Další dva jsou v severozápadnim rohu. Poslední tři najdete, když se dáte u řeky na sever, hlídají je orkové. Nakonec vycvičte dostatek lučištnic a vydejte se zabít paladina.



Kapitola druhá - Měsíční dcera


Postupujte na jih, skrývejte se ve stínech před strážci záhuby. Na jihu rozbijte barikádu lidí a stočte se na východ. Na orčí základnu budou útočit nemrtví. Počkejte, kdo přežije, ty potom dorazte. Projděte portálem. Vydejte se na sever až k bráně, zase se schovávejte ve stínech před strážci záhuby. Za branou se k vám přidají lovkyně. Pokračujte na východ, cestou se k vám přidají další elfky a balisty. Nyní zničte základnu nemrtvých, která vám stojí v cestě.



Kapitola třetí Procitnutí Stormrage


Vaším hlavním úkolem je se dostat k Cenariově rohu. V cestě vám stojí základna orků a ještě to musíte stihnout dřív než se nemrtví dostanou k Furionovi. Vycvičte dost lovkyň a postavte nějaké balisty, potom se vydejte zničit orčí základnu. Abyste mohli sebrat roh, tak musíte zabít strážce a ti jsou docela silní. Je to poměrně dost náročné, ale snad to zvládnete.



Kapitola čtvrtá - Povstání druidů


Musíte se dostat z jednoho rohu oblasti na druhý. Je tu několik nepřátelských základen, ale k většině se nedostanete. Je tu jeden problém, je tu nedostatek zlata. Dejte se kousek na východ, narazíte na šílené srstnatce. Dostanete úkol, máte zabít hlavního srstnatce. Toho najdete severně odsud. Pokračujte dále na východ, tady narazíte na základnu lidí, kterou zničte. Najdete zde jeden ze zlatých dolů. Jděte branou za základnou. Odsud se dostaňte do jihovýchodního rohu, tady zabijte hlavní přízrak. Kousek na sever najdete základnu zkažených stromovců, kterou také zničte. Potom stačí dojít do označeného místa.



Kapitola pátá - Bratrský souboj


Nyní jste v podzemí. Postupujte směrem na jih. Asi ve středu oblasti narazíte na srstnatce, kteří vám zadají úkol. Dostanete prázdnou lahvičku, kterou máte naplnit. Naplňte ji ve studánce kousek západně odsud. Pokračujte až na jih ke vchodu do žaláře. Tady se Tyrande od vás oddělí.


S Furionem pokračujte kousek na východ, kde přejděte most. Potom směřujte na sever. Dojděte až narazíte na první druidy. Musíte se dostat ke kruhu. V cestě vám budou stát spící druidi. Zaútočte na ně, ale nezabíjejte je, jednoduše jim utečte. Nyní jděte ke kruhu.


Tyrande se dostala do žaláře. V cestě vám bude stát brána. Musíte se dostat ke dvou kruhům, tím ji otevřete. Projděte portálem na severu a pokračujte až k Illidanovým žalářníkům, které zabijte. 



Kapitola šestá - Plameny a žal


Nejdříve si vycvičte armádu a potom se vydejte k lebce do severozápadního rohu. Až Illidan zničí lebku, stane se velmi silný a může nyní zabít Tichondria. Jsou zde dvě základny zkažených stromovců, které můžete zničit. Tichindrius má velmi silnou ochranku démonů, proto vycvičte velkou armádu a zabijte ho.



Kapitola sedmá - Soumrak bohů


Je tu poslední a nejtěžší mise. Musíte bránit Archimonda 45 minut, aby se nedostal ke stromu světa. Budou vám pomáhat lidi a orkové. Neustále cvičte jednotky. Braňte základnu lidí, ale nakonec ji Archimonde stejně dostane. Totéž udělejte u orků. Když proběhnete oblast narazíte na tábory žoldáků, u kterých se k vám přidají nějaké neutrální jednotky. Nakonec to snad zvládnete.


Zde pro vás přidáváme podrobný návod na tuto obtížnou misi, který  nám poslal : Ondra Lakomý (ginzerlibtok@centrum.cz) :


V tomto článku bych rád popsal postup, kterým jsem vyhrál v RoC sedmou (poslední) misi za temné elfy. V této misi se máte 45 minut bránit proti nájezdům nemrtvých a Plamenné legie. K dispozici jsou lidé, orkové a vy - temní elfové. Důležité je rozvržení - nemrtví zpočátku útočí jen ghúly a ďábly, ale časem začnou jezdit i povozy těl, hnusy a mraziví wyrmové. Proto by měla každá rasa vydržet v průměru 15 minut. Ve skutečnosti u lidí byste měli vydržet zmíněných 15 minut, ale u orků byste měli udělat náskok.


Počáteční pozice je taková: Kněžka, lučištnice Shandris a dvě lovkyně jsou ve spodní části mapy v táboře lidí. V táboře orků není nikdo. Na vaší základně je pak Furion, dvě lučištnice, dvě lučištnice na hipogryfech a dva druidové drápu. Na západ od vašeho tábora je tábor srstnatců, na jih pak tábor trollů. Mezi vaší základnou a základnou orků je zřídlo zdraví, které ale zřejmě v této misi nevyužijete. Na jihozápad od orků je Goblin merchant, kde si můžete nakoupit miny. Dále na východě od vaší základny je další Goblin merchant, ten jsem ale nevyužil.


Hned po startu hry dejte vycvičit šest bludiček a pošlete je ke zlatému dolu vpravo dole, postavte tam strom života a zbylých pět bludiček pošlete do dolu. Pak vezměte Furiona a jděte do tábora srstnatců. Nakupte jich, co zlato dovolí, a vezměte je k lidem. Zároveň vykořeňte stromovce obránce a války a taky je přemístěte k lidem. Obránce dejte dva na každou stranu k věžím lidí. Stavte lovkyně a ve stromovci větrů hipogryfy. Nezapomeňte také využívat hvězdopád (Kněžka) a Pokoj (Furion). Když budete mít málo srstnatců, zaběhněte znova do tábora srstnatců. Vyhledávejte jednotky lidí, abyste zbytečně nebojovali sami. Vylepšete druidy drápu - oboje vylepšení - a nějaké můžete postavit. Od věci není ani bludička na opravu stromovců. Braňte se co nejdéle, ale snažte se přežít s hrdiny. Až bude situace neúnosná, vezměte zbývající stromovce obránce a války a přesuňte se k orkům.


Postavte tři bludičky a udělejte z nich stromovce obránce. S jedním z hrdinů skočte do tábora trollů a nějaké kupte. Druhým hrdinou skočte  do jihozápadního Golbin merchant a nakupte miny. Rozbijte také krabice - jedny miny tu jsou. Rozmístěte je dostatečně daleko před věže (něco přes pěst na obrazovce J). Nezapomeňte také změnit shromaždiště hipogryfů, které stále stavte. Stavte také hodně druidů drápu. Ti mohou healovat - pokud je proměníte do podoby temného elfa. Jinak je mějte ve formě medvěda. Od věci není ani jedna či dvě balisty. U orků byste měli vydržet tak do jedenácté nebo dvanácté minuty před koncem. Choďte pravidelně pro pro srstnatce. Opět až bude situace neúnosná, přesuňte se k sobě.


V tuto chvíli byste měli mít tak 10 minut do konce - pokud nemáte, nezoufejte, dá se to udržet i déle, i když to bude obtížnější. Pokud vám zbývá víc času, postavte více věží. Postavte tak čtyři bludičky a udělejte z nich stromovce obránce. Po chvíli by vám měl spadnout zlatý důl - z pěti bludiček udělejte také stromovce obránce. Už nemůžete chodit pro srstnatce ani pro trolly, hlavní jednotkou se tedy stává druid drápu. Stavte pořád hipogryfy. S hrdiny rozbijte bedny u sebe - jsou z nich vcelku dobré věci pro hrdiny. Měli byste mít asi deset stromovců (spíš více). Soustřeďte se na obranu spíše horní poloviny - stromovce války, života, větrů, také tradic - studny dole můžete klidně nechat zničit. Vrchním studnám dejte autocast na healování. Pokud máte tak tři minuty do konce a alespoň osm stromovců, jste na dobré cestě. Stavte nové bludičky a pak stromovce obránce. Pokud vám někdo v tuto chvíli napadne stromovce života u dolu, už se tím nezabývejte. Všechnu obranu soustřeďte u věží. Snažte se mít naživu hrdiny - i když jsem to dohrál bez Kněžky, která mi zdechla asi tři minuty před koncem. Pokud se udržíte, přijde Archimondes. Až bude procházet kolem věží, pošlete na něj hrdiny. Cílem není Archimonda zabít, ale zablokovat cestu ke kruhu. Pokud se vám to podaří, Archimondes se nedostane ke kruhu včas a zvítězíte.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.